Igen, kínai. Ami nem az, az hamisítvány...
7 éve nyüstölöm, nem ázik be, nem törik le. Sőt, van egy olyan tulajdonsága, amit jobban tud a drága dobozodnál: olyan szar anyagból van, hogy nem lehet megkarcolni!
4500 volt darabja platnival, újonnan.(Igen, tizedébe kerül egy Givinek!)
A gyári Yamaha dobozt, 10-ért vettem használtan, de gondolom nem azzal van bajod. Pedig már mindkét fülét hegeszteni kellett...
És azért próbáltam ki, mert nem volt pénzem másra. Nem bántam meg, ma is ezt venném....
Egyéb kérdés?
Volt ma egy kis problémám....
Mentem, kifogyott a benzin, mondtam no para, átváltok tartalékra.
Leálltam, benzincsap átteker, beindít, megy fasza... Gurulok 2-300métert, nem húz a motor, mondom itt baj lesz.... Hát volt is baj, ugyanis többet nem tudtam életet lehelni a gépbe, se tartalékból, se rendes tankból. Tolni kellett 1 kilométert a legközelebbi kútig, ugyanis egy rendes motoros se ment arra amerre jártam :/ Csak robogósok, azok meg ló*****...
Persze, jó lesz!
Ha Tatabányáról jössz az egyesen, és a felüljárón beérsz tatára, pár száz méter és balra lesz egy MOL kút. (esküszöm már eladtam minden MOL részvényemet )
Ott foglak várni, de majd reggel egyeztetünk a pontos időpontról, így a legkényelmesebb.
Szerintem olyan 10h körül indulok, de előtte megcsörgetlek, hogy pontosan hol találkozzunk. Tatabányát kb. tudom, Tatán viszont még nem nagyon kirándultam.
Azért ilyen későn, mert reggeli gyanánt még bedobok pár gyógyszert, hogy ne kreháljak egész úton!
Ha más nem jelentkezik, nézzük meg a hágót.
Ha 1-esen jössz tatán találkozzunk, ha "Dobogsz" akkor a komáromi MOL kúton. Ez nem egy nagy táv így nem kell korán menni, az időpontot rád bízom.
Nincs az a motor, amin a csutkakormány kényelmes lenne. Igaz, nem is hosszú túrákra találták ki, hanem versenypályára. Nem is értem, hogy a GS-re milyen megfontolásból tettek ilyet korábban, amikor finoman szólva sem pályára találták ki...
Szerintem várj a nyereggel, mert bazi drága, ha normálisan akarod megcsináltatni.
A túrakormánnyal nekem egyáltalán nem zsibbadt a lábam, szerintem Neked sem fog, mivel teljesen meg fog változni a testtartásod, nem fogsz annyira görnyedni, így nem nyomod majd annyira a combodat sem.
Nekem az van és kicsit magasabb is, mint a gyári és kurva jó! A csutka egy rakás szar, kipróbáltam egy másikon.
Fájt a hátam, kényelmetlen, cseréld le.
Nem akarok tovább kisérletezni, vele. Jó lett ahozképest, hogy milyen volt. Elég macera szétszedni a karbit. Igaz már imbusz csavarokkal raktam fel az uszóházat, az eredeti csavarok elég puhák voltak.
Az uj karbi biztos jobb, csak fejlesztettek valamit rajta azóta. Nem mertem 130 fúvókát beletenni, az már sokaroltam.
Hali!
Én nyári kabát alá veszem fel és persze meleg, mert minden melegebb, mint meztelenül motorozni. A forcefield méhsejt szerkezete miatt , ha nyitva vannak a szellőzők, akkor elég jól hűt, én mondjuk hordok alá egy aláöltözőt, ami elvezeti az izzadságot, de akkor is büdös leszel, de nem kényelmetlen útközben! Biztos, hogy kényelmesebb és kevésbé meleg, mint egy tatu páncél!
Amit linkeltél elégé rendben van (könyök és váll a mellel együtt, tuti nagyon fasza), de a hátvédője nem meggyőző, bár biztos jobb, mint a sima ruhában kaphatóak, mégiscsak forcefield!
Én most arra megyek, hogy a bőrruhát rendbe rakatom,annak a könyök/váll/térd része nagyon fasza és alámegy a FF.
A nyári ruhámnál, meg kicserélem a könyök/váll protikat komolyabbra, meg a naciban a térdet és szintén alá megy a FF, mert védi a farokcsontot is és sokkal komolyabb, mint bármilyen beépíthető.
