Maradjunk annyiban ,hogy a Gs (az enyém gs) 3000 alatt fos és rángat utolsó sebességi fokozoatban.
Mivel elég sokat gurulok V2 cruiseres brigáddal...volt szerencsém kipróbálni az "egyéb" kategóriába tartozó...tehát inkább hosszú lökettel konstruált motorokat. 650-1100-1500-1800 köbci. ezek a motorok lazán mozognak alapjárat környékén.
650 dragstar van vagy 46 paci...az sv 70 lóerejéhez képest
Ilyetén módon a motorok összehasonlításába badarság belemenni..
Annak idején, ha jól tudom volt itt és amott egy megállapodás amit ha jól tudom nem Te kezdeményeztel jó ember, hanem Krissal és Zoli32...
De ha gondolod este 10 után rá érek vitázni...
Már csak hogy megint ne az ember háta mögött történjenek a kijelentések ...
Viccelsz? Max. 10°C alatt gondolkodnék kicsit, de a reggeli kv-t már így is motoros cuccban iszom
Tegnapi idővel viszont ki volt a t.k.m. Paráztam a zuhitól, így teljes esőruhába bújtam, erre mi volt?: Óbudától Csömörig napsütés, utána 10km-en sz.rrá áztam, majd Gyálig megszáradt rajtam minden...
Hát így döntse el az ember, hogy esős, vagy napos idő van
megkapta az "új " papucsot előre a Drágám.
2007-es gyártású. nincs ránc rajta . felrakás előtt "körömpróba". nincs felkeményedve. ahogy számoltam a nyáron ki is futtatom a km-t belőle.
A zoli temaja az fogd mar fel hogy ha azt imadod hogy hatban nyolcvan szazzal nyugisan hombolog szep tajat nezve haromlityis fogyasztassal tuti az egyhenger.
De csak erre.
A nagyobb teljesitmenyu sornegyes viszont erre is meg az agyeldobos ereszdelahjamra is jo.
nem olyan rossz az. persze halott, mert lehet a 14ezres fordulathoz tartozó 110 ló helyett csak 10et ad le 2000nél, de a forgalom tartásához ha hiszitek ha nem, az is elég. itt a hangsúly nem az erőn van, hanem azon hogy lehet használni. a zx6osomat többször használtam 1500tól..(nem erre van kitalálva, de megtehettem!). foregon a cbf600zal alul biztos ott hagyott volna, de az én véleményem az, hogy ha haladni akarok, nem 3000-t forog a motor, ha meg túrázni akarok, nem is bánom hogy nincs akkora erő benne. így 6ban nem kellett nézegetnem a műszerfalat, hogy véletlenül gyorsultam-e. de általánosítani nem fogok, mert az sv is jobb volt a vietnámi csikómnál, meg a gs500 is az er5nél, aztán elvileg ugyanazok. Hogy visszatérjek Zoli témájára: valószínűnek tartom hogy 1hengeresek között is vannak eltérések (azaz KARAKTER ), de ott elég szegényes a tapasztalatom
Háát ha rossz a gép nem csoda ha hörög, de a jó az nem.... .....erre írtam, hogy egy közepes sor4 már kicsivel alapjárat fölött is közlekedhető a nagy meg már szinte alapjáraton is míg a V2 nem nagyon....még nem próbáltam olyan V2-őt amelyik a legnagyobb sebfokozatban alapjárat környékén ne akart volna lefulladni vagy ne rángatta volna a motort....és bár árt az alapjárat környéki használat, de attól még pl. a Banditokat sokan ott használják 5-6.ban és a sportmotorokat lehet......és azt írni, hogy a GS500 használhatóbb alul mint egy sor4.....
Mivel elég sokat gurulok V2 cruiseres brigáddal...volt szerencsém kipróbálni az "egyéb" kategóriába tartozó...tehát inkább hosszú lökettel konstruált motorokat. 650-1100-1500-1800 köbci. ezek a motorok lazán mozognak alapjárat környékén.
650 dragstar van vagy 46 paci...az sv 70 lóerejéhez képest
Ilyetén módon a motorok összehasonlításába badarság belemenni..