Pont azért is nézegettem a géped, mert mind a CBR-en, mind a FZ-n rohadt primitív a hátsó zártszelvény lengőkar
Szóval a hátsó futómű nagyon rendben van itt is
Egyszer próbáltam az ER6N-t. Mintha bicaj lett volna a lábam közt, jó volt visszaülni a GS-re. Elég kis kompakt motor. Én szeretem érezni, hogy ülök valamin.
A problem általában a kisebb erő és köbcenti meg a nem 100%-os állapot és beállítás keverékében van.
Asszem Kutyáék is pont a glocneren elég nehezen hergelték fel a gépeiket.
Volt egy 400-as aki sokat szevedett.
Persze Ramm 900-as CBR-e karbis léttére simán fel-le mászkált de 50 lóból elveszteni monnyuk 10-15 öt más mint 140-ből 20-25-öt szerintem.
Ez jó.
Ha az injektor a kevés levegőnél visszaveszi az üzemanyagot (nem fullasztja be), vagy több levegőt enged be (fasz tudja, hogy ezek mit tudnak), akkor mivel változtatja a keverék arányát, észre sem veszed a magasságkülönbséget. Mondjuk hidegben a injektoros motor is jobban megy, tehát gondolom az üzemanyagot tudja csak változtatni, de a lényeg, hogy kezeli a keverékarányt, tehát nem fog fuldokolni.
Na most hülyézzetek le, szakmám megengedi, hogy kreténségeket írjak egy motorról (közöm nincs hozzá)
Végtelenül csalódott vagyok, kifejezetten kellemetlen, hogy az a vas még szép is! Egyébként kifejezetten csak a ER-5 iránt viseltettünk ellenszenvvel, de én már ezt is revidiálnám, mert nincs annak semmi baja, csak nem tetszik és kész, de ez azért is lényegtelen, mert nekem a régi GS500 sem tetszik (tehát a sajátom), de hát szeretem basszameg és mint pár Kawa véleményből kitűnik, náluk is ez a jól megmagyarázható indok munkál, ez meg ugye ízlés kérdése. Van, aki a duci-szexet favorizálja, de attól még értelmes humán létformaként definiálható, tehát ez van.
Szóval a hátsó futómű nagyon rendben van itt is
Tetszetős idomokkal.
Megnézném, hogy ülsz rajta bukóba, és tekered a szarvát, mint a gázkart!
Ok, akkor itt van neked egy fekete Street Triple:
Csak baszogatlak, ha ez tetszett meg, hajrá!
Asszem Kutyáék is pont a glocneren elég nehezen hergelték fel a gépeiket.
Volt egy 400-as aki sokat szevedett.
Persze Ramm 900-as CBR-e karbis léttére simán fel-le mászkált de 50 lóból elveszteni monnyuk 10-15 öt más mint 140-ből 20-25-öt szerintem.
De nem csuklik és fullad.
Ha az injektor a kevés levegőnél visszaveszi az üzemanyagot (nem fullasztja be), vagy több levegőt enged be (fasz tudja, hogy ezek mit tudnak), akkor mivel változtatja a keverék arányát, észre sem veszed a magasságkülönbséget. Mondjuk hidegben a injektoros motor is jobban megy, tehát gondolom az üzemanyagot tudja csak változtatni, de a lényeg, hogy kezeli a keverékarányt, tehát nem fog fuldokolni.
Na most hülyézzetek le, szakmám megengedi, hogy kreténségeket írjak egy motorról (közöm nincs hozzá)
Mi van veled, fáradt vagy?
Nem az erő számít hanem a keverék milyensége.
De felesleges magyarázkodásba kezdeni.
Le fog rólad pattanni.