A lenti képen látható a reggelim. Nem, nem vagyok drogos, ennyire kiütött a nátha. 9h körül nem volt hangom, viszont volt lázam, így ataaa-val a túrát lemondtam és az előbb sikerült felébrednem. Hangom még mindig nincs, de már lázam sem. Iszonyat dühös vagyok, nagyon gurulnék már...
Értem. Mivel benzincsapos részt még nem szedtem szét, mivel kezdjem, hogy folytassam :) Nagyjából tele tank. Ha valaki lenne olya kedves, és lépésről lépésre leírná, azt nagyon megköszönném, vagy belinkelne egy leírást:))
Értem. Az volt a szitu, hogy éreztem, h kezd leállni a motor, nem húz, de pont beértem a parkolóba, ahova akartam. Leállítottam szépen, elintéztem a dolgom. Visszamentem a motorhoz, átállítottam tartalékra, beindít, simán megy, mentem vele néhány száz métert, és ugyanúgy szarakodott, hörgött, majd leállt...
Mivel mostanság vettem a motort, ez volt az első tankürülésem, nem tudom, hogy ilyenkor mi a megszokott rutin, hogy még a járó motoron kell állítani a csapon, vagy hogy :)
Utána tankoltam, 15litert tudtam belenyomni, tehát a 4liter bennevolt.
Hiába próbáltam bármelyik állásban (ON/RES), egyikből se jött üzemanyag.
Tankolás óta nem próbáltam ki a RES állást, hogy jön-e belőle.
Tankoltál?
Ha tankolás után jó, akkor valszeg kihasználtad a tartalékot is.
On a jó állás, Res a tartalék. Ha áttekerted On-ból Res-be, és nem ment, akkor fel vannak cserélve a csövek.
Ha tankolás után se megy, akkor húzd le a csövet a csapról, és Pri állásban folynia kell. Ha nem folyik, akkor valami dugulás van. Fontos hogy ha fent a cső, ne hagyd Pri-ben, mert telefolyik az üzemanyag rendszered!
doktorúr! Az én motorom is így nézett ki mint a tied és ugyanezekkel a problémákkal küszködtem. Először a kormány cserét javaslom ami már szerintem megoldja a problémád. Ehhez kell egy kormány (pl.etz) és egy kománybefogó. Tudok neked segíteni ha gondolod, hívj fel megbeszéljük.......
Gyógyulást!
Triumph Drift
http://youtu.be/Ph0SjLC_lqk
A lenti képen látható a reggelim. Nem, nem vagyok drogos, ennyire kiütött a nátha. 9h körül nem volt hangom, viszont volt lázam, így ataaa-val a túrát lemondtam és az előbb sikerült felébrednem. Hangom még mindig nincs, de már lázam sem. Iszonyat dühös vagyok, nagyon gurulnék már...
Mivel mostanság vettem a motort, ez volt az első tankürülésem, nem tudom, hogy ilyenkor mi a megszokott rutin, hogy még a járó motoron kell állítani a csapon, vagy hogy :)
Hiába próbáltam bármelyik állásban (ON/RES), egyikből se jött üzemanyag.
Tankolás óta nem próbáltam ki a RES állást, hogy jön-e belőle.
Ha tankolás után jó, akkor valszeg kihasználtad a tartalékot is.
On a jó állás, Res a tartalék. Ha áttekerted On-ból Res-be, és nem ment, akkor fel vannak cserélve a csövek.
Ha tankolás után se megy, akkor húzd le a csövet a csapról, és Pri állásban folynia kell. Ha nem folyik, akkor valami dugulás van. Fontos hogy ha fent a cső, ne hagyd Pri-ben, mert telefolyik az üzemanyag rendszered!
111700-as hozzászólás
Köszi szépen
!