130-135 öst az F esek vákuum szabályzós karbiához ír elvileg .http://www.oemmotorparts.com/o...(E2)%202001&L=SU4_-3381&O=CARBURETOR%
20(GS500HK1%20HK2%20HUK1%20HUK2)&F=SU4_-2023121&L2=SU4_-2023121
7 éve nyüstölöm, nem ázik be, nem törik le. Sőt, van egy olyan tulajdonsága, amit jobban tud a drága dobozodnál: olyan szar anyagból van, hogy nem lehet megkarcolni!
4500 volt darabja platnival, újonnan.(Igen, tizedébe kerül egy Givinek!)
A gyári Yamaha dobozt, 10-ért vettem használtan, de gondolom nem azzal van bajod. Pedig már mindkét fülét hegeszteni kellett...
És azért próbáltam ki, mert nem volt pénzem másra. Nem bántam meg, ma is ezt venném....
Egyéb kérdés?
Mentem, kifogyott a benzin, mondtam no para, átváltok tartalékra.
Leálltam, benzincsap átteker, beindít, megy fasza... Gurulok 2-300métert, nem húz a motor, mondom itt baj lesz.... Hát volt is baj, ugyanis többet nem tudtam életet lehelni a gépbe, se tartalékból, se rendes tankból. Tolni kellett 1 kilométert a legközelebbi kútig, ugyanis egy rendes motoros se ment arra amerre jártam :/ Csak robogósok, azok meg ló*****...
Szóval, hol keressem a problémát? :))
Köszike
Ha Tatabányáról jössz az egyesen, és a felüljárón beérsz tatára, pár száz méter és balra lesz egy MOL kút. (esküszöm már eladtam minden MOL részvényemet )
Ott foglak várni, de majd reggel egyeztetünk a pontos időpontról, így a legkényelmesebb.
Szerintem olyan 10h körül indulok, de előtte megcsörgetlek, hogy pontosan hol találkozzunk. Tatabányát kb. tudom, Tatán viszont még nem nagyon kirándultam.
Azért ilyen későn, mert reggeli gyanánt még bedobok pár gyógyszert, hogy ne kreháljak egész úton!
Jó lesz így?
Ha 1-esen jössz tatán találkozzunk, ha "Dobogsz" akkor a komáromi MOL kúton. Ez nem egy nagy táv így nem kell korán menni, az időpontot rád bízom.
Akkor most mi lesz, hogy lesz?
Ki jön holnap? Hová megyünk? Mikor indulunk és honnan?
Asszem vonalakban ennyi. De meg kell várni, míg fenn lesz és elmeséli a menetét...
A túrakormánnyal nekem egyáltalán nem zsibbadt a lábam, szerintem Neked sem fog, mivel teljesen meg fog változni a testtartásod, nem fogsz annyira görnyedni, így nem nyomod majd annyira a combodat sem.
Az viszont tény, hogy az új ülés és tank sokkal kényelmesebb
Nekem az van és kicsit magasabb is, mint a gyári és kurva jó! A csutka egy rakás szar, kipróbáltam egy másikon.
Fájt a hátam, kényelmetlen, cseréld le.
Az uj karbi biztos jobb, csak fejlesztettek valamit rajta azóta. Nem mertem 130 fúvókát beletenni, az már sokaroltam.
Én nyári kabát alá veszem fel és persze meleg, mert minden melegebb, mint meztelenül motorozni. A forcefield méhsejt szerkezete miatt , ha nyitva vannak a szellőzők, akkor elég jól hűt, én mondjuk hordok alá egy aláöltözőt, ami elvezeti az izzadságot, de akkor is büdös leszel, de nem kényelmetlen útközben! Biztos, hogy kényelmesebb és kevésbé meleg, mint egy tatu páncél!
Amit linkeltél elégé rendben van (könyök és váll a mellel együtt, tuti nagyon fasza), de a hátvédője nem meggyőző, bár biztos jobb, mint a sima ruhában kaphatóak, mégiscsak forcefield!
Én most arra megyek, hogy a bőrruhát rendbe rakatom,annak a könyök/váll/térd része nagyon fasza és alámegy a FF.
A nyári ruhámnál, meg kicserélem a könyök/váll protikat komolyabbra, meg a naciban a térdet és szintén alá megy a FF, mert védi a farokcsontot is és sokkal komolyabb, mint bármilyen beépíthető.
Teszteltem, elhiheted!
20(GS500HK1%20HK2%20HUK1%20HUK2)&F=SU4_-2023121&L2=SU4_-2023121