Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

23.-a körül?
Lehet akkor már nem fogok nagyon ráérni hétvégén, pedig egy nagyobb kört még akarok idén menni.
Esetleg kb 2 hét múlva..egy laza..nem hajtós...Bécsi Louis látogatás?
Valaki?
Krissal, látom hívtál fél hétkor. Pont motoron voltam.
Nagyon jót motoroztunk. Elvittem tesómék társaságát egy kis Börzsöny túrára, és tetszett nekik a dolog.
Kicsit átmentünk Szlovákiába is Párkánytól Letkésig, és nagyon meglepődtem hogy újra van aszfaltozva egy frankó szakasz.
ez

Az a vicc, hogy a régi burkolat sem volt rossz, ez meg olyan friss, hogy még szaga is volt, meg semmi felfestés.
Nekem 5.2, de én állati szarul kezelem a gázt, együtt mértük többször is Ganjaval, tényleg annyi neki... más az áttétele és 2000 utáni Japán, jó gázkezeléssel, jó fordulaton használja.
A legtöbb kretén, mint én, csak végigváltogat...
Mennyit eszik a Honda, ha húzod neki? 6-8 lityi?
Viszont a tied, ahogy nézegetem, óra szerint tudhat akár 190-et is, ami olyan 180 körül lesz, legalábbis az újabbak Youtube szerint mennek annyit.
És most nem gecizésből, hanem komolyan:
Mint bazi öreg faszi, kötelességem neked, mint pofátlanul fiatallal ismét közölni, hogy a bukód egy kalap szar, vegyél zártat, ma is kivettünk egy darazsat Ganja bukójából, mert nyitva hagyta résnyire, de belehalt a bejutásba... téged simán megcsípett volna.
és nem a csípés fáj, hanem a bukás utána...
De nagyott is fogott. Megmaradt a mocibol minden egy karc nelkül be sanna a lámpa is a müszerfal batter. Mellesleg kb3000ezerböl kihoztam might a gyári 24000 ès egy fos.
Sziasztok.
Egy kis szakmai segítségre lenne szükségem. Nem rég vásároltam egy gs500-ast, és a kérdésem az lenne hogy a tükörrezgéssel lehet valamit kezdeni vagy tipushiba?
De a te gumid is ott "riszált" ahol az enyém is...hiába a két komponens..a felkopott út...abból is a csúszósabb..és az olajfoltos kereszteződés. Szerintem K... jó választás volt.
Igazolom...tényleg korrekt a srác...és ügyesen melózik..és az sokat elmond ,hogy a garázsában patyolat és rend van. Nem csak összedobja...zsíroz is! (ha már szét van szedve)
Ataa méretében is volt szép gumi amilyen a mostani...csak éppen újszerű! Én kritikus faszfej vagyok...de megnyert a srác hozzáállása és hozzáértése.
Dobogókő..Zsámbék felől támadva...valamikor kb. 11-es indulás az M1/M7 kifelé Agip Meki elől...de még nem 100%
Nagypapa tempóban annyi...én tempómban 3,5...Őrült Ataa tempóban 4,3 ez múltheti eredmény...a Turulos gurulás eredménye..
De bármikor igazolható..
Te akkor is vetítős vagy!
Rendicsek...........sikítok.Már be vagyok reggelve.
Regelj fel és várd, mikor megy áruért... megéri lemenni és válogatni...tuti talalsz valamit, ha szólsz ér ráérek/érünk, le is megyek veled.
Lemaradt az ár:
13.000.- huf
Először is, Ganja türelmére is szükség volt, hogy legyen gumim, tényleg bocsánat a késésért!
A másik köszönet Ataa-nak a pontos térképért, kellett, thx!

