Ha ugyan azt hallod, amire én emlékszem... Akkor teljesen normális dologról van szó. Ugyanis azon a fordulatszámon (2000 körül) minden zörejt tökéletesen felerősítenek a hűtőbordák. Olyan ez, mint ahogy a tükörben sem látsz semmit 5000-5500 között...
(2000-es fordulaton pedig még igencsak "döglött" a GS... normál üzemben szinte sohasem használod itt... )
Na ja, aki burzsuj, és van benzin-túlfolyója... nekem, amíg ganja tavaly rám nem szólt, még olyanom se volt a motoron, kénytelen voltam barkácsolni egyet
A blokk alján nekem van egy pánt és oda vannak bebújtatva az aksi, benzin túlfolyók. Így nem prüszköl annyira ha menet közben jön egy kis sav, mert jó mélyen van.
Valami ilyesmi, de persze a fordulatszámos kérdésben nem mernék mérget venni, többnyire álló helyzetben hajoltam oda hallgatni, nem menet közben De azért kicsit húzatva állásában is mintha maradt volna magasabb fordulaton is, csak gyorsult. Nem mondanám lódobogásnak, inkább kicsit olyan kis kalapáccsal üllőn történő finom csilingeltetés.
A titing kb 2000-res fordulatig hallatszik, kicsit a lódobogásra emlékeztető üteme van, valamint ha a jelenség ideje alatt a hengerfejre tesszük a kezünk (nyilván kesztyűben) akkor a hanghatással egy időben finom, a blokk alap rezgésébe nem illő rezonancia, vagy talán ütés jelentkezik... nem? Mert legalábbis nekem ilyen emlékeim vannak, bár én nem neveztem titingnek a jelenséget
Természetesen elmegy vele! a mostani autómban mindjárt 600 e. km lesz. Csak szintetikus olajat látott..Az olajkoksz mértéke még így is a töredéke az ásvány olajjal üzemeltetett 100e. km futott autókéhoz.
Az enyémben is volt 20/50 actevo...nagyon lassan akar kihülni..és kb. 120c foknál már érezhető a darabosabb kapcsolás., Gyorsan ki is szedtem belőle.. A jobb olajjal 120 fokot szinte alig éri el...de picivel fölötte is még finoman kapcsol.
A visszahűlés tekintetében pedig a jobb cuccok szintén fényéveket vernek rá..
Az F verzió...más az olajhűtő miatt...
Illetve pontosítok: nem mindig van, de ha előjön (többnyire már melegen), akkor folyamatosan hallani. Nem állandóan, viszont hogy nem 1-1 kattanás, az biztos.
Viszont a rugós alátét nem véletlenül van ott....kell lennie egy kis játékának míg ha egy fix vastag alátétet betesznek akkor ez nem lesz és más gondot okozhat...
Mint írtam tegnap GS tulaj lettem énis:)
A gépem 96-os 25kw-os Németo.-ból behozott példány.
Szeretném kivenni a fojtást a motorból.
Tudnátok adni pár infót mit kell csinálnom?
Állitolag az enyémben a karbiban van valami pöcök amit elkell törni, valami műanyag izé...
Tanácstalan vagyok HELP
(2000-es fordulaton pedig még igencsak "döglött" a GS... normál üzemben szinte sohasem használod itt... )
http://www.rmcmotor.hu/termek/...
Szóval ez.
az megoldás lenne egy 22-es kormány felfogatásához?
Az enyémben is volt 20/50 actevo...nagyon lassan akar kihülni..és kb. 120c foknál már érezhető a darabosabb kapcsolás., Gyorsan ki is szedtem belőle.. A jobb olajjal 120 fokot szinte alig éri el...de picivel fölötte is még finoman kapcsol.
A visszahűlés tekintetében pedig a jobb cuccok szintén fényéveket vernek rá..
Az F verzió...más az olajhűtő miatt...
Miféle befogatóig vezessem tovább?