Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nesze vazzeg!
Szép a szarod....szaggat a videó..vagy fos módon vágtad meg...Lájkolom ,hogy a csont hideg motort 7 fölé pörgeted...azt minden motor szereti...sőt ha majd -20 fok lesz akkor is pörgesd meg....természetesen arról is kérünk majd videót!
Köszönjük a hasznos infókat!
Hogy megáll itt az élet hétköznap éjszaka?!

Annyira szörnyű szabin lenni, holnap bánatomban gurulok is egyet...

Ahhoz képest, hogy Honda, egész jó!
Nekem is leállítja, akkor most testvérek vagyunk?
nincs.
de ha sebességbe teszed, akkor leállítja a motort.....
vagyis észzreveszed
Nem semmi, nekem is jól jönne az üzemanyag-szintjelző, és fokozatkijelző , de a második elhanyagolható, viszont kuplungot én sosem húzok indításkor.
A 450-en nem volt, tovább megyek. A kuplungkart se kellett okvetlen húzni indításkor. Valamint sebességben kuplunghúzás nélkül is be lehetett indítani.... és természetesen lehajtott sztenderrel is be lehet tenni sebességbe, lefulladás nélkül. Ellenben volt rajta üzemanyag-szintjelző, és fokozatkijelző is
Nem mondod, hogy nincs sztender visszajelző?
Szervusztok!

Egy kisebb karburátor felújítást végeztem a hétvégén a motoromon (GS500E - 1999) és gondoltam leírom miket használtam fel, mivel ez másnak is segítségére lehet. Mind a két karbiban van 4-4 db O-gyűrű amiket kicseréltem, valamint a csillagfejes csavarokat is lecseréltem amik a karburátorokat fogják össze, valamint az úszóházat rögzíti a karbihoz, valamint a membrán fedélt rögzíti a karbihoz.

A benzinálló O-gyűrűket egy SKF márkaboltban vásároltam meg.
A méretek a következőek:
SCREW PILOT O-gyűrű 3x1
NEEDLE VALVE O-gyűrű 5x1,5
NEEDLE ASSY O-gyűrű 8x1,5
O-gyűrű a membrán fedél alatt 4x1
Ezen méretű O-gyűrűk remekül helyettesítik az ismeretlen méretű gyáriakat.

A csillagfejű csavarok helyett pedig lehet venni 5x10-es rozsdamentes inbuszból 12 db-ot, valamint 5x16-os rozsdamentes inbuszból 4 db-ot.

A fentieket csak azért írtam le, mert nekem a karburátor felújító készletre csak az O-gyűrűk miatt lett volna szükségem, de így sokkal olcsóbban meg lehet úszni. A csavarokat pedig célszerű kicserélni, mert így sokkal könnyebb szétszedni a karbit legközelebb.

Remélem hasznát veszitek :).

Üdv,
Zoli
Csak a "sajátomról" tudok nyilatkozni.

Indulás után közvetlenül, karistoló hanggal figyelmeztet
A GS-en hogy jelzi?
oldalsztendert
A sárga lámpa mit jelez a kilométer óra alsó részén?
Na mi a fakk van már itt? Senki sehun? Pontozzátok le a szaromat:
Ganjaninja!

Holnap jó lenne neked reggel 9 körül, vagy délután 5 körül? Reggel meló előtt dokihoz megyek, úgyhogy kocsival leszek.
Benne vagyok, de ez ilyen felül töltős alul folyós. Akkor ti lesztek a szponzoraim
Ejtsük túszul..üzemanyagot brunyál!
Na akkor tanuld be jól azt a térképet!
Nyugi, mi is iszunk!
Majd leszek én a túravezető, te meg majd mondod hogy merre.
Ha Ganjapapa is jön, akkor előzőnap jól bebaszok és telehugyozom a tankomat. Viszont túravezető biztos nem leszek. 1 hónapos a jogsim:) Ti meg profik vagytok :D De ez még függ az előtte való favágástól is, amit beígértem havernak. Ha képben leszek, lehet, hogy kinézek, bár a favágás..ivászat...na majd meglátjuk.
ez szimpatikus lenne.....
ráadásul vasárnap rá is érek....
Bízom bennük.Most 30-ra az accuwearther esőt mond 6-ra meg napot és egész októberre.Meglátom.
De a fékem a vámon szarakodik,két hét míg megjöönnek a rögzítőcsavarok és nuku kormány meg fékvezeték.
..mivel az időjósok nem feltétlenül találják el jó előre az időjárást...és ki tudja ,hogy idén lesz e még jó idő....ki kell használni az alkalmat.
Hóban többet nem motorozok...csak szöges gumival a jégen:)
Akkor ezt is buktam.
Nya mindegy.Majd jövő hét után elkarcolok arra.