Nekem mindig stabil volt, tegnap viszont ahogy jöttünk le Dobogókőről elengedtem a kormányt, hogy bekapcsoljam a sisakomat. Olyan szinten kezdett el csapkolódni, mint amilyeneket eddig felvételeken láttam. Fingom nincs hogy miért csinálta (teló, gumi, kormánycsapágy, kerékcsapágy), de aztán nem hagyott nyugodni a dolog és hazafelé többször is elengedtem, és szépen stabilan gurult. Lehet hogy csak véletlenül rámentem valamire és azért kezdett bele ebbe a csapkolódásba, de elég ijesztő volt.
Móni....láttam repsol 10-40w-t 9500ft....szerintem az is bőven jó...de mindenki azt használ amit akar...én probikert.
Olajszürőt a motorradnál..most megyek nekem is aktuális
Sziasztok!
Elég régóta olvasom ezt a topikot :)
Elég változatos itt a téma kör :)
Eladtam szeretett motoromat és
szeretnék helyette egy szép gs 500f cirkálót
mint első utcai motorom :)
Tanuló motornak nagyon tetszik.
Szeretném tőletek megkérdezni hogy
vételnél mire kell nagyon odafigyelnem ?
Tesztvezetésnél hogyan tudom eldönteni hogy
most van e baja vagy nincs?
Ilyen motoron tanultam A2 kategóriára
de az kicsit oda volt már szegény masina.
Ahhoz nem tudok viszonyítani sajnos :/
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm :)
Üdv! Érdekelne, hogy nektek is szitálós amúgy az eleje? Nekem hajlamos keményen csapkodni a kormány, és nem ad túl nagy magabiztosságot... Ez olyan 100-120 környékén jelentkezik, most még filózok, hogy kerékcsapágyas, de kezdem úgy érezni, hogy ez ilyen, és kész.
Két személlyel két killás Rába ring..tanúm van rá...nem is egy
Ott ahol a Gs-nél már azt érzem ,hogy gyilkosságot követek el a motor ellen...ez a 750-es cucc akkor kezd el élni....márpedig én vigyázok minden technikára....nem feszegetem a határokat..
Minket is terelgettek egész nap össze vissza, ahol nem aszfaltoztak ott árvíz volt...
Zoli öccse is ott kerengett össze vissza, nem engedték oda Zolihoz, hiába mondta hogy vészhelyzet, de végül megtaláltuk az utat.
Ahová menni akartam az pont le volt zárva. Konkrétan a Csepel sziget déli csücskénél a zsilip. Ebböl kifolyólag mentem egyre lejebb, közben eszembe jutott hohy fotómasinát is vittem, ellöttem pár képet.
Olajszürőt a motorradnál..most megyek nekem is aktuális
Elég régóta olvasom ezt a topikot :)
Elég változatos itt a téma kör :)
Eladtam szeretett motoromat és
szeretnék helyette egy szép gs 500f cirkálót
mint első utcai motorom :)
Tanuló motornak nagyon tetszik.
Szeretném tőletek megkérdezni hogy
vételnél mire kell nagyon odafigyelnem ?
Tesztvezetésnél hogyan tudom eldönteni hogy
most van e baja vagy nincs?
Ilyen motoron tanultam A2 kategóriára
de az kicsit oda volt már szegény masina.
Ahhoz nem tudok viszonyítani sajnos :/
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm :)
Mondjuk ez nem egy széria darab...nagyon érdekes karakterisztikával..Jobban tetszett mint az R1
Ott ahol a Gs-nél már azt érzem ,hogy gyilkosságot követek el a motor ellen...ez a 750-es cucc akkor kezd el élni....márpedig én vigyázok minden technikára....nem feszegetem a határokat..
én is szépen mozogtam a melóba, egyem szíííveteket
Zoli öccse is ott kerengett össze vissza, nem engedték oda Zolihoz, hiába mondta hogy vészhelyzet, de végül megtaláltuk az utat.
Isteni gurulás volt. 6 os úton alig voltak visszafelé. Bár az 50-es második fele is eléggé forgalommentes volt.
Csak elektronikai hiba.
Gyujtáskapcsoló vezeték eltört.
A héten megoldom és megy tövább.