Van egy 2004-es Suzuki GS500-asom és észrevettem a napokban, hogy elkezdte csepegtetni az olajat, a bal oldalon ahol a váltó tengely kijön a blokkból. Levettem azt a kis deklit, ami a lánckereket takarja, levettem az első lánckereket is és minden csipa olaj volt, letisztogattam, majd láttam, hogy a váltó tengely és a kihajtás tengely mögött is van egy egy szimering. Mindkettőt kicseréltem, de még mindig folyik valahol. Újra szétszedtem és azt látom, hogy egy kihajtás tegnegelynél lévő szimeringnél áll meg leginkább az olaj. A csúszó gyűrű nincsen megkopva szóval egyszerűen nem értem, hogy honnan jön az olaj. Esetleg találkoztatok már ennél a típusnál hasonló hibával?!
Ja, még annyi, h az elektronikát pedig a szar feszszabályzó nyírhatja ki. Azt is érdemes megmérni, 14,5 V-nál ne nagyon legyen több a fesz. mikor tölt.
Akkor ez még két jeladós, a jeladókat mérjétek még meg, bár kétlem, h egyszerre szart volna be mind a kettő, de nem árt ránézni a dolgokra ott is. Ha az is jó, akkor tényleg már csak az elektronikára gondolnék, az pedig bal oldalt az ülés melletti oldalborítás alatt van. Valahonnan próbálj meg egy csere erejéig szerezni és azzal kipróbálni. Talán 2-3 csatlakozót kell átdugni. 5 perc az egész.
Akkor ez tecsón belül is jobbnak számít, mert én ott láttam 2-3 ezerért is. Mondjuk az pont arra jó hogy eltakarjon a külvilág elől, azon még a reggeli harmat is átüt, nemhogy egy kiadós eső.
Ha jó tapasztalataik voltak, és benne vagy, akár fel is mehetnénk pár napra?! Ugyanott szállnánk meg ahol Ők, így minden adott lenne, csak a gurulással kellene foglalkoznunk
Ja és 4 személyes a sátor. Decathlonban a 3 személyes 15eFt volt, 4-eset már nem is néztem, mert 10-nél többet egyikre sem akartam költeni. Nem mellesleg ugyanilyen hálózsák 12e volt...
Körbenéztem Decathlon-ban, Auchan-ben, Tesco-ban és utóbbiban volt akció.
Amit vettem tök ugyanolyan, mint a Decathlon-os, kivéve, hogy csak fél év gari van rá, nem 2 év, meg hogy 9590 Huf, nem pedig 20eFt+
A hálózsák 5990 volt, és ilyenből 7e alatt sehol sem találtam, szóval azt gondolom jó vétel volt, bár erről inkább a gyakorlati tapasztalatok után nyilatkoznék...
4 éves Metzeler Lasertec gumin miért van végigrepedezve?
Oké, hogy nem a legjobb minőségű gumi, de azért mégis ki kéne bírnia egy kicsit többet. Futófelület még igen nagy, sokáig tudtam volna nyúzni :/
Van egy 2004-es Suzuki GS500-asom és észrevettem a napokban, hogy elkezdte csepegtetni az olajat, a bal oldalon ahol a váltó tengely kijön a blokkból. Levettem azt a kis deklit, ami a lánckereket takarja, levettem az első lánckereket is és minden csipa olaj volt, letisztogattam, majd láttam, hogy a váltó tengely és a kihajtás tengely mögött is van egy egy szimering. Mindkettőt kicseréltem, de még mindig folyik valahol. Újra szétszedtem és azt látom, hogy egy kihajtás tegnegelynél lévő szimeringnél áll meg leginkább az olaj. A csúszó gyűrű nincsen megkopva szóval egyszerűen nem értem, hogy honnan jön az olaj. Esetleg találkoztatok már ennél a típusnál hasonló hibával?!
Köszöntem.
http://youtu.be/hARlBcTYDQo