Nem az aksit, hanem a titinget bázz...
Csak hogy másról van e szó mint nálam. Indításkor szívatónál amikor 2000 körül jár és még hideg, vissza vissza esik egy pillanatra a fordulat és kattan egyet. Olyan mintha kimaradozna egy-egy ütem. Aztán ha leveszem a szívatót, vagy bemelegszik akkor elmúlik.
Ez gyakori jelenség a GS-nél (sőt valaki szerint a Suzukiknál). Halottam erre már több magyarázatot miszerint a lendkerék hiánya, és hogy a vezérműlánc néha nekiér a deklinek, de szerintem inkább olyan, mintha ütem maradna ki.
Az mondjuk igaz, hogy (bár nem voltam ott, de) úgy sejtem, nekem végül nem rugós alátétet tettek bele a Titing Megszüntetésére Foganatosított Szerelés alkalmával... mivel úgy rémlik, mintha azt mondták volna, GS550-es hasonló alkatrészét tették bele, előzőleg kézzel tartva a köszörű mellé, hogy bekopjon... és szerintem a köszörűkő bármelyik rugós alátét kedvét elveszi a rugózástól. Tehát ez inkább akkor hézag-csökkentés eredményt hozhat(ott), és az is csak időlegesként, mert bizony a titing nem hagyott el azóta sem.
Vitatkozni nem tudok a kérdésben, tudományosan. Azonban soha egy hangyabokányit sem csippentett a "vastagabb" olajból a GS. Sem autópályán, sem kánikulában... igaz, hideg őszi reggeleken már nem is forgatta fickósan az önindító.
A szerelőm is ilyesmit mondott, bár ő inkább úgy tapasztalta, a rugós lemez nem ellapul, simán csak elfelejtődik visszaszerelődni
De a lényeg ugyanaz.
A végeredmény: titing.
Ja, és maga a hang a vezlánc kis "belekapásától" lehet a fogaskerékbe mivel az alátét már nem feszíti eléggé a tengelyt a jó irányba ezért a fogaskerék oldalra kimozdulhat.......persze lehet, hogy nem ettől titingel, a fene tudja...
Mitől lehet?....én úgy gondolom, hogy a veztengely végén lévő rugós lemez a ki-beszerelés miatti "ellapulásától" lehet....mivel általában szelepállítás után szokott előjönni a titing...és az a rugós alátét eléggé megsínyli az ilyen manővereket...
Nekem is olyan aksit sikerült vennem hogy a másik oldalon van a túlfolyó, de egy hosszabb szilikoncsővel le tudtam vezetni teljesen.
Arra vigyázz hogy ha rövid a cső, akkor rácsöpöghet az alkatrészekre és nagyon gyorsan kikezdi őket.
Igazándiból az a lényeg ,hogy a pénztárcádnak...vagy a motorodnak vásárolsz.....mindenből a legjobbat....vagy az ettől még nem megy tönkre kategória játszik..
Vannak a felhasználók..és vannak a motorbuzik....ez a legjobb szűrő a válaszokhoz..
Csak hogy másról van e szó mint nálam. Indításkor szívatónál amikor 2000 körül jár és még hideg, vissza vissza esik egy pillanatra a fordulat és kattan egyet. Olyan mintha kimaradozna egy-egy ütem. Aztán ha leveszem a szívatót, vagy bemelegszik akkor elmúlik.
Ez gyakori jelenség a GS-nél (sőt valaki szerint a Suzukiknál). Halottam erre már több magyarázatot miszerint a lendkerék hiánya, és hogy a vezérműlánc néha nekiér a deklinek, de szerintem inkább olyan, mintha ütem maradna ki.
De a lényeg ugyanaz.
A végeredmény: titing.
Ki is a tulajdonos.
Arra vigyázz hogy ha rövid a cső, akkor rácsöpöghet az alkatrészekre és nagyon gyorsan kikezdi őket.
Vannak a felhasználók..és vannak a motorbuzik....ez a legjobb szűrő a válaszokhoz..