Sőt a legjobb ha egy GS-est viszel. (Doktorúrnak pl. elég jó a füle )
De Ganjával meg velem nem járnál jól, mert lehet a 130-as hátsó miatt 100 méter után lepattannánk róla és veszélyes hulladéknak minősítenénk.
Én is így gondolom, beszéltem Tbyvel megvette nekem. Ha minden jól megy a héten vmikor meg lesz csinálva.
Ez a csináld meg egy kicsit vicces, inkább megcsináltatom. (Jelentkező rá? De persze csak is olyan aki nem töri el a csavarokat )
Jahh...ma majdnem tanyáztam egy orbitálisat!
Két napon keresztül a nagyobbik szarommal gurultam... ma átültem a kicsire..A tér,idő...na és az agyi zavarom miatt..bizonyos fordulaton váltani akartam. a határozott "kuplung" mozdulat olyan satu féket generált ,hogy majdnem leestem a kis pöcsköszörűről..
..még jó ,hogy nem látták sokan
Ha feketét veszel az olyan gyászos....ha kéket az jó lehet...mert Astonblue is kéket vett..és az szép... sárgát ne vegyél...mert az biztosan kínai!
..amúgy azt vedd amelyik tetszik...mert úgyis mindegyiket "alig" használták,nem dohányzó és nyugger néni a tulaja! (én is anyámét hajtom...de psszt!)
Ha vackot veszel akkor majd jól sajnálunk...meg savazunk....ha pedig belenyúlsz a tutiba...akkor mondjuk ,hogy hűűűűű...meg azt is ,hogy hááááá..és fittyentünk az ujjunkal!
Mondjuk nem árt ha viszel magaddal valakit aki látott már motort élőben!
....vagy az enyém vacak...mert nem szitál
Melyik nap szitált?..Mert ha pénteken akkor az normális...a dal is azt mondja ,hogy : szita, szita péntek...csütörtökön "izélős" nap...de a SZERDA AZ A TUTI....mert az a dob szerda.
Mást most így nem tudok mondani, talán még annyit hogy hidegen a szelepeket hallgassátok meg, de léghűtéses gépnél nem könnyű kitalálni hogy mit hall az ember. Lehet hogy csak TITING, az meg elvileg normális.
Elsősorban a gazdáját nézd meg jól, abból sokminden kiderül!
Mindenképp menjél vele hogy stabil e menet közbe. Ha tehetitek nézzetek egy kompressziót is, de legalább azt nézzétek meg hogy álló helyzetben magas fordulatról a gázt elengedve milyen gyorsan esik vissza. (minél gyorsabban annál jobb)
Aztán szépen nézd át a motort úgy mint rutinvizsga előtt, a telókat is lesd meg hogy nem eresztenek e) és ha mindent rendben találsz, még kalkuláld bele az árba a kopóalkatrészek állapotát (gumi, lánc, lánckerék, ...) és alkudj egy szépet.
..szerintem Tby lesz a befutó