Csak piciket.Én aprózom..............mindíg épp hogy 50-el.
Több mint valószínű hogy minden pofáraesést kis gépel is megléptem volna.
Nem a teljesítmény volt a gond.
Van aki kicsiken hú de jó lépeget majd naggyal istenesen eldobja 1x de abba belead apait-anyait.
Már írtam itt róla tavaly, de gyaníthatóan akkor nem láttad.
A GS-sel nem nagyon lehet egy lapon emlegetni, teljesen más kategória. A GS egy jó motor, első motornak kiváló, de lássuk be: csúnyán eljárt felette az idő. Most már nagyon meglátszik, hogy mióta kiadták, semmit sem fejlesztettek rajta.
A GSXF pedig gyakorlatilag egy 2007-es fejlesztésű motor. Nagyságrendekkel jobb a futóműve (pedig közel sem csúcskategória!), a féke, a teljesítményről nem is beszélve, közel kétszer annyit tud, mint a GS500. Nyomatékos a motorja, 3000-től már teljesen jól használható. Ha megtanul vele az ember lendületből-nyomatékból közlekedni, a fogyasztás 4.2-4.3 liter körül is lehet, nekem többször is volt ennyi. Aztán persze meg lehet vele etetni a 7-et is, átlagnak úgy 5-öt mondanék, de ebben már azért némi kergetőzés is van. Kényelmes és nagyon jól kezelhető, ha akár csak 5-tel is megy, észre se lehet venni, hogy teletankolva 240 kiló. Viszont ami fontos: ez nem egy kezdőknek való motor, kisebb géppel legalább 30ezer km előélet kell, hogy ne legyen túl sok.
...hétvégén esni fog....bár ezt senki sem kérdezte...
....és még mindig beteg vagyok....
..de ma is motoroztam..
...most pedig kiköpöm a tüdőmet...
..pfff
Nem kockás és puha. Amúgy Békéscsaba legnagyobb gumikereskedésébe vettem , remélem ez garancia a dologra. A jogsi folyamatban. Kresz tanfolyamon még nem voltam de már be vagyok jelentkezve vizsgára.
Megmondtam nekik h nem fogok 3. nekiülni az alapoktól. A moci bent maradt Békéscsabán az oktatónál , mert azzal fogok motorozni a tanfolyamon. Addig még rendszám kell meg átírás. Ma az oktató házáig egy másik rendszámmal vittük el , de olyan jó volt :D Úgy várom már , hogy minden meglegyen és mehessek!
Menj be az adatlapomra, és a harmadik útvonal az, csak az irányt fordítjuk meg: 577 (Sturec).
Aztán lehet majd kiegészítjük úgy hogy Balassagyarmattól a 2-esen lejövünk, az M0-ás hídon át Pomázra, majd egy Dobogókővel zárjuk a napot. Ahogy belefér az időnkbe.
Ott lesz az eladó FZ6-os is...
Ha meg kemény és a kocka, akkor kurva stabil lesz egyenesben és megszokja, hogy milyen, ha csúszkál kicsit, utána vesz egy Sport demon-t és leszopja magát
Na neked is gratula, aztán vigyázni, megvárni a jogsit és finoman, mert még kretének az autósok... és mint ma konstatáltam, sokkal hosszabb a fékút, mint 5 hónapja!
Grat!
És a jogsi is megvan hozzá? :))
Nekem hétfőn sikerült a forgalom is, így már csak a drága igazgatásirendszerünkön múlik, mikor lesz a kezemben az új kategóriával ellátott jogosítványom :)
Hibátlan gumik, megint azt kellett volna vennem, ha valakinek új a GS, akkor pláne, nagyon faszán tapad!
Más:
Még egyszer köszi, ma kicseréltem a tőcsavarokat, lecseréltem az olajat/ szűrőt, érzéssel húztam meg, de azért rendesen, paráztam ám
Repsol 10W50 ment bele, valami isteni, nagyon finom lett a váltó, most értem haza, nyomtam egy órácskát.
Gyerekek, én már el is felejtettem mekkora királyság ez a gép, hihetetlen kezes, könnyű, faszán megy, megint beleszerettem!
Több mint valószínű hogy minden pofáraesést kis gépel is megléptem volna.
Nem a teljesítmény volt a gond.
Van aki kicsiken hú de jó lépeget majd naggyal istenesen eldobja 1x de abba belead apait-anyait.
Hátsó sárvédőért mennyit kérnél? Már amennyiben bontod.
A GS-sel nem nagyon lehet egy lapon emlegetni, teljesen más kategória. A GS egy jó motor, első motornak kiváló, de lássuk be: csúnyán eljárt felette az idő. Most már nagyon meglátszik, hogy mióta kiadták, semmit sem fejlesztettek rajta.
A GSXF pedig gyakorlatilag egy 2007-es fejlesztésű motor. Nagyságrendekkel jobb a futóműve (pedig közel sem csúcskategória!), a féke, a teljesítményről nem is beszélve, közel kétszer annyit tud, mint a GS500. Nyomatékos a motorja, 3000-től már teljesen jól használható. Ha megtanul vele az ember lendületből-nyomatékból közlekedni, a fogyasztás 4.2-4.3 liter körül is lehet, nekem többször is volt ennyi. Aztán persze meg lehet vele etetni a 7-et is, átlagnak úgy 5-öt mondanék, de ebben már azért némi kergetőzés is van. Kényelmes és nagyon jól kezelhető, ha akár csak 5-tel is megy, észre se lehet venni, hogy teletankolva 240 kiló. Viszont ami fontos: ez nem egy kezdőknek való motor, kisebb géppel legalább 30ezer km előélet kell, hogy ne legyen túl sok.
a rémhírterjesztést a törvény bünteti !
jobbulást !
- a rémhíreket honnan veszed ?-
Már kint lakom Érden, úgyhogy gyorsan össze tudunk futni, már nem lakom olyan messze, mint eddig
....és még mindig beteg vagyok....
..de ma is motoroztam..
...most pedig kiköpöm a tüdőmet...
..pfff
Megmondtam nekik h nem fogok 3. nekiülni az alapoktól. A moci bent maradt Békéscsabán az oktatónál , mert azzal fogok motorozni a tanfolyamon. Addig még rendszám kell meg átírás. Ma az oktató házáig egy másik rendszámmal vittük el , de olyan jó volt :D Úgy várom már , hogy minden meglegyen és mehessek!
Majd utána a 0 km-es Arrowmax-ok...
Aztán lehet majd kiegészítjük úgy hogy Balassagyarmattól a 2-esen lejövünk, az M0-ás hídon át Pomázra, majd egy Dobogókővel zárjuk a napot. Ahogy belefér az időnkbe.
Ott lesz az eladó FZ6-os is...
Hova is akarunk menni vasárnap, mi a túra vonala?
És a jogsi is megvan hozzá? :))
Nekem hétfőn sikerült a forgalom is, így már csak a drága igazgatásirendszerünkön múlik, mikor lesz a kezemben az új kategóriával ellátott jogosítványom :)
Sokan használnak Bt45-öt és jók a vélemények, de majd ők elmondják!
Más:
Még egyszer köszi, ma kicseréltem a tőcsavarokat, lecseréltem az olajat/ szűrőt, érzéssel húztam meg, de azért rendesen, paráztam ám
Repsol 10W50 ment bele, valami isteni, nagyon finom lett a váltó, most értem haza, nyomtam egy órácskát.
Gyerekek, én már el is felejtettem mekkora királyság ez a gép, hihetetlen kezes, könnyű, faszán megy, megint beleszerettem!