Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor Én nem is motorozok:-))))

Hiszen volt a láncba kb 17000 mikor elsőre feszítettem neki....meg nemrég ugy 28000-nél....
TZRen 500kmenként kell állítani kemény tizenegykét paci dolgozik benne és sose kerekezek vele (nem sose de sose direkt ) meg nem váltok kuplungnélkül és elvileg sportmotor .
Teddy !

Előfordulhat ,hogy titket láttalak B.füreden valamikor 16:00 körül? Tényleg jó volt a felvonulás ! Volt pár gs is. Jó lett volna veletek kicsit dumcsizni,ha már minden nap olvasom itt a szent írást.
EdiGS,
a kanyargós képek Lepencén, Szentendre és Visegrád között készültek, az R1-el kerekezős képek Dunakeszin, a szupermotós kerék, meg sztopi az Bp-en a belvárosban, az RMZ-vel krosszos-ugratós-kerekezős meg a jászberényi krosszpályán, az állványos R1 a kertben, a fejemről a kép meg a nappalimban...!
Michelin Pilot Power 2CT van fent, most kerül rá Michelin Power Race MediumSoft. A 2CT is kurva jó, csak mostanában sok pályanapon vagyok kint és ezért kell ragadósabb gumi.
Esso!
Ha már nem költesz láncra, akkor rendelhetnél nekem a nagyvastól fékbetétet 30.-áig, ha már úgyis lesz postaköltséged. Azt mondtad ott nem volt túl drága. A kelomotornál az első 8.500, a hátsó 7.500Ft,
ez nekem túl drága. De ha van valakinek jobb ötlete, szívesen veszem!
Tudom Blue, olvassak vissza!
Én is mentem egy HKG-t Zamárdi oda-vissza 270km.
Legalább pancsiztam egyet a sárkány nagymamival.
Ráadásul motoros sárkány. A legszebb az volt, hogy nem áztunk meg. Az elmúlt 14 napban ugyanis 10X áztam meg és már-már arra kezdtem gyanakodni, hogy ez azért van mert lehet hogy az én GS-em vízhűtéses!?
http://shop.unas.hu/shop_conta...

Ezen a címen kifigyeltem, és ha megyek szombaton Battonyára arra veszem az irányt.
Csak ez a kettő ajánlott. És, ahogy figyelgetek, inkább az ásványi kell GS-nek...
Nekem nincs gépkönyvem, szerintetek nem gond, hogy ásványi és nem félszintetikus?
Ki kell próbálni. Szerintem nem lősz vele bakot és az ára is nagyoj jó!
Ehez mit szoltak, nagyon jó az ár és mindennek megfelel.
http://olajshop.hu/termekek/re...
A GS könyve a következő olajokat írja:

10W-30 kilőve (esetleg Lappföldön OK)
10W-40, 10W-50
15W-40, 15W-50
20W-50

A 20W sűrűségét hidegindításkor (szó szerint) tapasztalod meg. Elvileg mínusz 5-10 fokig lehet használni (elvileg!). Nyáron semmiképp sem sűrű a cucc. Mondjuk 1 másodperccel ha tovább tart eljutni neki a hengerfejig, mint a 10W-40-nek. A lényeg nekünk a második szám most. Az 50! Szerintem és a tapasztalatok alapján is ez éppen elég a GS-nek. A sógorod gépe teljesen más. Az egy sportmoci, lényegesen nagyobb teljesítménnyel, más olaj igényekkel (függetlenül a korától).

A lényeg, bármi mellett döntesz minimum SF de inkább SG szintű olajat vegyél (API szerint).
Hello!
Merre készültek ezek a képek amelyek az adatlapodon vannak?
Gratula nagyon jól nyomod az R1-el
Milyen gumit használsz?
Sziasztok

Olajcseréhez annyit, hogy nekem 300 km van cseréig és megvettem a 10-40- es Castrolt, de lehet elteszem őszre, mert mintha nekemis enné.

