Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhh...pesszimista.
Pláne egy összeszedett férget és egy vérhassal fűszerezett tifuszt is beleszámolom.
A maláriát már nem is említem.
110-125 körváltós gyösszel fél évig lehetne túrázni napi 3-400 kilométereket bő félmillió forintból. Olcsó országokban valószínűleg szállással kajával is 1 millió alatt lehetne maradni. Azért az se lenne kis élmény.. és mennyivel olcsóbb
Sohase mond hogy soha.
Soha nem lesz annyi fölös lóvém
Akkor inkább veszek ott ennyiért lomot.
Ausztráloknál is kell ez a hülye paper?
Bár szerintem arra vennék inkább ott egy lomot.
Üzemanyag költség szorozva néggyel.. ez a minimum. Szerintem. ..és akkor nomád vagy.

Ott kezdődik hogy móka hogy ki kell váltani a carnet de passage jármű okmányt, amihez le kell tenni párezer eurót letétbe. Viszont ha ellopják a verdát olyan országban ahová csak ezzel a járműokmánnyal tudsz belépni, akkor bukod a járművet és a letétbe letett pénzt is (viszont nem büntetnek meg azért mert vám megfizetése nélkül vittél be és hagytál ott egy járművet)

Világ körülre összes kontinens sok szép hely nomadizálva.. olcsó motorral, 150k kilométerbe sűrítve. Szerintem alsó hangon kéne legalább egy 40-50 ezer euro, aranyban. Az és annak hozamai valószínűleg kifutnának egy ekkora túrát is.
Sacc/kb mennyiből jönne ki egy ilyen kis kiruccanás?
De leginkább csóró
Na erre a zenére lehet szépen ,nyugodtan...és főleg vigyorogva megkerülni a földet... IMÁDOM!
Ha sietsz hallgass Brains-et
Brains

Az nem hátrány ha könnyű és karbon desing is bejön.Én viszont már csak felnyithatósat veszek.Városba mindig felnyitom sokkal jobban kilátok mint egy zártból.A System 4-es sisak nekem tökéltess kb 4-et kapok egy új C3 árából.persze újonan már nem lehet kapni és összehasonlítani sem érdemes egy 90-es évekbeli konstrukciót egy újjal.
Ja és 140 felett sose megyek legalább is a GS-sel nem
Zoli sisakja?

Hmm..........tapasztalatok lassan egy teljes szezonról átlag túrás usertől.

Alaphelyzetben kerestem egy sisakot amit 4-5 évig hordhatok.És könnyű.
Néztem Shoeit de anyira nem foglalkoztak az eladók senkivel hogy egyet sem láttam belőlük.(kiállítás)

Namondom usgyi a bevált márkához.Ott van élet pörögnek az eladók de köböktem hogy RS2 van é L-esben?
Asszongyák ja még egy.Próba,próba kiebbre az szar de az L-es bevált.
Plexi a 777-ről ismert két kattintással lekapható egyen marushin cucc, bélés jobb mint a 777-é van egy gallér pluszba és a fülnél is más de elég világos anyag.
Használat 10e Km után.
Két karcot begyüjtöttem rá de a lakk vastag és minőségi kivitel.
A bélés uganúgy tart mint tavasszal de világos így koszolódik,meg a plusz gallér és az arcpárna enyhén bolyhozódik,kiszedhető de nem jöttem rá hogy így nem bántom.
Viselése könnyű,200-nál is tart nem nyomódik az orromnak de szélzaj az van,nem süketszoba,szellőzők vannak rajta de szerintem alibiből és a szájnál lévő csak levéve kattintható át zártba.Én végig nyitottan használtam.
Összességében én meg vagyok elégedve vele.
Főleg mert 68e volt az akciós ára de még négyet lealkudtam a két karc egyike miatt mert azt nem én okoztam,
Meg van egy gyantacsiszolási hiba a lakk alatt.
A gyárban nem dolgozták el így látszik a csiszoló nyoma.
De azt meg lesz..om.
Sokáig meglesz mert 160-nál nem mindegy hogy 2-2,5 kg nyomja a tököt a nyakamon hanem csak 1.

link
Ha a csávó R1-el így nyomul, akkor egy DL-el megkerülné a Holdat.
Dipshit ehhez képest lekvár!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hali!

Hihetetlen pille, de hangos, szinte hangosabb, mint a BMW, sőt...tuti hangosabb... mondjuk csak 140 felett.
Kényelmetlen volt megszokni a dupla O-gyűrűt,d e ma már laza, eszembe sem jut, ez is az ára a 990g-os tömegnek.
Hiányzik még mindig, hogy nem felnyitható és eléggé leszűkíti oldal irányba a kilátást, mintha szűkebb lenne a kilátás, mint egy átlag zárt sisakból.
A bélés kivehető,de soha a büdös életben még egyszer ki nem veszem, mert egy tortúra visszarakni.
Pont ilyen:

RS750

Én leginkább Zoli sisakjára lennék kíváncsi!
Könnyebb persze.Minden tekintettben jobb. Az első tavaszi motorozás után mindig izomlázam van. Mondjuk a felnyitható sisakok között olyan nagyon könnyűvel még nem találkoztam.A Carbon az milyen?Nincs képed róla?
Nekem is a régi sisakom egy System 4-es BMW, ha nem lenne olyan dög nehéz, soha nem vettem volna Carbont, csak leszakad a fejem 100km után... Gondolom azért a C3 jóval könnyebb...
Pedig úgy néztem ki benne, mint Pac Man, sárga a drágám
Nos először is.Eladtam mert rohadt drága volt és annyival nem volt jobb mint a régi System 4-es BMW sisakom. Most is ilyenem van
A plexi beázást nem tapasztaltam.Lehet nem áztam meg rendesen? .Volt pár sisakom általában mind felnyithatós azt elmondhatom, hogy a többi a közelébe se jár.Az ára tényleg húzós rendesen túl van árazva de ebayról meg ilyenekről be lehet szerezni.Használtan is megéri az kopó dolgokat kicseréled egy 20-asból és van egy új sisakod!
Túrásra tökéletes hihetetlen csendes nekem először furcsa volt, hogy nem hallom a motort
Szóval bátran ajánlom mellényúlni nem tudsz vele ha tetszik vedd meg a többi sisak csak utána jön
Dehogy is, a lépcsőházig a sétányon...
Felfelé?
Én a GS-el üresben gurulva, lekapcsolt gyújtással teszem meg az utolsó 100-200m-t, nincs is bajuk velem
Igen jól tudod,csak hát a sor 2-es hangja,akkor is közelebb van a V2-eshez mint a te sor négyesed