Őőő..........rávitt a kurva anyja az vitt rá.......A törés és karcmentes Kawa már nem az......Fél órája dobdtam el szegényt a camponánál.Le van zárva a vasúti átjáró,előtte kell kb 20m-el jobbra kerülni.De terelő tábla csak a sorompónál van.Kicsit belementem a nem elzárt részbe,ami csupa homok volt.......Kipróbáltam egy idom és lábtartó árán,milyen háton csúszni.Csak a kis pitsám fáj,mert a jobb oldalamra estem,onnan fordultam a hátamra.Ott van védelem,és nem tudtam meddig tart a csúszda....
A 3501-es légszűrő a fojtott verzióba kell, a 3503 pedig a nyitottba.
Olaj témához: én Motul 5100 15w50-et raktam bele, nekem az vált be. De ez hitvita. Egy olaj van, amit kerülni kell, az a Castrol, a többi márkásabb olaj mind tudja azt, ami egy GS-nek kell.
Én is most este cseréltem le az olajat+szűrőt, Repsol 10w-40 3l(mert E ). 6000.- volt az olaj +1250.- a szűrő.
Fojtás kivétel: JÓ JÁTÉK!
Először tényleg próbáld ki, hogy megy, csak aztán bontsd meg!
LEVEGŐ SZŰRŐ kérdésben, az a különbség, hogy az egyikben van egy cső beletolva jó félig, és általában az a drágább. Javaslatom, hogy olyat vegyél amilyen most is van benne. Fel lazítod a tank hátulját, kicsit fel húzod és simán látni lehet milyen van benne!
Hát igen, nálam azért pénztárcafüggő is a dolog. De ha egy 10ezres ugyan olyan jó, mint egy 13-as, akkor egyértelmű, hogy melyik is lesz a befutó nálam.
Az hány literes ami nálad kijön szűrőstül, bőröstül 10-ból?
Hallgass a gyártókra! A felhasználói kézikönyvben nem véletlenül kötik ki, hogy csak és kizárólag 10W-40-nek megfelelő viszkozitású olajat használj. Csak akkor használj mást (pl 10W-50, ami a legközelebb van az előbbihez), ha az nem szerezhető be.
Gyakorlatilag a 10W-40 szerintem adott, egyedül a márkát kell eldöntsd, ami meg ugye pénztárcafüggő. Én MIDLAND-et használok, haver szerzi, 10-esből kijön szűrővel együtt. Ha akarod tudok hozatni Neked is...
Amúgy 2,9l szűrőcserével, szűrőcsere nélkül 2,6l kell bele. Előbbit csináltam most szezon előtt, ml-re pontosan ennyi volt... Én 5 litert szoktam venni, ami bőven futja a cserét és az utántöltést is egész szezonra...
Évek óta nem követem napi szinten a topicot. De, ami tény... a GS csühög, szuszog, pöfög, zörög, kattog, csattog... és ez így van rendben. Ettől olyan csodálatos kis masina.
(Gyakorlatilag minden "kalafaszál" benne, amikor működik... egyszerűen a rezonancia teszi azon a fordulaton... és a szélzaj hiánya. Utána már úgysem hallod. De, ha még rémisztőbb hangokat akarsz hallani, tegyél egy söprűnyelet a működő blokkhoz, és tedd rá a füled, mint Winetou... )
Höhö... ha csak ez a módszer lenne elsőre, hogy bontás nélkül kiderüljön, fojtott-e a gép, akkor én sose tudnám meg, az enyém milyen... és nem is érdekelne
Jipííí!
Először győződj meg róla hogy benne van e még a fojtás. Ha 180 környékére ki tudod húzatni, akkor semmi tennivalód nincs, mert nem fojtott. Ritkán szokták bent hagyni a tulajok...
Egyébként meg nem eltörni, hanem betömni kell! A karbiban a tolattyúkon van egy-egy furat, azt kell epoxival, vagy mittudomén mivel betömni, majd be kell állítani hozzá a keveréket és kész.
Gabben78 csinált itt legutoljára ilyet, tőle kapsz infót.
Nem is arról volt szó akkoriban (és persze azóta is), hogy erősít-e a borda valami zajt, hanem hogy MILYEN zajt erősít... és erről megy a vita
A jobb oldali tükrömben amúgy bármelyik fordulaton vak vagyok, mivel elég csak egyszer 5500 fölé menni, máris lekókad... Most szeretnék Tby-től egy prímát beszerezni
Amúgy viccet félretéve jól vagytok? (te és a vas)
Leírnád?
köszi
Olaj témához: én Motul 5100 15w50-et raktam bele, nekem az vált be. De ez hitvita. Egy olaj van, amit kerülni kell, az a Castrol, a többi márkásabb olaj mind tudja azt, ami egy GS-nek kell.
Én is most este cseréltem le az olajat+szűrőt, Repsol 10w-40 3l(mert E ). 6000.- volt az olaj +1250.- a szűrő.
Fojtás kivétel: JÓ JÁTÉK!
Először tényleg próbáld ki, hogy megy, csak aztán bontsd meg!
LEVEGŐ SZŰRŐ kérdésben, az a különbség, hogy az egyikben van egy cső beletolva jó félig, és általában az a drágább. Javaslatom, hogy olyat vegyél amilyen most is van benne. Fel lazítod a tank hátulját, kicsit fel húzod és simán látni lehet milyen van benne!
Az hány literes ami nálad kijön szűrőstül, bőröstül 10-ból?
Gyakorlatilag a 10W-40 szerintem adott, egyedül a márkát kell eldöntsd, ami meg ugye pénztárcafüggő. Én MIDLAND-et használok, haver szerzi, 10-esből kijön szűrővel együtt. Ha akarod tudok hozatni Neked is...
Amúgy 2,9l szűrőcserével, szűrőcsere nélkül 2,6l kell bele. Előbbit csináltam most szezon előtt, ml-re pontosan ennyi volt... Én 5 litert szoktam venni, ami bőven futja a cserét és az utántöltést is egész szezonra...
(Gyakorlatilag minden "kalafaszál" benne, amikor működik... egyszerűen a rezonancia teszi azon a fordulaton... és a szélzaj hiánya. Utána már úgysem hallod. De, ha még rémisztőbb hangokat akarsz hallani, tegyél egy söprűnyelet a működő blokkhoz, és tedd rá a füled, mint Winetou... )
Visszatérve a GS-re, a következő képpen:
Sufnituning az AKMT-ről
Először győződj meg róla hogy benne van e még a fojtás. Ha 180 környékére ki tudod húzatni, akkor semmi tennivalód nincs, mert nem fojtott. Ritkán szokták bent hagyni a tulajok...
Egyébként meg nem eltörni, hanem betömni kell! A karbiban a tolattyúkon van egy-egy furat, azt kell epoxival, vagy mittudomén mivel betömni, majd be kell állítani hozzá a keveréket és kész.
Gabben78 csinált itt legutoljára ilyet, tőle kapsz infót.
ha nem bánod ezt a megfejtést átadom a srácoknak
Állítólag itt leírják érthetően
A jobb oldali tükrömben amúgy bármelyik fordulaton vak vagyok, mivel elég csak egyszer 5500 fölé menni, máris lekókad... Most szeretnék Tby-től egy prímát beszerezni