Nem kell ettol erosebb,vagy nyomatekosabb,nekem ez elegendo. Ettol nagyobb teljesitmeny csak a benya,gumi,stb.. pocseklasa lenne.
Nem nagy az eves futasteljesitmenyem,mert havonta kb 1-2szer ulok a motorra turazni. Csalingazasra nem hasznalom. A gs hat ev alatt ment 44 ezret, az xf meg ket ev alatt 14 ezret.
Az egyhengereseket sokan leszoljak jogtalanul, pedig a rossabb futaskulturat leszamitva nincs mas hatranya, ezt meg mas elonyei kompenzaljak. De majd egyszer kiprobalod az enyemet.
Egyebkent meg boxer gs-bol is a regi 850-est vennem, az is boven eleg.
Még nem tehermentes, talán 2 év van hátra belőle, azt mondta megérdeklődi a bankban, hogy mit lehet, hogy lehet, és ír, de nem írt semmit. Vételár elképzelése sincs, de nekem is CBR-t mondott...
Szerintem is az lehet, hogy még nem határozta el magát...
Milyen infó kell?
Amit én biztosra tudok, hogy az a gép alig ment többet tízezernél. Az a motor tuti vétel lehetne.
Lehet ő is vacillál, legutoljára CBR600-ast akart, de most hétvégén sem tudtuk elcsalni ósztriába...
Már múltkor, mikor átküldted a számát beszéltem vele, azóta is várom, hogy küldi az infókat róla, eddig semmi nem jött...
Ha Neki nem fontos...
Persze azért ehhez az is hozzá tartozik, hogy amíg nem viszik el az enyémet, addig nem gondolkodhatom használtban...
Tegnap megnéztem egyet 1,2-ért volt hirdetve, gyanítom 1 gurigáért is megkapnám, de mindkét oldala le volt téve, és az első villa is necces, inkább lemondtam róla...
Most komolyan csak fekete érdekel?
Én amikor elkezdtem motorozni, szinte irtóztam a Suzuki kék/fehér kombinációjától. Most meg a hirdetésekben ezeket keresem.
Józsit felhívtad? Vagy a szín miatt nem játszós a dolog?
Eddig basszus amíg volt kilátásban GSXF alig volt jelentkező, most hogy kiderült szeptember-október környékén lesz majd csak fekete 3 érdeklődőnek válaszolgatok egyszerre...
Most már azon aggódom, mivel motorozok nyáron, ha elviszik
Én nem nagyon szoktam mások motorját kipróbálni, pont azért mert pár, vagy pár 10 kilométer tapasztalatával nagyjából ugyan ott lennék mintha csak a parkolóban ültem volna rá... tehát akkor meg minek. Szerintem minden motorral össze kell szokni ahhoz hogy utána objektíven meg tudjuk ítélni... no meg ki tudjuk használni legalább annyira hogy a véleményünk már objektívnek legyen tekinthető. Ez szerintem minimálisan több tank benzin kimotorozásával lehetséges. Mert mi van ha ráülsz egy ismeretlen típusra? Tapogatózol meg bizonytalankodsz mert semmi sem olyan mint amihez hozzá vagy szokva...
Amikor megvettem a Divit az első 20 kilométer... hú, ez miért nem azt csinálja amit én akarok...?! hú máshol fog a fék, de hogy fog... miért nem kanyarodik? Jah ez majd 100 kilóval nehezebb mint a GS... stb Mire hazaértem (120km) már láttam a fényt az alagút végén, aztán most meg már majdnem olyan mint egy bicikli
Hát az kb. annyi, hogy azt a mennyiséget felszívták a szimeringek kiszáradás ellen.
Egyébként a GS-nek is ilyen az olajfogyasztása, viszont 140 felett elkezdi enni.
Én meg ezzel úgy vagyok, hogy lehet nagyon meglepődnék ha egyszer egy más motort tudnék kipróbálni úgy élesben.
Kipróbáltam egy párat, de ilyenkor idő, hely, meg minden más okból kifolyólag nem lehet teljes képet alkotni.
Jó lenne olyan anyagi helyzetben lenni, hogy gyakran váltogathassam és így megtaláljam a legmegfelelőbb paripát.
Nem nagy az eves futasteljesitmenyem,mert havonta kb 1-2szer ulok a motorra turazni. Csalingazasra nem hasznalom. A gs hat ev alatt ment 44 ezret, az xf meg ket ev alatt 14 ezret.
Az egyhengereseket sokan leszoljak jogtalanul, pedig a rossabb futaskulturat leszamitva nincs mas hatranya, ezt meg mas elonyei kompenzaljak. De majd egyszer kiprobalod az enyemet.
Egyebkent meg boxer gs-bol is a regi 850-est vennem, az is boven eleg.