Igazad van, tényleg csak 160-170-et megy felfelé...
Hatóságok figyelmébe ajánlom, hogy soha nem próbáltam, konkrétan 130-nál nem mentem soha-de soha többet, esküszöm a kormányunk életére!
Mondom, hogy nem volt semmi. Szépen ment felfelé, amíg el nem fogyott az emelkedő.
Nem kell ezt túlspirázni, nem Tibetbe járunk fel. Veterán autók is felmennek az Alpokba, és nem állítanak rajta 200 m-enként.
Matekoztam egy sort Ganja indíttatására és hát nagy különbség fogyasztásban nem brutális, most már ki kéne mindkettőt próbálnom és amibe beleszeretek és bírja a hátam is... na a tárcám
Na egy kis pontatlan önrábeszélő matek:
Nem hiszem, hogy a kis mancsom alatt a FZ6-S annyira keveset enne, bár ingázásnál igen. Napi 50km-t fogok ingázni, tehát havi (22 x 50), tehát 1100km, ami 430-as 95-el és 5 vs. 4 literes fogyasztással 23650 vs. 18920, ami 4730huf különbség, ami meg évi 6 hónapos szezonnal nézve 28380huf különbség, (mivel most ingázás nélkül 6000-et gurultam) tehát simán elgurulhatok 12-13 ezret idén. Ha tovább zsibbasztom magam, akkor 13ezer km 4 vs. 5 literrel, 223600 vs. 279500, ami már 55900 huf különbség. Most nem kötözködök magammal, hogy úgysem 4 liter, meg úgysem 5, de akkor is marad a különbség... a helyzet az, hogy a CBR600F4I-nek valamit nagyon kell tudnia, ha azt választom!
A végeredmény az, hogy hiába számolgatok, úgyis azt választom, amibe beleszeretek és utána nem eszem és kész. (mondjuk rám is férne )
Én 2 hete cseréltem le a Burgmanomat egy ABS-s, injektoros KAWAWSAKI VERSYS-re. Tessék, lehet megkövezni. Holnapig meg sem merem nézni a kommenteket .
Én is szemeztem a Fazerekkel, amikor a csere szóba jött, de eddig nem bántam meg, hogy a Versys mellett döntöttem. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy a GS 500 megmaradt a családban, de azért remélem nem utáltok ki ha néha, a Versys-sel jelenek meg a túrákon
Az FZS is keveset eszik... ha nem húzzák neki. Amikor a Divim legkisebb fogyasztását mértem akkor rhinoeli valami 3,8-as fogyasztást produkált az FZS-sel (nekem meg 5,5 körül volt..mondjuk néha "kicsit" gyorsabban mentem mint ő)
De ott van az alapjárat csavar, bár itt szerintem a keverék arány a mérvadó. Viszont végiggondoltam, és rájöttem hogy az én ritka keverékemet kevésbé érinti az ilyen szintkülönbség, mint akinek alapból dús.
Ott lenn középtájon áll egy motor.
Na az önerőből nem volt képes feljutni.
Pedig pörgette a tulaj feszt.
Gép és beállítás kérdése.
Legurult 3 kanyart és probléma nélkül indult és hazavitte.
2700 m -en is olyan szépen duruzsolt a GS, mint 270 m-en. Nem állítottam semmit, és a keverékem sem lehetett dús, ha két személlyel is 4 alá tudtam menni fogyasztásban.
Hatóságok figyelmébe ajánlom, hogy soha nem próbáltam, konkrétan 130-nál nem mentem soha-de soha többet, esküszöm a kormányunk életére!