Nesze vazzeg!
Szép a szarod....szaggat a videó..vagy fos módon vágtad meg...Lájkolom ,hogy a csont hideg motort 7 fölé pörgeted...azt minden motor szereti...sőt ha majd -20 fok lesz akkor is pörgesd meg....természetesen arról is kérünk majd videót!
A 450-en nem volt, tovább megyek. A kuplungkart se kellett okvetlen húzni indításkor. Valamint sebességben kuplunghúzás nélkül is be lehetett indítani.... és természetesen lehajtott sztenderrel is be lehet tenni sebességbe, lefulladás nélkül. Ellenben volt rajta üzemanyag-szintjelző, és fokozatkijelző is
Egy kisebb karburátor felújítást végeztem a hétvégén a motoromon (GS500E - 1999) és gondoltam leírom miket használtam fel, mivel ez másnak is segítségére lehet. Mind a két karbiban van 4-4 db O-gyűrű amiket kicseréltem, valamint a csillagfejes csavarokat is lecseréltem amik a karburátorokat fogják össze, valamint az úszóházat rögzíti a karbihoz, valamint a membrán fedélt rögzíti a karbihoz.
A benzinálló O-gyűrűket egy SKF márkaboltban vásároltam meg.
A méretek a következőek:
SCREW PILOT O-gyűrű 3x1
NEEDLE VALVE O-gyűrű 5x1,5
NEEDLE ASSY O-gyűrű 8x1,5
O-gyűrű a membrán fedél alatt 4x1
Ezen méretű O-gyűrűk remekül helyettesítik az ismeretlen méretű gyáriakat.
A csillagfejű csavarok helyett pedig lehet venni 5x10-es rozsdamentes inbuszból 12 db-ot, valamint 5x16-os rozsdamentes inbuszból 4 db-ot.
A fentieket csak azért írtam le, mert nekem a karburátor felújító készletre csak az O-gyűrűk miatt lett volna szükségem, de így sokkal olcsóbban meg lehet úszni. A csavarokat pedig célszerű kicserélni, mert így sokkal könnyebb szétszedni a karbit legközelebb.
Ha Ganjapapa is jön, akkor előzőnap jól bebaszok és telehugyozom a tankomat. Viszont túravezető biztos nem leszek. 1 hónapos a jogsim:) Ti meg profik vagytok :D De ez még függ az előtte való favágástól is, amit beígértem havernak. Ha képben leszek, lehet, hogy kinézek, bár a favágás..ivászat...na majd meglátjuk.
Bízom bennük.Most 30-ra az accuwearther esőt mond 6-ra meg napot és egész októberre.Meglátom.
De a fékem a vámon szarakodik,két hét míg megjöönnek a rögzítőcsavarok és nuku kormány meg fékvezeték.
..mivel az időjósok nem feltétlenül találják el jó előre az időjárást...és ki tudja ,hogy idén lesz e még jó idő....ki kell használni az alkalmat.
Hóban többet nem motorozok...csak szöges gumival a jégen:)
Szép a szarod....szaggat a videó..vagy fos módon vágtad meg...Lájkolom ,hogy a csont hideg motort 7 fölé pörgeted...azt minden motor szereti...sőt ha majd -20 fok lesz akkor is pörgesd meg....természetesen arról is kérünk majd videót!