Üdv urak (és hölgyem)!
Dilemmás kérdésem lenne, bár szerintem tavaly is föltettem, csak a szezon nem győzött meg egészen a döntésig.
Ha 185 magas vagyok, és ez inkább az átlagosnál hosszabb végtagokat jelent, akkor
a GS nekem legföljebb túrakormánnyal lesz hosszabb távon kényelmes(ebb)
- hosszú távon értsünk mondjuk 100-200 km-t egyhuzamban sima úton, semmi élvezetes hegynek föl-le kanyargás -,
vagy B-változatként adott esetben még egy ülés-kitömés is segíthetne (elég lapos és tartás nélküli az ülésem), ilyet is mondtak
vagy lássam be, hogy (alkatilag) máris kinőttem a GS-t, és keressek helyette egy (pár) fokkal kényelmesebb típust?
Etz fuvóka magassága menet megegyezik. 2 db Ára 300 Pénz volt.
Kb 20 km mentem vele a tűt 3 állásba tettem 3000 ezres fordulaton már szépen ment 6-ban /eddig nem /. Érzésre sokkal jobban gyorsul, de mérni nem mértem.
Gyertyákat nem nézem, eddig elég fehérek voltak, de ahoz többet kell menni.
Gyárilag a könyve szerit 122,5 kellene bele , de ilyen nem volt.
Viszont a olvastam már 130-is a gyári legszűrővel.
Az MZ fúvóka simán jó bele?! Mennyibe került a két kis darab? Elvileg a gyári katalógusa 120-ast hozz még hozzá, egy pár évjárathoz! Fogyasztásra kíváncsi leszek !
Pár napja panaszkodtam a GS folytására, meg hogy 150 felet nem megy....
Na kicseréltem a 2 bűnös fúvókát . 115 ről 125 re. és a kis Gs -m elindult 5 ben többet men mint eddig vala. konkrétan 160 nat mentem vele 5 ben, majd 6 ban még ment szépen. A fogyasztásomra kiváncs leszek, de le sz...
Pünkösd hetében szabin vagyok! Ha tudtok vegyetek ki Ti is 1-2 napot, és akkor mehetünk valamerre hétköznap, mikor nincs annyi túrista...
Ataaa, Tőled ilyet, hogy fel kell kötni a gatyót?! Te úgy vagy a motorozás kihívásaival, mint én a szakmai továbblépéssel! Hülyülnöm kell, hogy sikerüljön!
Mondom várjunk azzal az 526-os úttal pár hetet (esőzés után) mert én már voltam ott. Oda majd a szezon másik felében kéne menni, amikor már vasmacsók vagyunk, mert oda fel kell kötni a gatyót.
Tby most csinálta meg ugyanezt a cserét, érdeklődj nála mit hol tudott beszerezni, információim szerint röhejesen alacsony áron!
5-600km-es karikákon szoktam csak érezni kicsit a lapockám, de persze nehéz is vagyok, lehet emiatt!
Cseréld le a csutkakormányt túrára (lásd képeimen az enyém) és máris megoldódik a problémád...
Dilemmás kérdésem lenne, bár szerintem tavaly is föltettem, csak a szezon nem győzött meg egészen a döntésig.
Ha 185 magas vagyok, és ez inkább az átlagosnál hosszabb végtagokat jelent, akkor
a GS nekem legföljebb túrakormánnyal lesz hosszabb távon kényelmes(ebb)
- hosszú távon értsünk mondjuk 100-200 km-t egyhuzamban sima úton, semmi élvezetes hegynek föl-le kanyargás -,
vagy B-változatként adott esetben még egy ülés-kitömés is segíthetne (elég lapos és tartás nélküli az ülésem), ilyet is mondtak
vagy lássam be, hogy (alkatilag) máris kinőttem a GS-t, és keressek helyette egy (pár) fokkal kényelmesebb típust?
Kb 20 km mentem vele a tűt 3 állásba tettem 3000 ezres fordulaton már szépen ment 6-ban /eddig nem /. Érzésre sokkal jobban gyorsul, de mérni nem mértem.
Gyertyákat nem nézem, eddig elég fehérek voltak, de ahoz többet kell menni.
Gyárilag a könyve szerit 122,5 kellene bele , de ilyen nem volt.
Viszont a olvastam már 130-is a gyári legszűrővel.
Az MZ fúvóka simán jó bele?! Mennyibe került a két kis darab? Elvileg a gyári katalógusa 120-ast hozz még hozzá, egy pár évjárathoz! Fogyasztásra kíváncsi leszek !
ataaa lesz a vezető, le tudnád tesztelni mennyi a vége!
Na kicseréltem a 2 bűnös fúvókát . 115 ről 125 re. és a kis Gs -m elindult 5 ben többet men mint eddig vala. konkrétan 160 nat mentem vele 5 ben, majd 6 ban még ment szépen. A fogyasztásomra kiváncs leszek, de le sz...
Egy bemutatkozó gurulás holnap?!
De lelkes az vagyok.
csak 2-en lelkesedünk?!
Motorral együtt.
Ataaa, Tőled ilyet, hogy fel kell kötni a gatyót?! Te úgy vagy a motorozás kihívásaival, mint én a szakmai továbblépéssel! Hülyülnöm kell, hogy sikerüljön!
Csináltam egy ilyet: 529-es
Esztergomig egy 100-assal rövidebb. Szerintem ez is jó lenne.
Szerintem itt még ő sem volt.