"Azt olvasom tesztekben, hogy a gyári dobban lévő fojtás visszafogja a motor teljesítményét."
...majdnem így....kissé egyszerűen nézve ha nyitott a dob akkor esetleg (!) nagyobb teljesítmény lehet felsőbb tartományban, de alul gyengébb, ezért van az, hogy alapjárat közelében elmegy az erő a nyitott dob felrakása után....azért lehetnek gondok a nyitással.....árthat is a motornak...
SW-Motech-re nekem azt mondták, ha rajta van a doboz és telepakolod, eléggé ráz.
Nekem Kappa van fönn, de ugyanaz a Givi is, mostmár azonban a Kappa olcsóbb. Kb 3 éve a Kelomotor-tól vettem a GS-re újonnan 22500 Ft-ért. Használtan szerintem 15k körül megkapható.
Nézd meg a fotóim között, nekem nagyon bevált. 49l-es Monokey dobozt tart, és nagyon cool
Sziasztok! Újdonsült (boldog :)) GS500 tulaj vagyok. Keresgéltem ebben a fórumban (is), de sajnos a témát érintő hozzászólások viszonylag régiek, így a segítségeteket kérném.
Milyen bukócsövet illetve túradoboz tartót ajánlanátok GS500-ra, amit be is lehet szerezni? Esetleg foglakozik még valaki ezek gyártásával itthon?
Sajnos magamnak legyártani nem tudom őket. eBay-en találtam aranyáron csövet is (sw-motech), és kétféle doboz tartót is (egy vázra szerelhetőt, illetve olyat amit a hátsó kapaszkodó helyére kell szerelni, nem tudom melyik a jobb), de előbb szétnéznék, hátha van barátibb megoldás ezeknél...
Nem rabolt el senki (a sütilovagról nem hallottam már jó ideje) !
De ez a hétvége a lányoké, (épp szülinapi partyra készülődünk), úgy hogy a hétvége gurulás mentes.
Pedig az idő jóóó
Nekem se gyári a kipufogó a Divin... mondjuk még nem hallottam más 900Diversiont szólni, de ez elég szépen szól, nem hangos de mégis jó hangja van. Mondjuk nem tudom miben tér el a gyári rendszertől.. meg minek tették rá ezt a motorra ennyi pénzért, mindenesetre én élvezem. Motad rozsdamentes rendszer, valami £500 körül vesztegetik, de rajta vannak a hivatalos szövegek...
Persze hogy van megoldas.
E legal tuv engedelyes plakettel es szukitovel rendelkezo cucc ne tudd meg mennyiert.
Nek a ket dob carbon arrow 600 euro,..........naaqurva...........marad a gyari.
Nem tudom mennyire vágod a témát, de érdekelne a sportdob vs gyári dob kérdése! Azt olvasom tesztekben, hogy a gyári dobban lévő fojtás visszafogja a motor teljesítményét. Sportdobbal viszont nem feltétlenül engedik át műszakin. Van valami köztes megoldás? Esetleg spec. a műszakin még átmenő, de megjelenésben király dob, amit nem kell cserélgetni vizsga előtt?
Gondolom itt a sportdob gyártók között lényegi különbségek lehetnek, de eddig még nem foglalkoztam vele tüzetesebben?
Mit lehet ezekről tudni? Esetleg van bevált márka, ami a fentieknek megfelel?
http://www.shox.hu/term%c3%a9k...
http://www.shox.hu/term%c3%a9k..
.