Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én eddig mindent szét tudtam szedni, mondjuk az más kérdés hogy milyen sikerrel raktam össze
az ultrahangos forrasztástól a világon nincs szarabb dolog, még a peremezett fémtől is szivatósabb

na ezért kell a macgyver
A GS-é lazán szétszedhető volt, ott kettő szarból lett egy jó, ez viszont össze van sajtolva.. nem úgy tűnik mint ami szétszedhető.
ne hidd, kurvára idegesítő a +-20km lengés
mosd ki a meghajtókat és nézd meg mi van megkopva, hátha lehet valamit kezdeni vele
előtte nézz meg pár macgyver epizódot
Na akkor én örvendek hogy váltóból elektromos az egész.Hurrá modern motor.
A műszer jó. A spirált pörgetve megy az óra. Akkor csak jónak kell lennie
Tökmindegy.Lehet nem a csiga a gond hanem a műszer.
Ha még lengene, de ez olyan kókadt hogy csak na
Vagy 60, mert mintha a 90 lett volna 4000.. de mindegy mert úgyis 6500-7000 fordulaton utazok
pár éve cagiva meghajtókkal szoptam így, volt már 2 marokkal, olyan is volt ami visszafelé tekert
üresen hajtott mind, de terheléskor lengett a mutató
végül a sokadik után sikerült jót összehozni
Spirál van, csiga nincs.

Az 50 km/h az 2500-as fordulat 5.-ben úgyhogy ezzel kihúzom azért valahogy.
Simán fel lehet mókolni maradéktalanul eltávolítható módon.És nem kell tankolásokat számolni ősszel meg veszel spirált.
Az kokányolás. Most épp azt számoltam hogy kb 15 telitank után kell olajat cserélnem és 24 teletank az olajcsere periódus. A traffipaxok viszont cidrisek... ma is volt pár, de az igazoltatás volt a legtutibb, úgyhogy megnéztem a festői szépségű Ercsit a kis utcákon, egy erőteljesen fékezés és balrafordulás után . (a kilométerórát pótlandó letakartam a rendszámom felét )
Én kipucoltam a szervizben meg betették gondolom úgy ahogy kell.

Van két rossz is most

Ami pedig nagy poén. Kiszerelve működik a másik csiga is, csak beszerelve nem.
kell egy másikat szerezni, és a mostani rosszat kicseréltetni másnap
aztán lesz egy tartalék, legrosszabb esetben is dupláját bírja mint a mostani
gondolom vétel után fullra kitakarítottad átzsíroztad.....
Dobj fel egy Biciklire való cuccot.
Ja, a legtutibb hogy novemberben vettem, januárban építettem be.. és szégyenszemre azóta nem mentem sokat..viszont ma, ahogy feljöttem volna budapestre már otthon a szomszéd faluban beadta a kulcsot.
Kilométercsiga...
Elektromos cuccra semmi gar nincs, de a többire ha hihető a dolog szoktak vállalni valamennyit...
Egy telefont megérhet de ne legyenek illúzióid.Ha rendes a bontós visszaveszi de én nem tenném.
Az jó....

Mindenesetre most össze kell vakarni a lét egy gyári újra (először is ezt kellett volna tenni).. nem kockáztatok.

Akksiból viszont vettem egy Yuasát, úgyhogy most már talán nem kell akksival foglalkoznom amíg nálam van a motor.
Bontós cuccra szerintem kapugari van.
Ha a bontóban vett cucc bő 100 kilométer használat után tönkremegy arra mennyire szokás reklamálni? Valakinek van ilyen tapasztalata esetleg? Kicsit pipa vagyok...

8 rugó 130 kilométerre kicsit sok..
Ez lett a mai végső karika.
Nem mentünk fel 577-re mert egy srácnak sietni kellett haza a csapatból, de ami az utakat illeti...
Megette a hosszú tél teljesen. Jelenleg az van hogy a hazai utak jobb állapotban vannak. Akkora kátyúk vannak, hogy ha nem látom és valaki mesélni, nem hiszem el. Az 524-es kadvenc kanyargósom majdnem végig kavicsos, de olyan szinten hogy néhol 30-40-el mentünk. Zoli, szerintem te visszafordultál volna, vagy tényleg a hátadon vitted volna a vasat.
Azért visszafelé az 527-es már jobb volt. Nem volt kavicsos, és valamivel kevesebb volt a kátyú. De amíg ezeket nem tömködik be, meg nem pucolják le a kavicsos utakat, addig Szlovákia nem lesz opció.
Amúgy az idő fasza volt. Láttunk hófoltot, de ott sem volt hideg. Csak az a sok kavics...
valaki megtudná nekem mondani,hogy milyen szimering kell a váltókarhoz pontosan? fontos mert cicereg ott az olaj.