Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak akkor van géz ha odab...od az olajszűrőt.
Nem tudom Triumphon hol van, de pl. az új DL-eken pont a legrosszabb helyen!
Én is ilyet vettem. A kisracsnisból kiesett a rugós nyomógomb, meg a golyó, ami tartja a fejet. Tegnap előtt meg ahogy párszor leugrott a leeresztőcsavarról a cucc, beleharapott a csavar a dugós fejbe, magyarán kétlem hogy valóban króm-vanádium.
De nekem tökéletesen megfelel így is, nem vagyok profi, autóhot, motorhoz meg úgy a ház körül tökéletes.
De ha átszámítva 15-ért megkapja a minőségit, amibe minden benne van ami kell, szerintem érdemes azt venni.
Ezt megveheted simán!
Kölcsönkunyizás nem menne?
Nem kell csak évente-félévente.
Még azis jobb mint egy szakadt csavar utáni fejetlen csirkés szaladgálás.
Csak sajna nyomatékkulcsot 8ezer alatt nem igen kapsz, egy teljes krova meg 10 :(
De jogos, kéne a nyomatékkulcs, mert az a tuti.
hát ja, a gs-re is tehettek volna ilyet.....
ha szerelgetni akarsz, akkor bizony egy nyomatékkulcs is kelleni fog. az olajcsere mizériához kezdetnek egy 5-25 Nm-es is megteszi.... könnyű megtépni a csavart, ráadásul az olajszűrő fedelét olyan csavar tartja, aminek a menetes szára a blokkban van, vagyis ha megtéped, akkor gáz. Amúgy semmi ördöngősség nincs benne, minimális műszaki érzékkel kivitelezhető. Csak csavard ki a betöltő nyílást, mielőtt leereszted (levegő beáramlás). Az olajszűrőt meg akkor bányászd ki, ha már tényleg lefolyt az olaj.
ja....és a 108 darabos 9900 huf.
Haver, tök felesleges a Louis-osat venni, vegyél egy Möller krovakészlete, én 5 éve használom és hibátlan, minden van benne...

Itt nézz szét:
Müller kriva vatera

De a srác számát is megkeresem neked délután, ha kell... még semmi nem ment belőle tönkre, tök jó minőség, sőt XJ900 hivatalból is ezt használja, ha valamit elnyal, darabonként is után rendelhető.
mondanám ,hogy kicserélem....de messze laksz
Korrekt cuccnak tűnik..és gyanítom ,hogy ott nem forgalmaznak gagyit....árban is jó! Rendelni fogod?..Mert akkor csatlakoznék néhány tétellel..
Tehát ha 10 -es meg 17 es kell, akkor ha jól haluzok a Louisba csak ez van ami tartalmazza mind a kettőt,
http://www.louis.de/_30defff84...

nem igazán vagyok otthon szerszámokban de ez megéri ennyiért? meg minőségi lehet? vagy nézek inkább a Praktikerbe valamit? Bár azt se tom az merre van itt
Suzukinál talán 14-es crova a leeresztő meg nálam is de 23 Nm míg én 25-el húzom csak kulcsal semmi toldó.
Utána a szűrő lejön szűrőfogóval vagy kézzel.
Vissza bekenve a gumit olajjal és kézzel meghúzva.
Jókezek a sima szűrős gépek,nincs küzdelem.
Alap crova készlet tökéletesen megfelel, egy kikötéssel: legyen benne csuklós alkatrész. (ez megkönnyíti a hozzáférést az első olajdekli levételéhez)
Alsó leeresztő csavar 17-es. Egy racsnis kulcsal, egy kisebb hosszabbítóval és 17-es fejjel menj neki.
Az olajszűrőnél a 3 csavar 10-es, ezt a legkönnyebben: 10-es fej-csukló-rövid hosszabbító-racsnis kulcs kombóval oldhatod meg (persze ha nincs T-kulcs készleted )
Meghúzásoknál Nm értékeket talán majd más tud mondani, de mindkettőt csak érzéssel!
Olajcseréről lenne pár kérdésem
Nekem is aktuális a csere, de mondjuk hogy még nem csináltam, se szerszámom semmin
először is tudnom kéne hogy pontosan milyen szárszámok kellenek hozzá? Esetleg ha veszek egy nagyobb krova készletet az elég? Másik meg hogy ha megszorultak a csavarok mind a leeresztő, meg az olajszűrő csavarok mennyi az amit még húzni kell rajta erőből, már hogy csere után ?fordulatban persze.
érdekelne minden tanács
Alap hogy miután csorgott 2-3 órát az első a tisztítás után lekattintom nyomatékkulcsal.
Emlékeztek minap a videóra, ahol a GS elereszti az olajat?
Majdnem így jártam én is. Tegnap délután olajcsere. Imádta a törődést, gurultam is egy jót már sötétben.
Ma melóban jutott eszembe, hogy nem húztam meg a leeresztőcsavart, csak kézzel becsavartam.
Most mentem ki megnézni hogy mi újság. Egy pár centis kis folt volt a földön. Ebből is látszik, hogy nem kell megtépni azt a csavart, tart az rendesen ha be van tekerve.
Még szerencsém volt hogy beugrott a dolog, különben nagyon szarul is járhattam volna.
Kerestem a helyeselve bólogatós szmájlít, de nem találtam olyat.Jól jön a dologhoz egy masszív íróasztal.
T. márkatársak és motorostársak.
a téli karbantartásnál érdemes a hátsó himba rendszert is leszedni ,kipucolni ,zsírozni. GS-nél 3 csavar..max fél óra.
Tavasszal csináltam meg..és most ,hogy a telót baxtattam újra megvizsgáltam. Nekünk 4 db tűgörgős csapágy biztosítja a gördülékeny rugózást....mintegy négyezer km alatt tiszta dzsuva lett...főleg a központi nagy csapágynál. Mielőtt elkezdene berágódni ildomos lekezelni....főleg ha sokáig akarod megtartani a motort.
...csak szóltam..
Nálam a bürokrácia a pénz utáni első visszatartó erő
Nem akartam szemtelen lenni, de ez nem maradhatott ki....
Bocsi!
nekem ez a kedvencem :)
http://youtu.be/D0Y2iNcvKCs
Szerintem ez rossz hozzáállás.
Mert nem azt kell nézni hogy hogyan nem lehet, és mi van ha ezt meg azt elkapsz. Mert valahogyan biztos meg lehet csinálni, például hosszú évek célirányos munkájával, a betegségekről meg pontosan tudni lehet hogy hogyan lehet elkapni, ergo akkor ki is lehet védeni a többségét kellő odafigyeléssel.

S mivel a világjárás már lassan népi sport lesz egyes nemzeteknél, így kellően sok információ is segíti az útra kelőt. Szerintem nem akkora kaland ez mint amekkorának látszik egyből (maximum a bürokrácia része lehet az)
Lehet hogy kifizeti, de nem fogja kiheverni helyetted!
Azt a biztosító fizeti