Nem vitázni akartam, hanem kíváncsi lettem volna, hogy mit mondasz típushibának. Eddig se volt célom, hogy beléd kössek és ezután sem lesz.
Az meg, hogy kiröhöglek, amiért 37 éves felnőtt ember létedre egy 16 éves szintjén reagálod le a dolgokat... Nos, nem hinném, hogy az én hibám lenne...
Nézd jóllakott napközis angyalka, írtam egy szép hosszút neked, de megfogadom Zoli32 tanácsát, és nem szeretnék leállni főleg nem veled a továbbiakban vitázni- nyugodalmas jó éjszakát, eredményes téli felkészülést mindenkinek a továbbiakban!
Na még egyszer mert nem érted.
A talira én pénteken indultam,mire oda értem majdnem este lett- elsô nap kilove ..
Szombat jött a csoportos maniam a többiek elindultak elôre Évente, én meg mivel csapatban gondolkodom megvartam azokat, kik késôbb jöttek mert pl egy újnak jó lehet elsô talira menni, mikor is egy magán nyaralóban sehol senki, és bejutni sem tudja. Második nap vége lett. Vasárnap pedig kelés után kb. dél felé indultunk haza, és kb. 250 km-re az otthontol besult a Rz-hála a jó magyar Berta dugónak.
Mivel csoport manias vagyok és az összes motoron ült két ember, plusz az Mz - t se lokhettem az árokba ezért megkerestuk a csoport(a fenébe már megint kimondani) másik felét akivel a csaj haza mehetett..
Aztán treler és Verpelet fölé Domoszlora elvittuk a motort.Innen haza, majd reggel ide vissza utánfutóval stb.
Érted már kanyarvadasz ?!
A csoportosan mozgás neked a mániád lehet, jó lehet egy olyan csoportba tartozni ami olyan szemléletű mint a KRESZ, és a "hülyékhez" alkalmazkodik mindenki.
Ember feletti feladat lett volna fölbomlani a szerpentinezés előtt, tudásszint szerint..
Az meg hogy hazafelé beszart az MZ, szerintem nem volt ráhatással az előtte lévő napok programjaira
Azt meg hidd el, senki sem szuperprofiként hajtott fel az első szerpentinjére.. végig lehet azon menni lassan is, ha a tudás/bátorság hiányzik... legfeljebb csak tanul az ember... a nagyon kezdő meg aztán pláne
Figyelj kis barátom épp ezt mondom, hogy csak beszélsz de nem tudod miről...
Egy az hogy egy chopperrel, meg egy kezdo Mz -sel indultam el oda, Miből lett egy plusz 3 órás út, egy nap késéssel.
Kettő ez az Etz haza felé beállt ,ami miatt még mehettem vissza után futóval menteni újabb jó pár száz km-et megyébe. Mellesleg vannak a csapatban nem túl nagy kanyar vadászok és én sem tartom magam annak. Ettôl függetlenül találkoztam azokkal az emberekkel akikkel szerettem volna, akikkel nem sûrûn találkozom.
Ez is ért annyit mint a szerpentin..
Volt MZ-m is és gáz a dobfék, hegyen laktam és bizony el bírt melegedni, autón, motoron egyaránt.
Egyébként ez valóban használattól függ, hogy mire használod, ha neked elég, akkor boldog ember vagy és megtaláltad a motorod.
A növényzet mikor beterít az nálam para.Mivel nem látok.
Sajnos 2 szemműtét után e van.
Addig jó is míg ez a szimpla magyarsusnyás van bár ez se a kedvencem mert nem látom mi jön.
Na ezé utálom.
Ha lesz alkalmad egy tágas és kopár szerpentinen menni azt fogod csípni mert bátrabban húzhatod.
Nem mondtam hogy nem vagy motoros, ezt te mondtad.. ne add a számba kérlek!
Mindenki másra veri a faszát ez már kiderült,
Csak a mi értékrendünkbe nagyon nem fér bele az (tulajdonképpen elképzelni se tudjuk) hogyha egy szerpentin tövébe odamegyünk több napra akkor legalább egyszer ne menjünk végig rajta.. pláne úgy ha ezért keresztülmotoroztunk egy komplett alföldet. Ezért mókás A choppert meg ne keverd ide, vagy az ER-5 az az? Nem kanyarodik? vagy mi?