Az Alap, hogy fel kell hívni a srácot, szerdánként megy ált. áruért, ha kell hétévégén is bemegy a garázsba és hajrá.
Két garázs polcai vannak szépen rendbe rakva tele gumival, mindenféle méretben, igazi kereskedő, nem egyszer akar nagyot kaszálni, hanem jó árat ad és tök lelkiismeretes, ritkán hallok olyat, hogy egy szaki azt mondja, hogy nem tudja milyen a gumi, mert nincs vele tapasztalata, pedig az enyémmel pont ez a helyzet, de erről később... +1.
Tegnap este 7-kor felhívtam és megbeszéltük a ma 11-et, oda is mentünk, demivel kétszer ott kellett hagynia minket 10 percre, ezért ingyen és bérmentve rakta fel a gumimat, kicentírozva, befújkálva, végig dumálva, röhögve, mutogatva a motorját, sztorizgatva, sza élmény volt!
Ha nem szólok rájuk, lassan esteledik, még Ganjával most is nyomják a dumát!
Na a gumik:
Sorba rakva a polcokon méret és ár alapján, mindent megmutat, ha javított, felhívja rá a figyelmet és nem tukmál.Méretben volt pár, de most nem akartam kicsit sem kockát, elegem van belőle, hogy átdobál kanyarban és 130-hoz is ragaszkodtam, de a /70 helyett egy /80-ast választottam, mert nem tudtam visszautasítani, konkrétan szinte új, 6,5 mm-es Avon Roadrider, finom puha és tényleg szinte új, semmi kocka, gyönyörű ív. Kicsit paráztam, hogy ismeretlen a gumi számomra és valahogy a Sport demn és BT45-ön kívül nem is gondolkoztam máson, de egyszerűen annyira fullos a gumi, hogy bevállaltam.
Rövid 100+ km tapasztalat, hogy magasabb a mmotorom, alig ér le a lábam, mondjuk a hátsó előfeszítést is maxra raktuk és a gumi 2,6-ra lett fúja. (Ő kevesebbet ajánott, de erőszakos vagyok és sokszor két személyezek)
Kicsit előrébb került a súlypontom, ezért a motor sokkal fordulékonyabb lett, norml döntésnél hibátlanul tapad, viszotn erős döntésnél, ha kettesben odahúzok neki, akkor picit kirakja a picsáját, de nagyon jól érezhetően, szinte csak figyelmeztet, sok lesz ez... viszont, ha simán döntöm semmi csúszás, stabil, bedobja magát a kanyarba, eddig hibátlan, mondjuk a Sport demon jobban tapadt, de az meg átdobott a szélén és ott csúszott meg, utána tapadt meg, ami elég idegesítő, de ez a kopásnak tudom be.
Mégegy lényeg a méretváltás miatt (130/80 17R), eddig 100km/h-nál 5000-et forgott, most 5000 ezres fordulatnál, kb. 108km/h...elég érezhető.
Hali

Mikor? "Dobogókő..és környéke"
Köfi..........ilyen 1 milisem van egy diablo corsa.
Na...
Megnéztem a Rosso 2-t, sőt meg is nyaltam és bizonytalan vagyok, kopásjelző felett 1mm, egyébként fasza.
A jó hírek:
A teljes profilmélység 3-3,5 mm és nem sérült a gumi, továbbá, aki használta, minden mm-t kihasznált, nem kockás, szépen egyenletesen koptatta el.
Nem tudom, ez mennyire kopik, de egy szezont esély nincs, hogy kibír.
Viszont, mindenkinek ajánlom, hogy regisztráljon fel az oldalra, mert akkor az új árú jövetelekor kapsz róla mail-t és rögtön lecsaphatsz, továbbá, kurvára megéri lemenni, mert vagy 100 gumija van a srácnak, szépen rendezetten és még jó fej is! Már csak a CBR 1100-ese miatt is megéri lemenni... egyébként mondtam neki, hogy lehet meglátogatja egy duplagülüszem és tökre felvillanyozódott, mert még nem látott és kurvára tetszik neki
Na köv. poszt lesz az új gumimról...
Ha dobsz egy címet elküldöm neked amint vettem újat.
Bocsi...a lényeg, hogy írd körbe a körülményeket, mi váltja ki az effektet!
Főnök.............esetleg láttad a rosso II-t?
Megéri a 8e+postát?
Hat az lehet, hogy olasz ;)
Na cikizest felreteve:
Ha saccolnek azt mondanam, hogy kihagyogat az egyik hengered, ha uj gyertyara megjavult, akkor talan tul sok benzint kap es most ezt is elaztatta. En egy karbiszonkronnal es beallitassal kezdenem, miutan megnezted, hogy mindketto kap-e rendesen szikrat.
A kerdes, hogy mire kezd el rangatni? Amikor bemelegszik? Kell szivatot hasznalnod hideginditaskor? Akkor rangat, ha mar meleg, vagy hidegen?
Kéthengeres az is csak más az elrendezése :)
miért ne?...vadász vadász....
GS 500 fórumon?
Sziasztok!
Van egy ducati monster 600- asom 1998 as gépezet. Lenne egy olyan probléma vele hogy: először nem akart menni az egyik hengere, aztán kapott két új gyertyát és elindult, mostmeg csattog néha és rángat menet közben. Legujabb dilije hogy nem indul el sem ? Valakinek valami tipp mi lehet ez ?