Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van, tényleg csak 160-170-et megy felfelé...
Hatóságok figyelmébe ajánlom, hogy soha nem próbáltam, konkrétan 130-nál nem mentem soha-de soha többet, esküszöm a kormányunk életére!
Hát, oldalkocsis Jawa-t láttunk már Transzfogarason, az is 2000+. Akkor hogy is csavarjuk, a CBR gyenge....
És még az MZ TS is felmegy már megkaptam.
Mondom, hogy nem volt semmi. Szépen ment felfelé, amíg el nem fogyott az emelkedő.
Nem kell ezt túlspirázni, nem Tibetbe járunk fel. Veterán autók is felmennek az Alpokba, és nem állítanak rajta 200 m-enként.
Bassz vegyé egy Monster S4r-t.
Matekoztam egy sort Ganja indíttatására és hát nagy különbség fogyasztásban nem brutális, most már ki kéne mindkettőt próbálnom és amibe beleszeretek és bírja a hátam is... na a tárcám
Na egy kis pontatlan önrábeszélő matek:
Nem hiszem, hogy a kis mancsom alatt a FZ6-S annyira keveset enne, bár ingázásnál igen. Napi 50km-t fogok ingázni, tehát havi (22 x 50), tehát 1100km, ami 430-as 95-el és 5 vs. 4 literes fogyasztással 23650 vs. 18920, ami 4730huf különbség, ami meg évi 6 hónapos szezonnal nézve 28380huf különbség, (mivel most ingázás nélkül 6000-et gurultam) tehát simán elgurulhatok 12-13 ezret idén. Ha tovább zsibbasztom magam, akkor 13ezer km 4 vs. 5 literrel, 223600 vs. 279500, ami már 55900 huf különbség. Most nem kötözködök magammal, hogy úgysem 4 liter, meg úgysem 5, de akkor is marad a különbség... a helyzet az, hogy a CBR600F4I-nek valamit nagyon kell tudnia, ha azt választom!
A végeredmény az, hogy hiába számolgatok, úgyis azt választom, amibe beleszeretek és utána nem eszem és kész. (mondjuk rám is férne )
650-es, 2007-es.
Még egy mentség: maradtam a soros 2 henger elrendezésnél. Ez azért csak jelent valamit ?
650-es vagy 1000-es?
Szóhoz sem jutsz mi ?
Na hallod...................
Én 2 hete cseréltem le a Burgmanomat egy ABS-s, injektoros KAWAWSAKI VERSYS-re. Tessék, lehet megkövezni. Holnapig meg sem merem nézni a kommenteket .
Én is szemeztem a Fazerekkel, amikor a csere szóba jött, de eddig nem bántam meg, hogy a Versys mellett döntöttem. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy a GS 500 megmaradt a családban, de azért remélem nem utáltok ki ha néha, a Versys-sel jelenek meg a túrákon

Csak hajrá, akármit veszel is.
Azért ne mond, hogy a Stelvión induláskor felfelé 2300 m felett nem volt egy kis csukladozás mig nagyobb fordulatot el nem ért a gép?
Hali!

Kellemes Húsvétot mindenkinek!
Az FZS is keveset eszik... ha nem húzzák neki. Amikor a Divim legkisebb fogyasztását mértem akkor rhinoeli valami 3,8-as fogyasztást produkált az FZS-sel (nekem meg 5,5 körül volt..mondjuk néha "kicsit" gyorsabban mentem mint ő)
GS-en nekem kellett állítani 1800 méter körül... a Divin nem.
Vagy különben nem tudsz felmenni az érdi kaptatón sem.
De ott van az alapjárat csavar, bár itt szerintem a keverék arány a mérvadó. Viszont végiggondoltam, és rájöttem hogy az én ritka keverékemet kevésbé érinti az ilyen szintkülönbség, mint akinek alapból dús.
Szóval ne vegyél CBR-t, vegyél FZS-t!
Ha meg kéne is, akkor is egy mozdulat és csavargatod... karbi mögött van egy forgantyú... vagy az az újabbaknál nincs?
Ott lenn középtájon áll egy motor.
Na az önerőből nem volt képes feljutni.
Pedig pörgette a tulaj feszt.
Gép és beállítás kérdése.
Legurult 3 kanyart és probléma nélkül indult és hazavitte.
Ráadásul az enyém meg alapból ritkás (hidegen szívató nélkül esélytelen), úgyhogy...
Hidd el, nem mész olyan magasra, ahol el kell piszkálni a motort!
Bár gyanítom ez esetben inkább a dúsabb keveréket kell ritkábbra venni a csökkenő oxigén miatt...
2700 m -en is olyan szépen duruzsolt a GS, mint 270 m-en. Nem állítottam semmit, és a keverékem sem lehetett dús, ha két személlyel is 4 alá tudtam menni fogyasztásban.