Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Határozottan nem vészes a hang.
Ja.............3 évvel öregebb mint az előző.
Nekem is bejönnek a szupermotyók, csak a lában nem ér le róla, ahogy sztem neked sem:) Lesz majd dőlés-szög
hááát nem tudom...
de mi jól érezzük magunkat az Xx-en
Enduró lesz, és punk tum.
Vedd meg, látom neked tetszik, egyébként sztem sem csúnya, igaz old, de karakteres. Nem hangos? Itteni kollegák az enyémre is azt mondják, pedig ehhez képest 12000-en csak halkan brummog.
Van, aki motorozás közben zenét hallgat. Pedig a zene az, amit ez a gép tud:olyan mint egy koncert, ki az, aki ezt nem akarja hallani?
Nem feltétlen. Füldugóval motorozom.

Amúgy nem forgatva, stabil gázon nem olyan hangos ez. Amikor meg forgatva van akkor meg úgyse gond ha hangos..sőt.
Brutál hangja van. Sztem te megőrülnél ettől hosszútávon.
Akkor benéztem, itt viszont elég olcsón számolják azt a regadót: link
Ilyennel mentem, fasza kis gép
Csak a regadó 80 rugó.
Számolj.
Nem akarok a lelkedbe gázolni, de könnyebb mint a thundercat. Menetkészen 8 kiló előnye van.

Alkatrész az ebayen van. De ami ritka hozzá az kizárólag a fejidom ésa tank környéke, mert a többi egyen yamaha.
Gyengének azért nem nevezném. A sor4 haccáz sportmotor meg szar utcán.. önsorsrontó aki olyanra vetemedik

http://youtu.be/c1WEm2aGJEk
Persze tudom. De ilyen korú gépek egy fél éve még 1.3- 1.5 között mentek.
Vagy 700. De Hondát nemár, mert a stipistopi
ganjapa a "vas" még mindig gyári
Arról meg én nem tehetek, h a géped szar meg keveset eszik.
Én azokat nem rosszból meg lenézésből írtam, csak tényként, hogy a becsmérelő júzerek tudják már hányas a kabát.
Inkább 8-820 lesz a vége.
Ez a beszéd!
Ez bitang jó ár. Érdemes lenne megnézetni egy szerelővel és azonnal megvenni. Bár ezeknek nem nagyon lehet bajuk ilyen korukban. Mondjuk: volt e tekerve az óra? Egy jó szerelő fogja tudni.
De a múltkori fekete nekem szimpibb, egy kicsit drágább, de sokkal jobbnak tűnik.
Nagyon jó gépek, viszont a többi nakeddel nem tud versenyezni súlyban / bőven lehet érezni / , akár megjelenésben,, és irányíthatóságban, hiába dícsérik. Kanyarban kicsit furán, nyögvenyelősen viselkedik az eleje, legalább is Fz6, Hornethez képestképest. Ezzel együtt baromi jó motor és sokkal kényelmesebb az előzőekhez képest. És sztem a perdöntő mindig a blokk karakterisztika: na az ezen az új szériáson zseniális. Nagyon jó árak ezek, csak pár hónapja is elképzelhetetlen volt ilyen olcsón. Csapj le az egyikre, amíg nem lesz késő!
Montam hogy bandit.
Szubjektív véleméyn, de ugye motorválasztásnál, ez elég lényeges:
Ronda, nehéz és gyenge hozzá, de legalább ritka (alkatrész, eldobom?) és hát drága... ez azért nem egy Rolls-Royce, ahol mindez előny
Ha nem pályafelhasználásra, akkor sztem nem érdemes kísérletezni vele, mert hirtelen dög unalom lesz a szuper sportmotorból. A legnagyobb csapda.
Nem is ezzel volt a fenntartásom.
Csak egy túl erős motort utcán már nem lehet olyan széles vigyorral használni (ha csak nem teljesen zakkant az ember) mint egy gyengébbet. Egy ekkora állaton hogy forgatod le közúton az első 4 fokozatot? Sehogy.. és hiába mész gyorsabban adott esetben mint egy kisebb, de semmiképpen sem alulmotorizált motor, mégis jobb azon gyengébben küzdeni is egy kicsit, és húzni a gázt, váltani húzni a gázt.. úgy hogy közben 200 fölé nem igen szalad a kilométer óra.
Persze.............ha eccer összejön.

Lényeg hogy minél kisebb pénzért lehessen galacsinná hajtható cuccot összeszedni.
és én is...
kezes bárány