Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is tuti megyek még idén 2x-3x. Majd szólok előtte, ha nem felejtem el. Gyalogtúrázás neked játszik egyébként? Mert a Pádis igazából arra való.
Mindenképp E-t szeretnék. Mintha Ganjaninja azt írta volna, hogy mégse adja el. Mindenesetre olyan motort szeretnék amit megveszek és használom. Egyébként Ganjaninja motorja nagyon szép és egyedi tényleg respect. De ez az egyéniség amit a motorja tükröz az az övé, nekem nem tetszik benne minden. Tudom volt írva, hogy gyári állapotba is visszaállítja, úgyhogy nem vetném el a dolgot. A vételi szándékom akkor lesz komoly ha 2-án megjön a hiányzó pénzmennyiség, és akkor eldöntöm, hogy tényleg motorra költöm. Igazából nagyon vágyok rá, már hónapok óta nézem a fórumokat, és a piacot, csakhát lenne hasznosabb dolog is amire költeni kéne, na de mindegy. Még alszok rá párat.
Saját bevallása szerint is nélad nagyobb kétszer.
Na most ez tudományosan nézve vagy azt jelenti hogy 165 kg, vagy azt hogy 220 cm magas.
Jól mondják a többiek, ha kellően szegény a keverék, kell a szívató, no para. Nekem dús a keverék, de nekem is kell még a szívató, nyugi!
Kb. kétszer akkora lovi mint te, továbbá aki hátul megy, jobban kell húznia, neked is többet enne hátul.
Na mesélj, mi a helyzet, jól vagy dude? Kiba jó sebészed van, remélem laza menet és pár hét múlva ismét karika!
Sorry, de semmit nem tudok róla, szerették nagyon, de ennyit tudok
Azokról a GS-ekről tudok csak véleményt mondani, akikkel és amikkel motoroztam. Jelenleg, ami eladó és tűzbe merem tenni a kezem érte az a Lovié és a Ganjaninja-é, azok tuti kurva jó állapotban vannak, de persze mivel haverok, ezért részrehajló vagyok. Azt mondják és egyet is értek hogy sokszor a gazdát kell néni és abból többet tudsz meg, mint a motorról. Ganja egy motorbuzi, még a garázsában a földről is lehet enni, én vele alkudoznék E-sre, vagy ha F-es kell, akkor Lovi szintén maximalista, mert imádja a vasat, mindketten tisztaság mániásak, ami rólam nem elmondható, de ettől még tisztelem ezt a mentalitást!
Ha komoly a vételi szándékod, válassz és próbálkozz be náluk, semelyik nem zsákbamacska és mindkettő hibátlan és szezonra kész, költségmentes. Megveszed, kötsz kötelezőt, átíratod és motorozol.
Én kurva olcsón vettem a sajátom, azóta cseréltem hengert, összeraktuk, megfizettem az árát, hogy most pöpec. Két út van, de mindkettőnél kifizeted az árát, csak az egyiknél időlegesen szopsz, tehát döntsd el mire áll rá a szád és mit bír a gyomrod
Vasárnap voltunk Szlovákiába, de az utak katasztrófális állapotban vannak. Nem ritka a kisebb lavór méretű kátyú sem, a szerpentinek meg vastagon kavicsosak.
Erre a vasárnapra is tervezünk gurulni. Egy Cered-Mátra karika jött szóba, amit megtalálsz az adatlapomon is Cered néven.
De megfordult a fejembe egy Mecsek karika is, kizártnak tartom hogy ott le tudtak volna romlani tavaly óta az utak.
De ez még mind képlékeny, lehet megnézhetnénk a Vénasszony-hágót is, bár nehéz lenne a többieknek most beadni még egy Szlovák karikát.

Mindenesetre nem fogunk otthon ülni!
Majd még egyeztetünk.
ataaa vasárnap nem motorozol valamerre? esetleg Szlovákia?
Elmennék szívesen vasárnap vagy a jövőhét elején valamikor, ha nem érsz rá esetleg egy egy napos túrát dobsz nekem?
4literest veszek 10 körül asszem a szűrcsi meg 1500 vagy afféle.
Mennyi volt a Motul literje?
Nem tudom az milyen szűrő amit te vettél, de én még Championt szoktam venni, az is jó.
Akörülire raktam, de majd ha tudom végre hajtani is, akkor is meglesem majd :) Átlapozgatom, bár eddig még nem találkoztam vele :)) Köszi
kis olvasnivaló a géesöccáról sokadszor:
http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...
Te is peches típus vagy ? akkor ne is kockáztass !
állóhelyzetben is pár perc után bemelegszik. akkor állíts.
1200 ford/perc...
(egy tempósabb 50-60 km etap után hevesebben ver a "szíve", nálam, akkor magasabb az alapjárat)
Na megvettem az olajat! HilfoFiltro szűrőt akartam venni de nem volt hf133 a boltba. Nem tudom h a Meiwa az jó-e de az is 1500 ft volt. Illetve most ideadta ingyen az olajhoz. Meg 2 nagy Suzuki GS500 matricát :)
Igen, én kérdeztem, hogy ki mennyire teszi kb...
Nemrég állítottam rajta, de igazából az utcán kívűl még nem mertem használni, mert a jogsim még nem érkezett meg, a rendőröket meg tuti kifognám -.- Szóval csak ilyen kis gurulgatástól bemelegedett állapotban állítgattam, de mennyi neki az ideális RPM?
Sajnos ez nem jó időpont nekem, mert ekkora van leszervezve egy túrám. De kereslek még ez ügyben, ha másért nem infóért, mert idén biztos elmegyek a Pádisra.
az E-nek is kő a szivató...

Bajnc ! alapjáratot te kérdezted ? megvan ...?
Az lenne a baj, ha nem kérné a szivatót!
Áhh értem, akkor nincs gond :)) Megnyugodtam
Köszi! Úgy néz ki megmaradok, gurulunk még együtt, ne örüljetek!
Az enyémnél is ez a helyzet. Úgy vettem észre az F-eseknél ritkábbra állították gyárilag a keverék arányát. Kevesebbet is eszik...kivéve Lovi-ét, de ő nagydarab.
Innen is jobbulást neki!
Az normális, ha még ebben a kellemes időben is szivatóval tudom csak indítani a motort? Csak mert számomra fura, hogy már nincsen hideg, sőt igen meleg van, de szivató nélkül kb fél másodperc sem telik bele és lehal :/ Ez lenne az első szezonom vele, úgyhogy még nincs tapasztalatom ilyen téren
És mi a véleményed arról a GS-ről? Mert láttam a hirdetését, kint van már egy ideje...
Azt megköszönöm, minden vélemény érdekel, ha még értelmes az eladó is és nem ebből akarja finanszírozni az új életét Ausztráliában, még érdekelhet is!
Thx!