TZRen 500kmenként kell állítani kemény tizenegykét paci dolgozik benne és sose kerekezek vele (nem sose de sose direkt ) meg nem váltok kuplungnélkül és elvileg sportmotor .
Előfordulhat ,hogy titket láttalak B.füreden valamikor 16:00 körül? Tényleg jó volt a felvonulás ! Volt pár gs is. Jó lett volna veletek kicsit dumcsizni,ha már minden nap olvasom itt a szent írást.
EdiGS,
a kanyargós képek Lepencén, Szentendre és Visegrád között készültek, az R1-el kerekezős képek Dunakeszin, a szupermotós kerék, meg sztopi az Bp-en a belvárosban, az RMZ-vel krosszos-ugratós-kerekezős meg a jászberényi krosszpályán, az állványos R1 a kertben, a fejemről a kép meg a nappalimban...!
Michelin Pilot Power 2CT van fent, most kerül rá Michelin Power Race MediumSoft. A 2CT is kurva jó, csak mostanában sok pályanapon vagyok kint és ezért kell ragadósabb gumi.
Esso!
Ha már nem költesz láncra, akkor rendelhetnél nekem a nagyvastól fékbetétet 30.-áig, ha már úgyis lesz postaköltséged. Azt mondtad ott nem volt túl drága. A kelomotornál az első 8.500, a hátsó 7.500Ft,
ez nekem túl drága. De ha van valakinek jobb ötlete, szívesen veszem!
Tudom Blue, olvassak vissza!
Én is mentem egy HKG-t Zamárdi oda-vissza 270km.
Legalább pancsiztam egyet a sárkány nagymamival.
Ráadásul motoros sárkány. A legszebb az volt, hogy nem áztunk meg. Az elmúlt 14 napban ugyanis 10X áztam meg és már-már arra kezdtem gyanakodni, hogy ez azért van mert lehet hogy az én GS-em vízhűtéses!?
A 20W sűrűségét hidegindításkor (szó szerint) tapasztalod meg. Elvileg mínusz 5-10 fokig lehet használni (elvileg!). Nyáron semmiképp sem sűrű a cucc. Mondjuk 1 másodperccel ha tovább tart eljutni neki a hengerfejig, mint a 10W-40-nek. A lényeg nekünk a második szám most. Az 50! Szerintem és a tapasztalatok alapján is ez éppen elég a GS-nek. A sógorod gépe teljesen más. Az egy sportmoci, lényegesen nagyobb teljesítménnyel, más olaj igényekkel (függetlenül a korától).
A lényeg, bármi mellett döntesz minimum SF de inkább SG szintű olajat vegyél (API szerint).
Olajcseréhez annyit, hogy nekem 300 km van cseréig és megvettem a 10-40- es Castrolt, de lehet elteszem őszre, mert mintha nekemis enné.
Egy történet:
Sogorom vett 3 éve egy GSXR 750-es-t 91-es még olaj levegő hütéses. Az olajbetöltöjére az van írva 10W-40 mint a GS-nél. Mondták neki az olajos GSXR szereti az olajat és ez vékony lessz neki de ne tegyen bele 20w mert az meg sürü. Amit ajánlottak az a Motorex 10W-60 ( http://olajshop.hu/termekek/mo... )beleöntötte és csodák csodájára már két éve mióta ezt használja 1 - 2 deci olajat eszik meg 6000 kilométerenként de ha a barátaival elmennek motorozni, ott van minden autópálya 240 km/h.
Szóval lehet, hogy én is inkább erre a Motorexre hajlok inkább.
Hú-ha, akkor azt jelnti, hogy "szárazon állás" lesz. Súgom, hogy a Kedves Papa meg ne hallja: Ha a sört elzárjátok előlem, és a borhoz sem férek majd hozzá, meg még ásnom is kell, akkor az igazi bünti lészen! El is ásom magam...
No, forrald csak a büntetést... (csak nehogy tényleg elkerekedjen a szemem a végén)
Jakuzzit már ástam "szalonspiccesen"... egy medence már meg sem kottyan a "szakértelmemnek". Csak jól fel kell bátorodni hozzá, és meg kell inni a szaktudást! Majd egyezkedünk... lapát, tervrajz legyen a többi részletkérdés. Bár, két nap alatt nehéz tartós munkát csinálni, de ha sokan vagyunk bátrak, akkor ez nem akadály! Majd alaktalan medence lesz, úgyis az a divatos...
Helyes a diagnózis, kivéve a visszarúgdosást... mert azt szeretem jobban, mint a féket csak úgy magában! Persze egy sportmotornál alkalmazott megoldástól nagyon távol vagyok minden tekintetben.
Egészségetekre!
ha 4,000 km-ként kell a láncon állítani, akkor nem bánsz durván a kigyorsításokkal, nem rúgdosod vissza a sebességeket féktávon, hogy a fordulatot a használható tartományban tartsd és biztos, hogy nem kerekezel és nem váltasz kuplung nélkül. Helyes a diagnózis? Persze én a sportmotorok szemszögéből látom a dolgokat, de a 4,000 km-es állítástól nem kell fosnod, mert az baromi sok! szóval b***hatod neki durvábban is! jó sörözést!
Még egy hideg sörike vár rám.
Viszont egy 45 Le-s motorról beszélek... És fingom sincs, hogy mikor illene húzni normálisan, most tanulgatom a masinát és az ilyen jellegű periódusait.
Én azért cserélnék, ha a helyedben lennék. Hátha megoldja a problémát. A szerelő sem tudja megmondani, hogy milyet enged le belőle a 6000-es szervizkor .
Egy olajcsere nem hagy maradandó "károsodást", amitől veszne a gari. Viszont a "híg és forró olaj" maitt dögölhet néhány cucc. A legegyszerűbb, ha beviszed a szerelőhöz és tanácsot kérsz váltó ügyileg. Nem kizárt, hogy a kuplungon kellene valamicskét finomítani. Nehéz ezt így távolból megmondani, de a hozzáértő azonnal levágja, hogy holl állj neki kutakodni. Az olaj csak az egyik vége a történetnek.
Az enyémben sincs sokkal több kilométer, de fogy belőle az olaj... pláne, ha Nyuszi után tekerek 160-nal az M7-en. Nem vészes a fogyás, egyszer töltöttem bele 1 dl-t és most még egyet. 900 km-em van még a 6000-es szervizig...
Ha most vagy cere előtt láncilag, és még nem sürgős, akkor lészen időd akciós példányt kifogni. Én így tennék. És a Blue féle stratégia tetszetős, hogy egyel nagyobb teljesítményszinthez való láncot vett. Én éppen ma húztam utána egy kicsit. 1000 volt egy húzás, és most, 5000-nél. Lehet, hogy kíméletesebben kellene tépnem a kigyorsításokkor... Majd megtanulom ezt is!
Hiszen volt a láncba kb 17000 mikor elsőre feszítettem neki....meg nemrég ugy 28000-nél....