Kinézetről beszélek.
Van a technika.Őőőőőő valahogy úgy tudom leírni hogy a sor 3 az a lineáris nyomatékleadásról szól amit imádok.
És a végtelenül könnyed kezelhetőségről.
Ez tágabb értelemben vehető.Bele tartozik a blokk,a fék/futómű és a váz meg a geometria.
Sok apróság ami miatt egy szép egészt alkot a csomag.
El lehet cseszni egy motort a blokk hirtelen és kedvezőtlen gázreakcióval vagy egy túl lágy/kemény futóműhagolással esetleg egy nyeklő vázzal.
Az a jó a streetben hogy mindez igen jól sikerült nekik komplett.
Talán a váltó lehetne picit kevésbé makrancos.
Nem a sor hármashoz.Csak úgy általában.
Kicsit a rajzokon túl lapos túl vaskos a blokk körüli rész a tankkal és supermotos a kinézet.
Nekem valahogy a zömök/rövid streetfighter kinézet jön be.
PL Z800.
Lehet életben más.
Hogy miért jó? Szerintem így sokkal jobbak a menettulajdonságai és nem utolsó sorban jobban is néz ki... Így utólag simám megért ennyi utánajárást...köszönet Mindenkinek a segítségért!
Nagy a megszorítás......utcánkban 2 hülyegyerek meggyújtott egy szemétkupacot.Van abban ágybetét,hungarocellap,és ilyen kis tárgyak,amik éghetőek.Mi vagyunk az első ház,de tőlünk is van vagy 4-500 méterre.Fúj a szél,szép nagy lánggal ég a kupac.Gondoltam felhívom a tűzoltókat,ugyanmár oltsák el.....Válasz:Nincsenek olyan messze a házak,oltsuk el vödörrel.Fasza.......
Srácok ezek a ducatik fantörpikusak.....................de nem annak aki hétvégente 4-600 Km-et szert menni bagolybaszó utakon higgyétek el.
Megútálja még azt is aki ajánlotta annyira kényelmetlenek.
A 620 meg főleg az 1000 Multistrada lehet még fickós motor. Valószínű jobban motorozható itt a kelet európai utakon mint a sportosabb motorok. Milla alatt van is belőlük.
Van a technika.Őőőőőő valahogy úgy tudom leírni hogy a sor 3 az a lineáris nyomatékleadásról szól amit imádok.
És a végtelenül könnyed kezelhetőségről.
Ez tágabb értelemben vehető.Bele tartozik a blokk,a fék/futómű és a váz meg a geometria.
Sok apróság ami miatt egy szép egészt alkot a csomag.
El lehet cseszni egy motort a blokk hirtelen és kedvezőtlen gázreakcióval vagy egy túl lágy/kemény futóműhagolással esetleg egy nyeklő vázzal.
Az a jó a streetben hogy mindez igen jól sikerült nekik komplett.
Talán a váltó lehetne picit kevésbé makrancos.