Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért mégis... nincs pénzem lábadozni
Nem kell ekkora feneket keriteni a mereteknek meg nyomasoknak.
Csak huzzad es lesz ami lesz.
Hmmm... akkor lehet valami a 2.2-ben.
Azért belegondoltam, hogy nektek mekkora tapadásotok lehet a 180-al....pfff...irigy vagyok.
Jobb ötletem van, keresd meg őket, hátha bevállalja valamelyik.
tsanyi okos szerelő, Biti meg már dolgozott a vasamon és fasza.
Hátha.

Biti

tsanyi
Talan 2,35 a gyari ertekem hatul.
Amikor elkezd rángatni, kapd ki a gyertyát, lehet az egyik be lesz köpve csúnyán... akkor karbitisztítás/beállítás/szinkron.
Tudod, miért mertem megvenni az Avon-t? Mert 13-ért ingyen van és Sport demon-t már tudom mien...ha ez szar lesz, lemegyek és veszek mást, mert van még vagy 4-5 gumija, ami fasza...
Svsz. várj egy új szállítmányt és menj le, ha Rosso 2, akkor az, de a faszinak van pár jó cucca, amit érdemes lehet kipróbálni.
Pl. most mondta, hogy ők haverjaival 2.2-re fújják a gumikat, mert jobban tapad... megnéztem a motorját...valahogy hiszek neki.
Mindenkor rángat, az a fura benne, és néha eszébe jut néha nem, de az hogy nem óhajt elindulni kicsit új. Szikra gyertyacsere előtt is volt.
Mindenkor rángat, az a fura benne, és néha eszébe jut néha nem, de az hogy nem óhajt elindulni kicsit új.
Jól mutat a mekdönci előtt.







A viccet félretéve.
Rosso volt amivel vettem és nagyon tetszett.
Kellemesen kanyarodott és elment egy 5000-et.
A kettes jobb mert kétkomponensű.
Igazából eddig minden gumimon 3-5 mili majré maradt ha evvel marad 7-8 akkor sem fogok sírva fakadva a sarokba bujni.............de nem fog.
Megyek egy horvát kört és ott eltüntetem.
Ok, most megnéztem azt a Rosso 2-t... azt nekem sem kellene ám szokni, olyan puha, mint a félig emésztett rágógumi... egyáltalán minek neked a szupersport guma, úgyis derékszögben kanyarodsz
Én még sose szoktam azújat..............csak mentem vele.
Bár eddig csak egy volt új.
Szokni kell ám a zúj gummát, utána tuti lesz!
Igazából, ez erre a felnire való méret, tehát ezzel nincs gond, ballonosabb, kicsit szokni is kell a kinézetét, kicsit leengedek majd belőle... viszont beszarsz, mennyivel jobban fordul...mikronokat kell mozdulnom és már fordul is, eddig nagyon bejön...
viszont a csúszásban lehet igaza Ganjanak, kcsit szar is volt a talaj, meg kicsit bátrabb is vagyok ám vele, mert ez végre nem kocka...na majd letesztelem veletek is :)
Meggyőztél!
Nincs szar idő csak papírkutya motoros.
Jól van, majd valahogy szabaddá teszem magam, csak ne legyen szar idő.
Gond nélkül felment a gyári felnire?

Tényleg jó állapotú (így képek alapján), de ahogy írtad, a Pirelli az Pirelli...
Le kéne zúdulni Orfüre.
Talán már kész is leszek a festéssel addigra.
Jaja, valahogy úgy.
Ninja:

Épp a szabin közepén leszek, el tudlak kísérni, de csak ha kihagyunk minden autópályát, és csavargunk egyet Bécs környékén is...
Köszi és megfogadom a tanácsodat.
De először egy iránytűt kell akkor vennem hogy betájoljam az északkeleti irányt

Azóta már kiírtam magamból
Szia!
Gratulálok, sok-sok baleset és hibamentes km-t.
Akkor a tükörhöz a tanács:
Fogj egy krovakészletet, csavarhúzót, kalapácsot.
Közelítsd meg a problémát úgy, hogy véglegesen akard megoldani, ne gányolj, ne csinálj ideiglenes megoldásokat, ne légy megalkuvó.
Szóval...fogod a szerszámokat, majd megközelíted a motort észak-északkeleti irányból, így a nap legnagyobb részében a hátadba süt a nap, nem vakít el és nem akadályoz a munka tökéletes végrehajtásában.
Miután a körülményeket uralod, amely alapjaiban határozza meg a munka minőségét, fogd és szereld le a picsába azt a két kerek szart és vegyél valami-bármit, nekem egy 2500huf-os Homasitás műanyag tükröm van és még az is jobb, mint a rezgő-tekergő fos, amivel a Banditokat is boldogították egy időben. NA ez a megalázó.
Ufff.