Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ehun e, attól függ milyen évjáratú a motor, mert mondjuk azt se tudjuk az adatlapodról.
http://www.shox.hu/term%c3%a9k...

http://www.shox.hu/term%c3%a9k..
.
Kérdezd meg a shoxosokat is, anno nekem 15e környékén ajánlottak GIVI-t, bár annak már talán 5 éve is, azóta biztos drágább, ha még árulnak.
Magadból indulsz ki? Szerintem Palinak nem ugyanazok az esélyei .... nálam legalábbis
ÉS ez mennyire igaz is
Tby végül is voltál valamerre?
"Azt olvasom tesztekben, hogy a gyári dobban lévő fojtás visszafogja a motor teljesítményét."

...majdnem így....kissé egyszerűen nézve ha nyitott a dob akkor esetleg (!) nagyobb teljesítmény lehet felsőbb tartományban, de alul gyengébb, ezért van az, hogy alapjárat közelében elmegy az erő a nyitott dob felrakása után....azért lehetnek gondok a nyitással.....árthat is a motornak...
Nincs mit...

Töltsd fel légyszi az adatlapod és legalább egy képet is, és akkor tuti sokkal többen fognak segíteni ha kérdezel...
Megnéztem a képeid között, teljesen kulturált megoldás! Köszi a tippet, hétfőn felhívom a Kelomotort forgalmazzák-e még...
SW-Motech-re nekem azt mondták, ha rajta van a doboz és telepakolod, eléggé ráz.

Nekem Kappa van fönn, de ugyanaz a Givi is, mostmár azonban a Kappa olcsóbb. Kb 3 éve a Kelomotor-tól vettem a GS-re újonnan 22500 Ft-ért. Használtan szerintem 15k körül megkapható.

Nézd meg a fotóim között, nekem nagyon bevált. 49l-es Monokey dobozt tart, és nagyon cool
Nemrég vettem bukócsövet.....de gyárt csomagtartőt is....hafelhívsz megadom a számát
Sziasztok! Újdonsült (boldog :)) GS500 tulaj vagyok. Keresgéltem ebben a fórumban (is), de sajnos a témát érintő hozzászólások viszonylag régiek, így a segítségeteket kérném.

Milyen bukócsövet illetve túradoboz tartót ajánlanátok GS500-ra, amit be is lehet szerezni? Esetleg foglakozik még valaki ezek gyártásával itthon?

Sajnos magamnak legyártani nem tudom őket. eBay-en találtam aranyáron csövet is (sw-motech), és kétféle doboz tartót is (egy vázra szerelhetőt, illetve olyat amit a hátsó kapaszkodó helyére kell szerelni, nem tudom melyik a jobb), de előbb szétnéznék, hátha van barátibb megoldás ezeknél...

Köszönöm előre is!
én tegnap is megúsztam szárazon
Nem rabolt el senki (a sütilovagról nem hallottam már jó ideje) !
De ez a hétvége a lányoké, (épp szülinapi partyra készülődünk), úgy hogy a hétvége gurulás mentes.
Pedig az idő jóóó
Így se olcsó... 150k forint, miközben a motor kb fél milliót érhet.
A legjobb cucca amit kimondottan a te motorodra méreteznek..és egy henger egy rendszer...
Nekem se gyári a kipufogó a Divin... mondjuk még nem hallottam más 900Diversiont szólni, de ez elég szépen szól, nem hangos de mégis jó hangja van. Mondjuk nem tudom miben tér el a gyári rendszertől.. meg minek tették rá ezt a motorra ennyi pénzért, mindenesetre én élvezem. Motad rozsdamentes rendszer, valami £500 körül vesztegetik, de rajta vannak a hivatalos szövegek...
Persze hogy van megoldas.
E legal tuv engedelyes plakettel es szukitovel rendelkezo cucc ne tudd meg mennyiert.
Nek a ket dob carbon arrow 600 euro,..........naaqurva...........marad a gyari.
Na, ez azért kicsit érdekesebb téma!

Nem tudom mennyire vágod a témát, de érdekelne a sportdob vs gyári dob kérdése! Azt olvasom tesztekben, hogy a gyári dobban lévő fojtás visszafogja a motor teljesítményét. Sportdobbal viszont nem feltétlenül engedik át műszakin. Van valami köztes megoldás? Esetleg spec. a műszakin még átmenő, de megjelenésben király dob, amit nem kell cserélgetni vizsga előtt?

Gondolom itt a sportdob gyártók között lényegi különbségek lehetnek, de eddig még nem foglalkoztam vele tüzetesebben?

Mit lehet ezekről tudni? Esetleg van bevált márka, ami a fentieknek megfelel?
Megállapodás? Kezdeményezés?

EMBER! Fórumozunk, nem politizálunk!
A nyitott dob nagyban növeli a karbisoknál főleg a kis fordulaton a használhatatlanságot...
Az reális..mert az enyém kb. annyival forog kevesebbet a többiekénél..
Emlékeim szerint a GS-em 2500-as fordulat alatt volt kvázi használhatatlan..mondjuk nekem gyári áttételem volt.