Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli!

Itt egy zsír új Supercorsa
Úgy emlékszem te ezt szoktad feldobálni. Vagy a 2-est?
Mennyit szánsz rá?
Gyönyörű, de félek meghaladja az anyagi kereteimet :/
Szia! Pedig a képen is látszik, hogy a hosszú cső alatt van az R reset, a rövid alatt meg az O on betű. Kijártam tartalékig a benzint és 3X is rápróbáltam, hogy On-nál megáll res-nél elindul. így tudtam 14.5 litert tankolni. Az alsó csapnál igen a hátsó L alakú a tartalék. Ez azért érthetetlen nekem is mert megnéztem másik motoron és tényleg úgy tűnt, hogy keresztezik egymást a csövek.
a 28ezresre gondoltál ?
ott virít a fényképek között...katt a névre..és albumok.. Amúgy megnyugtatlak....A korl.ra is jó ...ha másért nem..súlyadó,átírás,kötelező...stb.
Szevasz a Suzuki szerviz is azt mondta hogy keresztezni kell egymást és más szerviz is azt mondta hogy a hosszú cső a fő és a rövid a tartalék
ÓÓÓóóóóóó.... :D De félreolvastam :) És ezt nem mondta eddig senkise.... Ez így viszont jó, és akkor könnyű találni :) Ez jó hír :) Ez nagyon jó hír :) És GSt akartam eddig is. Milyen, amit épp kínálsz ganjaninja? :D
Gondolkodj már kicsit logikusan... és olvasd újra a szabályt
Várjatok... Én úgy tudom, hogy, ha 35kw-os a gép, akkor max 175kg lehet, nem?
A Gs-t pont neked találták ki!
Van is épp egy eladó
Ha 35 kW-os a kiszemelt motor, akkor az nem lehet könnyebb papíron mint 175 kg. Szerintem nem nehéz papíron is megfelelő motort találni... lévén a legtöbb motor ennél nagyobb önsúllyal rendelkezik.
Szia!

Üdv itt!

Szerintem csak a KW-t fogják nézni, de az én véleményem alapján ne válassz motort, mert utána elég drága lehet...
Sziasztok!
Újonnan regeltem ide az oldalra, valamint a motorosok közt is új leszek, vagyis inkább a nagymotorosok között. Régebben volt egy 50es endurom, az 14évesen számomra csoda volt, autóztam utána, még most is, viszont ma -20évesen- beiratkoztam A2 jogsira. Kérdésem az lenne, hogy szerintetek mennyire fogják nézni a kW/kg arányt? Mert ha igen, akkor nem olyan könnyű megfelelő motort találni szerintem.
Előre is köszi a válaszokat
Óvatos megközelítés után egy villámgyors cikcakkal kikerülés majd a rugalmas elszakadás fensőséges vigyorral.

Ez a taktikám.
gyalogosért nem jár bónuszpont !
A viccet félretéve: nekem inkább pozitív tapasztalataim vannak az autós közlekedőtársakkal, de elég egy bamba !
Igyekszem gyorsabban futni.
egy zsákmány állattal egyenlőre kevesebb ? de megvárnak
Károlytseee...amúgy egy éve...vagy mióta vetted..átírattad..bandáztál vele...mennyi nyereséget remélsz,hogy visszatekerted?
És ha még az elsőféked az asztalon van kiterítve a tankod meg mellette milyen lehet az autósok hozzállása?
tegnap 65, ma 65km ! az idő még ne ok teljesesn...de "Hajózni kell !"
Krissal ! szombaton dolgozik az embered a csomagtartó "végső megoldásán" kösz mégegyszer.

HÖLGYEK URAK MOTOROSTÁRSAK ! sok helyről halljátok még , de én is leírom.
TESSÉK NAGYON ÓVATOSAN, KÖRÜLTEKINTŐEN KEZDENI A SZEZONT.! AZ UTAK MÉG TELE "A "SÓZÁSBÓL" MARADT SÓDERSZERŰ SZ@RRAL , AZ AUTÓSOK EGY RÉSZE MÉG ÉSZRE SEM VESZ ! (simán szembejöttek velem a sávomban én meg lassan kezdem szoktatni őket az egy nyomvonal adta előnyömhöz.
MIN DEN KIT HA ZA VÁR NAK !
Elgondolkodtam.... Azt a motort még nem tervezték meg amin én "jó" lennék.....úgyhogy kedves Babettások...adtam nektek vérszemet.

Vitázik a fene.
Emelkedő ide vagy oda csak a szar úton tudnál elhúzni.
Sima aszfalton a tripla bármikor elmegy csak nem velem.
kutyaütő vagyok.
Nem vagyok tökös.
Egyszer cserélhetnénk egy körre, és akkor látnád, hogy az érzet meg a számok teljesen más világ....
Egyébként meg almát a körtével... Van ahol toronymagasan a tripla teljesít jobban, van ahol a wind. Nyilván nem túl meredek aszfalton otthagynál , én meg beérnélek a rosszabb, vagy meredekebb burkolaton. Ezen nincs mit vitázni.
Azt viszont fenntartom, hogy a túra endúró két személynek sokkal kényelmesebb, és egy combosabb változat nem is lassabb. Általában mondom, nem a windről beszélek.