Akkor Te az enyémet keresed. 2004-es második tulaj FEKETE költségmentes 34 ezer km. 550 ért vihető van hozzá egy Givi hátsó doboz. Tavaly vettem egy szett Dunlop gumit 2 éves aksi olajcsere 32 ezernél. Nem árulom sehol de ha érdekel megegyezhetünk.
Jelenleg egy SV 650 hátsó telója van benne de adom az eredetit is semmi baja csak az SV-jé keményebb és kicsit magasabb a gép.
Köszönöm a tanácsokat. 2004 környéki motort szeretnék, olyan 40k kilométerrel, szezonra felkészítve - költségmentesen, szín az mindegy, de a feketét preferálnám. Ne legyen rajta komolyabb sérülés, stb. olyan 550 lenne a max érte. (de ez már nagyon max)
Persze egyik sincs kőbe vésve, az összhang és az ár érték állapot arány a döntő...
3700 volt literje és 3 litert vettem. A szűrőt ideadta ingyen , ami amúgy 1500 lett vna. Ma beraktam és jó minden. Pénteken 9 re kell vigyem NKH hoz, vizsgáztatás , meg átírás meg minden ha minden jól megy már délután van rajta rendszám és a nevemen van!
Beszéltem a bolttal, jövő héten fenn lesz minden a webldalukon (Zweirad), típusokkal mindennel.
A kapcsolat-on belül kell majd írni 3 típust amit ki szeretnénk próbálni és hogy kb. mikortól mennénk.
Azt mondta, az útvonal elől-hátul kísérővel fog történni, de hegyen-völgyön mindenhol, szóval klassz lesz, plussz nem mátrázni, én inkább Bükközni szeretnék utána, max hazafelé majd a Kékes-Galyatető-B.gyarmat-Diósjenő útvonalon .
Akár összehozhatnánk egy túra keretén belül is: indulás 8h körül. Ki-ki ahol tud bekapcsolódik, ill. összevárjuk a bandát (mentq-éknak is lehetne szólni) és együtt go Eger, tesztelés, majd kanyargás és vissza...
Köszi az infót!
Bár szerintem türelmesen kivárom amíg a "közelben" lesz valahol. Voltunk már Baján, nem kis karika, ráadásul nagy síkság ott minden...kockára koó gumi...
Holnap már enged is melóba, úgyhogy jövő hétvégén újra gurulhatunk!
Jól esik az aggódás, köszi skacok, csak hogy tisztázzuk: 120kg és 182cm vagyok, így ha figyelembe vesszük a közel sem elhanyagolható derékbőségetek, már csak 1,5x-es a szorzó!
Ha nem adja el, még jobban örülök, mert jó arc és ha valami becsúszik és nem vesz másikat, eret is vágnék...
Konkrétan az övé, jelen állapotában nekem sem, de mondjuk én fennhagynám a kipufogóját, hihetetlen állat és a hátsó szélesebb gumit is, de a többit gyárira.
Szívese ajánlanék másikat is, de jelenleg ezeket ismerem, ami eladó. Ha elfogadsz jó tanácsot, mindig nézd meg a gazdáját is és a GS lelke az olaj!
Én annak idején így voltam, mikor vettem az új GS-t. Elköltsem rá a pénzem, mégiscsak 1.2 M Ft? Aztán a vágy győzött, és jól döntöttem. Ma már nem engedhetném meg magamnak, hogy motort vegyek akár 500-ért is. Szóval ha egybe a lóvé, ne agyalj sokáig, mert nem biztos,hogy még egyszer lesz lehetőséged.
Jelenleg egy SV 650 hátsó telója van benne de adom az eredetit is semmi baja csak az SV-jé keményebb és kicsit magasabb a gép.
de tényleg, nekem az E tetszik
GSX650F-et beszámolok!
Persze egyik sincs kőbe vésve, az összhang és az ár érték állapot arány a döntő...
Még jogsira várni kell kibírhatatlan :D
Suzuki Tesztnapok 2013
Beszéltem a bolttal, jövő héten fenn lesz minden a webldalukon (Zweirad), típusokkal mindennel.
A kapcsolat-on belül kell majd írni 3 típust amit ki szeretnénk próbálni és hogy kb. mikortól mennénk.
Azt mondta, az útvonal elől-hátul kísérővel fog történni, de hegyen-völgyön mindenhol, szóval klassz lesz, plussz nem mátrázni, én inkább Bükközni szeretnék utána, max hazafelé majd a Kékes-Galyatető-B.gyarmat-Diósjenő útvonalon .
Akár összehozhatnánk egy túra keretén belül is: indulás 8h körül. Ki-ki ahol tud bekapcsolódik, ill. összevárjuk a bandát (mentq-éknak is lehetne szólni) és együtt go Eger, tesztelés, majd kanyargás és vissza...
Vélemény?
Győrben jövő hét vége, de alig lesz valami épkézláb gép, oda nem megyek.
Meglátom hogy leszek péntek este, és lehet Bajázok babymmel. Szeretném, ha utasként kipróbálná, na meg a gixxerre is rá akarom ültetni!
Visszaútra meg bedobok egy Mecsek kerülőt is!
Persze aztán lehet nem lesz az egészből semmi, de az egrin már tuti ott leszek!
Bár szerintem türelmesen kivárom amíg a "közelben" lesz valahol. Voltunk már Baján, nem kis karika, ráadásul nagy síkság ott minden...kockára koó gumi...
Lesz GSX-R is, most kérdeztem meg, de azt mondta a muki, hogy hamarosan látható lesz az oldalukon is: Forger auto-motor Kft.
Egész napos a program, úgyhogy ha időben indultok, nem maradtok le semmiről, onnan meg már egy köpés a Mecsek! Csak úgy mondom ataaa
Egyelőre fásliznom kell, úgyhogy nagyon még nem legénykedek, de szerintem jövő hét végén tényleg gurulás!
Figy, jobbulást, aztán gurulás!
Széles ágyat, szexi nővérkéket!
Jól esik az aggódás, köszi skacok, csak hogy tisztázzuk: 120kg és 182cm vagyok, így ha figyelembe vesszük a közel sem elhanyagolható derékbőségetek, már csak 1,5x-es a szorzó!
Konkrétan az övé, jelen állapotában nekem sem, de mondjuk én fennhagynám a kipufogóját, hihetetlen állat és a hátsó szélesebb gumit is, de a többit gyárira.
Szívese ajánlanék másikat is, de jelenleg ezeket ismerem, ami eladó. Ha elfogadsz jó tanácsot, mindig nézd meg a gazdáját is és a GS lelke az olaj!