Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiveszed a hátsó lengővillát, és már fel is tudod rakni. Ha már ott vagy érdemes a tűgörgős csapágyakat kipucolni, és megkenni.
Most vettem a Gs-hez egy DID lancszettet es mikor kibontottam lattam hogy a lanc 2 vege ossze van nyittolva szoval nincs hozza toldoszem. Az lenne a kerdesem ,hogy a lancot hogyan tudnam felrakni ugy hogy ne keljen szetszedjem es toldoszemet vennem hozza?
22x12x9 a sebváltótengelyé
Éles hangon és szaporán titingel.
Szerintem ereszt :)
Sajna ne tudom, de itt nézz körbe, hátha:
http://www.akmt.hu/sufnituning...

Egyébként mit jelent az, hogy cicereg?
A fórum baszott át, nem jelent meg, mielőtt írtam... egyébként ja...vak is vagyok
valaki megtudná nekem mondani,hogy milyen szimering kell a váltókarhoz pontosan? fontos mert cicereg ott az olaj.
Nekem pár méter után át kellett fordítanom a csapot, ahogy elindultunk Esztergom felé a kútról. Látod ennyit számít a dupla teher
Mondom hogy 4 litert! Vak is vagy nem csak süket?
Mennyit evett a vasad baze?
Nagyon durván az volt, és általában emelkedőkön/lejtőkön, meg a kanyarokban. És a legtöbbször az egész utat beterítette. Végig kéne menni ezeken a szakaszokon egy utcaseprő géppel, más megoldást nem látok.
Persze, legközelebb el lehet időzni, csak most sietnünk kellett vissza. Simán el lehet lenni reggeltől estig, van ott látnivaló meg kanyarogni való rendesen.
Hát ha kavicsos akkor jó hogy inkább lépcsőztem.
Annál egy kicsit gyorsabban megjártuk, pedig többször meg is álltunk, meg kajáltunk is.
Én Tata előtt hajtottam át tartalékba, azt hiszem 316 km-nél. Ez 4 l körüli fogyasztás.
Remélem nyárra rendeződnek a dolgok odaát, mert vannak terveim rendesen.
Selmecbányán is eszméletlen volt hogy 20 méterenként keresztbe volt repedve az aszfalt, több cm szélesen. Tavaly ott minden tök fasza volt. Hihetetlen!
Azért utána az a gyors szakasz, meg a visszaút már jobb volt, úgyhogy ez is egy jó nap volt.
Apropó, a nagy tempózásban el is csipegetett vagy egy deci olajat...
Nem biztos hogy arra lett kitalálva, hogy lámpánál R6-osokkal gyorsuljak, meg néha luk váltásnál tiltásig visíttassam.
Először is köszönöm mindenkinek és ezúton is bocsánatot kérek a résztvevőktől a késésenkért, amit le sem merek írni, mennyi volt...
Teljesen jogosan hagytatok volna ott, szavunk sem lehetne, köszönjük a végtelen türelmet!

Minden, amit leírtál, tökéletesen fedi a valóságot, egy szánalom az aszfalt, apró kavicsos, kráterekkel tűzdelt borzalom volt!

Ha jól látom az útvonalra 6 óra 25 percet ír... Nekünk mennyi is volt?
Ataaa, neked mennyi volt a fogyasztásod?
Azért kérdezem, mert nekem utolsó előttiként iszonyat kellett tepernem, hogy tartsam a tempót néha, így lett 4,8-as fogyasztásom, de pl. Lovinak 5 felett volt és XJ900 meg 6 felett etetett (mondjuk neki volt a leggázabb hátul). Az R6 is hörpölt rendesen, de arra már nem emlékszem mennyit, de nem volt komfortos az sem
Utólag azt gondolom, mivel emlékeim csak elsuhanó fákat bírtak megőrizni, hogy legközelebb egy kicsit nézelődhetnénk is (persze, ha nem késünk, egy laza Ben-Hur-nyi időt).
Köszönöm, hogy részt vehettünk, elfáradtam rendesen
Optimisták
Erre a két szerencsétlen fixen összeköti a két motort.
Nem lennék meglepődve ha csak vészleállító probléma lett volna... akkora lejtőn magától be kellett volna indulna egy kis gurulás után (szerintem)
Ja most nézem természetesen a BMW nem indul.
"Jobb ha járatjuk a motorokat amíg mi melegedünk a kocsiban"
Ápropó most a travel-en meg két ürge kínában motorral.

BMW és GS de szerintem nem boxer.
Megfelelő kalapáccsal minden szétjött eddig.
Esetleg van egy gázforrasztóm 1100 fokos lánggal.