Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hidd el ez a karakter egy létező dolog, össze tudom hasonlítani a gs-sel a mostani 78 csikót. a v2 arról szól hogy ahol lenne nyomatéka ott rángat, ahol lenne ereje ott meg letilt. ilyen szempontból (is) sokkal jobb a sor2, de talán még annál is jobb a sor4 (mezei embereknek)
Bűg?...melyik?.....amelyik váltócsapágyas talán.......
A karakter elfedhet némi külömbséget de dupla annyit nem.

És igen sajnos a számok sajnos makacs dolgok.

A GS 500-ből ha megfeszül sem lesz Bandit 1250 vagy akárcsak gsx 650.Ez tény.
És mielőtt mondanád tisztában vagyok a Gs-el mert vezettem.Meg a többivel is mert azokat is.
Megint a számokat mondod. A karakter a jelleg nem mérhető számokban.
Karakter persze.Ez a karakter takarja a 4000-en 25 ló jobb mint 4000-en 50 dolgot.Ja.Vágomén.
Sornégy elmegy alsó fordulaton tényleg, de nem eleven, bebúg .... uncsi. V2-esek rángathatnak, de egy Harley már nem, csak sajnos hamar elfogy a fordulata számomra.
A sor kettes GS-nek is jó a hangolása, nem hajlamos rángatásra és el is forgatható.
Én karakterről és a motor magatartásáról beszélek, nem a teljesítmény abszolút értékéről.
Persze mind a 25 ló ami 4000.-nél jelen van.
Kicsit más a tapasztalatom......egy közepes sor4 is alapjárat fölött kicsivel közlekedhető míg egy V2 akkor még nagyon nem megy, rángat, leáll meg ilyenek......egy nagyobb sor4 pedig már alapjáraton is elmegy akár 5-6.-ban is.....igaz, hogy nem tesz jót neki, de rángatás nélkül megy és tologat...
Pont ezt szeretem benne: már 4000-nél is van élet benne! Más motor mondjuk egy sor négyes csak haldoklik ilyenkor. Pedig az ilyen motorokat is javarészt 5000 körül használják, vagy pedig kényszerből gyorshajtanak és jóval előbb érnek célba mint ahogy valójában szeretnének.
Hova rohansz?
Nem sok az. A "kisfeles" szépen muzsikál 4000-es fordulaton is.
A hatos úton nem lehet 90-nél többel menni.Oda meg sok a 6.-is.
Nekem tényleg hiányzik a hetedik. Még mostanában is meg-megpróbálom tovább rakni hatodik után.
Hasznos lenne autópályázósoknak, de a 6-os úton meg hasonnlókon történő leutazásoknál is.
Nézőpont kérdése.
Hiányzik, de akkor a GS-ből meg hiányzik egy hetedik...
Nekem gyári áttétellel 110-nél forog 5000-et, míg a GS 100-nál. Bár ennek az órája is elég pontos, szóval az 5000-es fordulathoz kb. 15km/h-val nagyobb tempó tartozik.
A gyorsulással meg a nyomaték miatt nincs gond.
Csak áttételezés kérdése és motorkarakterisztika.
Akkor mégsem olyan magas mint amit én olvastam.
Nem hiányzik a hatodik sebesség, amikor tartósan haladsz valamerre?
Eszerint nincs nagy különbség ülésmagasságban(forrás:motorrevu.hu összehasonlító táblázat):

SUZUKI GS500E


Suzuki XF650 Freewind

Motor
Hengerűrtartalom: 487 cm3 644 cm3
Furat x löket: 74 x 56,6 mm 100 x 82 mm
Sűrítési arány: 9:1 9,5:1
Üzemanyag-ellátás: 2 Mikuni karburátor Mikuni karburátor 32mm-es torokátmérővel
Max. teljesítmény: 45,5 LE (33 KW) 9200/min-nál 47 LE (35 KW) 7000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 39,2 Nm 7600/min-nál 54 Nm 5500/min-nál
Olajozás: nedves karteres Válassz
Eroátvitel
Váltó: 6 fokozatú 5 fokozatú körváltó
Primer hajtás: 2,71 áttétellel
Szekunder hajtás: O-gyűrűs lánc O-gyűrűs lánc
Váz, felfüggesztés
Váz: acél dupla bölcsőváz acél dupla bölcsőváz
Futómű elöl: teleszkópvilla, 37 mm-es belsőcső-átmérővel teleszkópvilla,
Állíthatóság: állítható rugóelőfeszítés állítható rugóelőfeszítés
Futómű hátul: központi rugóstag központi rugóstag
Állíthatóság: állítható rugóelőfeszítés állítható rugóelőfeszítés
Rugóút elöl / hátul: 120/115 mm
Villaszög / utánfutás:
Tengelytáv: 1410 mm 1465 mm
Ülésmagasság: 790 mm 800 mm
Fékek
Fékek elöl: 310 mm-es úszóágyazású szimpla tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg 300 mm-es szimpla tárcsafék,
Fékek hátul: 250 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg 240 mm-es tárcsafék,
Gumik
Gumik elöl: 110/70 - 17 100/90 - 19
Gumik hátul: 130/70 - 17 130/80 - 17
Kerék elöl: 17 Válassz 19 Válassz
Kerék hátul: 17 Válassz 17 Válassz
Egyéb adatok
Tanktérfogat: 12 18 (Tartalék: 4 l)
Gyújtás:
Akkumlátor:
Generátor:
Indítás: önindító

Környezetvédelmi besorolás:
Ja, rosszul írtam. Az R1200GS, amiről szó van.

De nagyon tetszik a bézs színű R1200C is. A megtestesült kényelem, megbízhatóság, összerakottság képzete.
Nekem a technik LEGO béemvé motor tetszik a legjobban. R1200
Imádnám vezetni, bütykölni az extráit.
Csak ahhoz sajnos kellene felesleges 8 milla vagy mennyi, sok szabadidő és sok jó út, táj, hegyek.
Sok a nyugis ráérős ember.Csak én vagyok sietős?
83 cm-es ülésmagasség? Öhmmm...majd megcsodálom ha jöttök Zakopánéba.
Bocs, egy hátsókerék- és egy kormánycsapágyat kihagytam. De ezeken az utakon csoda, hogy csak ennyi
Hm, én hasonlóképp vagyok, egy hengeren, elégedetten. Profi szerelő se vagyok, pedig kék-fehér propeller van az oldalán. Az túlzás, hogy csak olajat kellett cserélni 123 ezer kilométer alatt (az első 37 nem az enyém volt, de a rá jutó karbantartást azt megkaptam egy csomagban ), mert volt azért nemannyira kopófogyó (vízpumpa, kuplung bowden és kinyomócsapágy, egy szétvert első felni meg az ezoterikusan örökké görbülő első tárcsa), de összességében megbízható, egyetlen alkalom volt, amikor ottmaradtam vele az út szélén - de hát mégis hogyan menjen szerencsétlen hajtószíj nélkül? Sütött a nap, csiripeltek a madarak, amit kellett, elintéztünk, előző nap vágtunk át egy alföldi szupercellán és nem akkor szakadt el, szóval Teresa a munka hőse, traktoroslány a kommunista plakátokról

A szíjhajtásnak vannak vicces dolgai, de az nem hengerszámtól függ :D