Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ erre voltam kiváncsi hogy ledadog e vagy nem.AZt megtudnád esetleg menyi benzin marad kb benne mikor el kezd ledadogni?
..ganja a problémamegoldó...
....ganja egy angyal .....azaz..öööö
Nekem meg nem kérdéses sajnos, mert szombat, legföljebb a napszak bizonytalan, meg hogy egyáltalán, meg mifene...
Megpróbálok pénteken hamarább lelépni, és hozzáfogni a kormánycseréhez, mert mint írtam, ganja szerint az csak egy óra, de nekem valószínűleg több lesz az, meg logisztikát is igényel... egyébként azért is hívtalak tegnap este, mert gyakorlati kérdéseim lettek volna, de aztán ganja megoldotta (az elméleti részét).
Ettől eltekintve, HA el is tudom kezdeni péntek délután, szinte biztos, hogy lesznek kérdéseim, avagy telefonos segítségre igényem
Mondtam ,hogy nem a szelep...
..szóval mennyi volt a kidobott pénz?
Na meló............majd este olvasgatok!
Nekem sajna csak a hétfői nap jöhet számításba.
Okés
melyik nap az még kérdéses...dokitól függ
Nem a szeleppel volt a baj, hanem a karburátorral. Bármit állítottam, cseréltem benne a bal henger nem ment. Ezt egy hete csinálom.........szétszerel-összeszerel az eredmény mindig ugyanaz... vagyis bal henger nem megy. Vettem egy új állapotú karbit, tisztítás felszerelés és megy mint a doxa.........úgyhogy hurrá hétvégén aztán gyere!
Megoldotta a szelepállítás?
A hétvégi motorozásba én is beszállok amit csak az idő moshat el. Eddig hallgattam mert nem tudtam, hogy kész lesz-e...... de szerencsére sikerült életet lehelnem a Gs-be. Másfél hét csak szerelés után már nagyon mehetnékem van. Most szebben megy mint bármikor valaha................úgyhogy Móni, doki.....nélkülem sehová
Ne izgulj én megyek.
Ha más nem gyalog.
Passz, még nem kötöttem meg. Megvárom amíg kiderül hogy tutira megyünk. Bár már az előrejelzés sem ír olyan rossz időt mint pár napja. Remélem olajcserém is zökkenőmentes lesz.
Az utalás 4 óra alatt odaér (munkanapokon), és onnantól érvényes a dolog, úgyhogy még ráérek.
És van valami kitétel, hogy hány éves a vas? 10 évnél régebbi motorokat ritkán biztosítanak.


Várom a telefont.
Mi van a kecskével, indul már?
- Védőruházat térítése 50 000 Ft (ha a drágább 2700-ast kérem akkor 100 000 Ft)
- Gépjármű mentés 75 000 Ft
- Szállás utaztatás 75 000 Ft
- Szállítás, vagy hazautaztatás 75 000 Ft
- Alkatrész szállítása a biztosított tartózkodási helyére (szállítás költsége)
Ugyanaz van a biztositas.hu-n a dögszállító mekkora összegig van térítve?
A Netrisk tényleg egész korrekt!

Mapfre Asistencia
Wild Motor Plusz

A 3 napra 1900 Ft.


Balesetből eredő sürgősségi orvosi kezelés: 9 000 000 Ft
Baleset esetén motoros védőruha kártérítés: van
Gépjármü asszisztencia: van
További szolgáltatási limitek
Betegségből eredő sürgősségi orvosi kezelés: 9 000 000 Ft
Beteglátogatás (hozzátartozóknak): 160 000 Ft
Beteg szállítása, áthelyezése: nincs korlát
Beteg Magyarországra történő szállításának költségei: nincs korlát
Holttest hazaszállítása: nincs korlát
Külföldi tartózkodás meghosszabbításának költségei: 27 000 Ft / nap max. 10 nap
Jogi tanácsadás (ügyvédi költségek): 1 000 000 Ft
Jogvédelem (óvadék, illeték, perköltség): 1 000 000 Ft
24 órás telefonos ügyelet, segélyhívó, tanácsadó szolgálat: igen
Úti okmányok pótlásának költsége: 16 000 Ft
Útipoggyász értékének térítése: van
Baleseti halál: 2 000 000 Ft
Maradandó egészségkárosodás: 2 000 000 Ft
Idő előtti hazautazás költségei: 100 000 Ft
Gyógyszerek kiszállítása: igen
Sokat gondolkodtam a történteken. Ha lett volna jobb hátprotektor a kabátomban, akkor sem biztos, hogy megúszom a bordatörést.
Szerintem nekem azért tört el, mert amikor az árokban oldalra borultam, akkor a kezem (könyököm), és az esés, meg a motor súlya megnyomta oldalról a bordáimat. Ha motoros kormánytartásban magam mellé rakom a kezem, akkor a könyököm pont odaér, ahol még most is a legjobban fáj.
Szerintem erre nem nyújtott volna védelme a hátproti.
Mindenesetre nézegettem a kabátba való komolyabb protikat.
Elviszem "tolósra"...vagy csak a kipuffot teszem vissza....másba nem tudnak belekötni...
A nap kérdése!
Teikei karbihoz hol kapok tömítő szettet?
Néztem a robogómon...tiszta "szottyos" a karbi...most vagy a membrán nem zár rendesen..és vissza is dolgozik.....vagy az úszóház és a fedél tömítése (gumi) elöregedett.
Vajon a szimpla papírtömítéssel kiváltható?
Neked rá kell szánnod egy hétvégét hogy vizsgaképes állapotba alakítsd, majd vissza a mostani formájába.
Hova szoktad vinni?
Na Lovi81, ezt megkaptad!
Lehet MentQ lecserélte a GS-t, és most valami más topikban haverkodik.