Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem tudom, csak két tárgyat látok, amit meghajtanék.
Megnéztem, jól fest.
Van itt motor is?
Pont azért is nézegettem a géped, mert mind a CBR-en, mind a FZ-n rohadt primitív a hátsó zártszelvény lengőkar
Szóval a hátsó futómű nagyon rendben van itt is
Inkább rég nem használt régi facsúszdán.
Csússz le ülve egy vízi-csúszdán szárazon, na utána érezni fogod, hogy min ülsz
Nein................ez viszont nagyon kis feszes.

Tetszetős idomokkal.
Hülye.....
Megnézném, hogy ülsz rajta bukóba, és tekered a szarvát, mint a gázkart!
Ok, akkor eddig kétszer nem jött össze... na akkor más... na ez a szép a motor meg jó:
Na újra.

Ok, akkor itt van neked egy fekete Street Triple:
Ok, akkor itt van neked egy fekete Street Triple:
Ez oszt nem bicikli méégse szeretném megülni.
Jelent, nem léptél előre
Csak baszogatlak, ha ez tetszett meg, hajrá!
Esse csak a háttér miatt nem látod.
Egyszer próbáltam az ER6N-t. Mintha bicaj lett volna a lábam közt, jó volt visszaülni a GS-re. Elég kis kompakt motor. Én szeretem érezni, hogy ülök valamin.
Igen, így gondoltam, de hát nem tudunk neki több levegőt adni, csak nagyobb gázzal, de azért csak-csak tartjuk az ütemet egy Jawa-val
A problem általában a kisebb erő és köbcenti meg a nem 100%-os állapot és beállítás keverékében van.
Asszem Kutyáék is pont a glocneren elég nehezen hergelték fel a gépeiket.
Volt egy 400-as aki sokat szevedett.
Persze Ramm 900-as CBR-e karbis léttére simán fel-le mászkált de 50 lóból elveszteni monnyuk 10-15 öt más mint 140-ből 20-25-öt szerintem.
Nem, ez szép
Érezhetően erőtlenebb lesz.
De nem csuklik és fullad.
Ez jó.
Ha az injektor a kevés levegőnél visszaveszi az üzemanyagot (nem fullasztja be), vagy több levegőt enged be (fasz tudja, hogy ezek mit tudnak), akkor mivel változtatja a keverék arányát, észre sem veszed a magasságkülönbséget. Mondjuk hidegben a injektoros motor is jobban megy, tehát gondolom az üzemanyagot tudja csak változtatni, de a lényeg, hogy kezeli a keverékarányt, tehát nem fog fuldokolni.
Na most hülyézzetek le, szakmám megengedi, hogy kreténségeket írjak egy motorról (közöm nincs hozzá)
Zaklatott.
Hülyéskedek.
Mi van veled, fáradt vagy?
Végtelenül csalódott vagyok, kifejezetten kellemetlen, hogy az a vas még szép is! Egyébként kifejezetten csak a ER-5 iránt viseltettünk ellenszenvvel, de én már ezt is revidiálnám, mert nincs annak semmi baja, csak nem tetszik és kész, de ez azért is lényegtelen, mert nekem a régi GS500 sem tetszik (tehát a sajátom), de hát szeretem basszameg és mint pár Kawa véleményből kitűnik, náluk is ez a jól megmagyarázható indok munkál, ez meg ugye ízlés kérdése. Van, aki a duci-szexet favorizálja, de attól még értelmes humán létformaként definiálható, tehát ez van.
Istenem ez nehéz.
Nem az erő számít hanem a keverék milyensége.
De felesleges magyarázkodásba kezdeni.
Le fog rólad pattanni.