Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyel a BMW-s.
Holiday komára emlékeztek még? Augusztusban csinálta itt a cirkuszt.. le merném fogadni hogy a magazintroll "Motorozok" felhasználóként él tovább
Úgy látom a Keleti közelében van egy. Meglesem ott...
A kibicnek semmi sem drága...
Nem biztos amit kinézek Aldit ott van is mindkettőből. Ahol vette ott meg biztos van, ezért kértem meg.
Ha hajlandó vagy csavarogni, miért nem csavarsz el egy aldi felé... van belőle egy rakat
Egész jó áron volt. 1/4 vagy 1/2 "-os a csatlakozója?
Közel laksz az Aldihoz? Nekem kéne egy csepptöltő, meg egy ilyen sem ártana, de ami itt van Tatabányán ott nem tudom megtalálom e ezeket, mert a Lidiben sincs soha semmi amiket látok katalógusban.
Minden nap Pestre járok, így összefuthatnánk ha hoznál nekem egy ilyet meg egy csepptöltőt.
Egyébként a Keleti és az Orczy között mozgolódok, de hajlamos vagyok kicsit (nem sokat ) csavarogni is a cél érdekében.
Jaja, nem véletlen írtam ki. Előtte csak a Motoralkatresz.eu -n találtam olcsón, az is 8eFt akciósan
Ezt lestem én is, de Siófokon ki volt írva az ára.Tényleg jó vételnek tűnt, de nekem már van.
Nagyon nagyok!

Szeretnék így menni
FIGYELEM!

Akinek még nincs nyomatékkulcsa, nyomás az ALDI-ba

5499Ft-ért vettem 28-210Nm tartományú hamburgi cuccot. Igaz, a származási hely Taiwan, de német szabvány és van rá 3 év gari...

Szentendrei úton még van 2db ha érdekel valakit! Ja, és nincs kitéve az ára, de még az üzletvezető sem mondta meg, csak annyit "nézesse meg a kasszánál, ha nem jó kiütjük"

Vagy sus-mus van a dologban és baromi nagy szerencsém volt, vagy tényleg szimplán ilyen jó áron van (sehol nem láttam még 8eFt alatt, pedig mindenhol néztem)

Vélemény?
A kattantak...de valami gyönyörű...

http://youtu.be/Ph0SjLC_lqk
Akit esetleg érint, vagy érdekel... Írtam a NKH-nak, hogy akkor én majd a későbbiekben hogy fogok tudni "A korl." jogosítványról nagy "A"-ra lépni... Hát, nem túl bíztatóak a hírek..:


A 2013. január 19-én hatályos A közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról szóló 326/2011. Kormány rendelet szerint 24 életév betöltése előtt csak 2 év „A2” kategóriás gyakorlattal szerezhető meg a korlátlan „A” kategóriás vezetési jogosultság. A jogszabályok nem rendelkeznek az „Ak” és „A2” kategória egymásnak való megfeleléséről. Így jelen információk szerint csak a 24. életévének betöltése után kaphat korlátlan „A” kategóriás vezetői engedélyt vagy jövő év márciusában megszerz az „A2” kategóriát és onnan számított 2 év múlva már lehetősége lesz a korlátlan „A” kategória megszerzésére.

Kérem tájékoztatásom szíves tudomásul vételét!
Igaz..még kicsi gyerek voltam ...de konkrétan emlékszem ,hogy ilyen magyarázat is elhangzott
Biztos az első két motor hétfőn készült, a hétvégi vodkázások után másnaposan!
Érdekes történetem van a Rigáról.
Anno...réges régen egy Messzi ,messzi I.kerületi lakásban a Nagyapám,Keresztapám,és Apám úgy döntött ,hogy mindhárman vesznek egy,egy Riga 12-es motort. El is ballagtak egy ilyen üzletbe...de ott csak kettő darab volt..amit a Fater és a Keresztfater vett meg. Szegény Nagyapám hoppon maradt. Az eladó biztosította ,hogy egy héten belül új szállítmány érkezik..és akkor félretesznek neki egyet. Így is lett. Furcsa mód az Apámé és a Keresztapámé rendszeresen cserben hagyta őket..sokat szerelték a két masinát. A Nagyfater brinyója viszont végsebességre is jobb volt..és soha nem romlott el. Az Öreg azzal járkált le a telekre (120 km csak oda).. Faterék hamar megváltak a sajátjuktól..és ezzel ki is merült a motoros pályafutásuk. A maradék..azaz Nagyapám Rigáján tettem meg az első motoros lépéseimet. Később elcserélte egy jóval fiatalabb,patika Babettára..amit a halála után én örököltem...és szégyenszemre egy év alatt kuka éretté aláztam..
Apámék sokat emlegették ezt a "belenyúlást"...főleg a Daciás időszakban...mert ugye abból az autóból is kevés olyan sofőr szállt ki aki elégedett lett volna a minőséggel és megbízhatósággal..
Tényleg szép a motorja...én mondjuk még políroztatnám a felniket....és lenyúlnám az első sárvédőjét!
Akkor tekerd vissza a francba és add el úgy...
..és a romet komár, az hol marad?
http://www.sportmotor.hu/motor... ------ itt a Riga, amiről beszéltem

http://www.sportmotor.hu/motor... ----------- itt pedig a Verhovina! Na melyik a szebb? Melyik a jobb? Elmélkedni lehet rajta, de összeveszni szerintem felesleges ilyesmin, különösen azért nem, mert nem mérvadó motorok, ahogy valjuk be: a GS500 sem és az a másik ominózus sem! Nekem egyébként a Riga jobban bejön! Remélem nem jön át valaki a Verhovina fórumból mondván: " hogy merészelek ilyesmit mondani, amikor pedig a Riga egy nagyon szar motor? "
Türelem! Előbb utóbb csak lesz egy realista, aki inkább örül, hogy nem akarják becsapni a km-kel, az ára is jó, és megveszi.
Nem vigasztalásképpen: de manapság bármilyen motort nehéz eladni, tehát nem vagy semmilyen hátrányban, sőt ezek inkább kelendőek mint a drágább gépek! Türelem CBF600-at terem. Legfeljebb mész még egy szezont vele. Az sem egy tragédia. A legtöbb volt GS tulajdonos még eladás után is kötődik a gépéhez.
turner62 !
álomszép a GS-ed !
mesélnél pár szót róla ! mikor milyen állapotban szerezted meg ...stb.
anno az ilyen és ehhez hasonló építésű mkp.-ok (fotói) miatt szerettem meg a motorokat...
mer sok km...
Upsz...........mé?
áhhh, még telefon sem jött
Örülj hogy nem politika.

Gép elkelt?