Egyébiránt nem is olyan régen pont arról ment a téma hogy egy chopper mire meg hova jó.. én is vennék choppert, ha arra kéne használom amire való.. de inkább akkor már egy goldwing, és lehet is megnézni Európa laposabb felét
Aki nem tudná melyik szakaszról volna szó, itt van egy kis részlet a teljes 35-40 km-es szakaszból. Nem túl széles, egy két kanyarban kavicsfelhordás is lehet, de nagyon hangulatos, és a szakasz nagy részén az aszfalt is jó. ezerkanyar
Voltam máshol ne aggódj ..
te már megint olyanba kötsz bele, amihez közöd nincs. Akkor pl, ha valaki vesz egy choppert és nem szerpentinezik akkor már nem is motoros?
Te akkor mi vagy pl, egy pályára járó kanyar vadászhoz képest ?
Hm?
Az meg, hogy kiröhöglek, amiért 37 éves felnőtt ember létedre egy 16 éves szintjén reagálod le a dolgokat... Nos, nem hinném, hogy az én hibám lenne...
Nézd jóllakott napközis angyalka, írtam egy szép hosszút neked, de megfogadom Zoli32 tanácsát, és nem szeretnék leállni főleg nem veled a továbbiakban vitázni- nyugodalmas jó éjszakát, eredményes téli felkészülést mindenkinek a továbbiakban!
Ingyenes regisztráció...barátságos fogadtatás...
robogósok is jelentkezhetnek:)
A talira én pénteken indultam,mire oda értem majdnem este lett- elsô nap kilove ..
Szombat jött a csoportos maniam a többiek elindultak elôre Évente, én meg mivel csapatban gondolkodom megvartam azokat, kik késôbb jöttek mert pl egy újnak jó lehet elsô talira menni, mikor is egy magán nyaralóban sehol senki, és bejutni sem tudja. Második nap vége lett. Vasárnap pedig kelés után kb. dél felé indultunk haza, és kb. 250 km-re az otthontol besult a Rz-hála a jó magyar Berta dugónak.
Mivel csoport manias vagyok és az összes motoron ült két ember, plusz az Mz - t se lokhettem az árokba ezért megkerestuk a csoport(a fenébe már megint kimondani) másik felét akivel a csaj haza mehetett..
Aztán treler és Verpelet fölé Domoszlora elvittuk a motort.Innen haza, majd reggel ide vissza utánfutóval stb.
Érted már kanyarvadasz ?!
Ember feletti feladat lett volna fölbomlani a szerpentinezés előtt, tudásszint szerint..
Az meg hogy hazafelé beszart az MZ, szerintem nem volt ráhatással az előtte lévő napok programjaira
Azt meg hidd el, senki sem szuperprofiként hajtott fel az első szerpentinjére.. végig lehet azon menni lassan is, ha a tudás/bátorság hiányzik... legfeljebb csak tanul az ember... a nagyon kezdő meg aztán pláne
Egy az hogy egy chopperrel, meg egy kezdo Mz -sel indultam el oda, Miből lett egy plusz 3 órás út, egy nap késéssel.
Kettő ez az Etz haza felé beállt ,ami miatt még mehettem vissza után futóval menteni újabb jó pár száz km-et megyébe. Mellesleg vannak a csapatban nem túl nagy kanyar vadászok és én sem tartom magam annak. Ettôl függetlenül találkoztam azokkal az emberekkel akikkel szerettem volna, akikkel nem sûrûn találkozom.
Ez is ért annyit mint a szerpentin..
Egyébként ez valóban használattól függ, hogy mire használod, ha neked elég, akkor boldog ember vagy és megtaláltad a motorod.
Sajnos 2 szemműtét után e van.
Addig jó is míg ez a szimpla magyarsusnyás van bár ez se a kedvencem mert nem látom mi jön.
Na ezé utálom.
Ha lesz alkalmad egy tágas és kopár szerpentinen menni azt fogod csípni mert bátrabban húzhatod.
Mindenki másra veri a faszát ez már kiderült,
Csak a mi értékrendünkbe nagyon nem fér bele az (tulajdonképpen elképzelni se tudjuk) hogyha egy szerpentin tövébe odamegyünk több napra akkor legalább egyszer ne menjünk végig rajta.. pláne úgy ha ezért keresztülmotoroztunk egy komplett alföldet. Ezért mókás A choppert meg ne keverd ide, vagy az ER-5 az az? Nem kanyarodik? vagy mi?
Egyébiránt nem is olyan régen pont arról ment a téma hogy egy chopper mire meg hova jó.. én is vennék choppert, ha arra kéne használom amire való.. de inkább akkor már egy goldwing, és lehet is megnézni Európa laposabb felét
ezerkanyar
Visszafelé is megvan a tisztelet részemről...
te már megint olyanba kötsz bele, amihez közöd nincs. Akkor pl, ha valaki vesz egy choppert és nem szerpentinezik akkor már nem is motoros?
Te akkor mi vagy pl, egy pályára járó kanyar vadászhoz képest ?
Hm?