én eddig mindent szét tudtam szedni, mondjuk az más kérdés hogy milyen sikerrel raktam össze
az ultrahangos forrasztástól a világon nincs szarabb dolog, még a peremezett fémtől is szivatósabb
ne hidd, kurvára idegesítő a +-20km lengés
mosd ki a meghajtókat és nézd meg mi van megkopva, hátha lehet valamit kezdeni vele
előtte nézz meg pár macgyver epizódot
pár éve cagiva meghajtókkal szoptam így, volt már 2 marokkal, olyan is volt ami visszafelé tekert
üresen hajtott mind, de terheléskor lengett a mutató
végül a sokadik után sikerült jót összehozni
Az kokányolás. Most épp azt számoltam hogy kb 15 telitank után kell olajat cserélnem és 24 teletank az olajcsere periódus. A traffipaxok viszont cidrisek... ma is volt pár, de az igazoltatás volt a legtutibb, úgyhogy megnéztem a festői szépségű Ercsit a kis utcákon, egy erőteljesen fékezés és balrafordulás után . (a kilométerórát pótlandó letakartam a rendszámom felét )
kell egy másikat szerezni, és a mostani rosszat kicseréltetni másnap
aztán lesz egy tartalék, legrosszabb esetben is dupláját bírja mint a mostani
gondolom vétel után fullra kitakarítottad átzsíroztad.....
Ja, a legtutibb hogy novemberben vettem, januárban építettem be.. és szégyenszemre azóta nem mentem sokat..viszont ma, ahogy feljöttem volna budapestre már otthon a szomszéd faluban beadta a kulcsot.
Ha a bontóban vett cucc bő 100 kilométer használat után tönkremegy arra mennyire szokás reklamálni? Valakinek van ilyen tapasztalata esetleg? Kicsit pipa vagyok...
Ez lett a mai végső karika.
Nem mentünk fel 577-re mert egy srácnak sietni kellett haza a csapatból, de ami az utakat illeti...
Megette a hosszú tél teljesen. Jelenleg az van hogy a hazai utak jobb állapotban vannak. Akkora kátyúk vannak, hogy ha nem látom és valaki mesélni, nem hiszem el. Az 524-es kadvenc kanyargósom majdnem végig kavicsos, de olyan szinten hogy néhol 30-40-el mentünk. Zoli, szerintem te visszafordultál volna, vagy tényleg a hátadon vitted volna a vasat.
Azért visszafelé az 527-es már jobb volt. Nem volt kavicsos, és valamivel kevesebb volt a kátyú. De amíg ezeket nem tömködik be, meg nem pucolják le a kavicsos utakat, addig Szlovákia nem lesz opció.
Amúgy az idő fasza volt. Láttunk hófoltot, de ott sem volt hideg. Csak az a sok kavics...
az ultrahangos forrasztástól a világon nincs szarabb dolog, még a peremezett fémtől is szivatósabb
na ezért kell a macgyver