Egy történet:
Sogorom vett 3 éve egy GSXR 750-es-t 91-es még olaj levegő hütéses. Az olajbetöltöjére az van írva 10W-40 mint a GS-nél. Mondták neki az olajos GSXR szereti az olajat és ez vékony lessz neki de ne tegyen bele 20w mert az meg sürü. Amit ajánlottak az a Motorex 10W-60 ( http://olajshop.hu/termekek/mo... )beleöntötte és csodák csodájára már két éve mióta ezt használja 1 - 2 deci olajat eszik meg 6000 kilométerenként de ha a barátaival elmennek motorozni, ott van minden autópálya 240 km/h.
Szóval lehet, hogy én is inkább erre a Motorexre hajlok inkább.

Vélemények?
Hú-ha, akkor azt jelnti, hogy "szárazon állás" lesz. Súgom, hogy a Kedves Papa meg ne hallja: Ha a sört elzárjátok előlem, és a borhoz sem férek majd hozzá, meg még ásnom is kell, akkor az igazi bünti lészen! El is ásom magam...
No, forrald csak a büntetést... (csak nehogy tényleg elkerekedjen a szemem a végén)
Senki nem beszélt arról, hogy sokan lesznek bátrak... Egyedül Te vezekelsz!
Jakuzzit már ástam "szalonspiccesen"... egy medence már meg sem kottyan a "szakértelmemnek". Csak jól fel kell bátorodni hozzá, és meg kell inni a szaktudást! Majd egyezkedünk... lapát, tervrajz legyen a többi részletkérdés. Bár, két nap alatt nehéz tartós munkát csinálni, de ha sokan vagyunk bátrak, akkor ez nem akadály! Majd alaktalan medence lesz, úgyis az a divatos...
Igazából szeretnénk betonozni... Csak előb ki kell ásni a medencét...

Szóval, ha mindenféle vezeklésre hajlandó vagy, TALÁN bevállalnád?
Helyes a diagnózis, kivéve a visszarúgdosást... mert azt szeretem jobban, mint a féket csak úgy magában! Persze egy sportmotornál alkalmazott megoldástól nagyon távol vagyok minden tekintetben.
Egészségetekre!
OK! Meggyőztetek ! Marad a lóvé
ha 4,000 km-ként kell a láncon állítani, akkor nem bánsz durván a kigyorsításokkal, nem rúgdosod vissza a sebességeket féktávon, hogy a fordulatot a használható tartományban tartsd és biztos, hogy nem kerekezel és nem váltasz kuplung nélkül. Helyes a diagnózis? Persze én a sportmotorok szemszögéből látom a dolgokat, de a 4,000 km-es állítástól nem kell fosnod, mert az baromi sok! szóval b***hatod neki durvábban is! jó sörözést!
Még egy hideg sörike vár rám.
Viszont egy 45 Le-s motorról beszélek... És fingom sincs, hogy mikor illene húzni normálisan, most tanulgatom a masinát és az ilyen jellegű periódusait.
Én azért cserélnék, ha a helyedben lennék. Hátha megoldja a problémát. A szerelő sem tudja megmondani, hogy milyet enged le belőle a 6000-es szervizkor .
Egy olajcsere nem hagy maradandó "károsodást", amitől veszne a gari. Viszont a "híg és forró olaj" maitt dögölhet néhány cucc. A legegyszerűbb, ha beviszed a szerelőhöz és tanácsot kérsz váltó ügyileg. Nem kizárt, hogy a kuplungon kellene valamicskét finomítani. Nehéz ezt így távolból megmondani, de a hozzáértő azonnal levágja, hogy holl állj neki kutakodni. Az olaj csak az egyik vége a történetnek.
Az enyémben sincs sokkal több kilométer, de fogy belőle az olaj... pláne, ha Nyuszi után tekerek 160-nal az M7-en. Nem vészes a fogyás, egyszer töltöttem bele 1 dl-t és most még egyet. 900 km-em van még a 6000-es szervizig...
4000 km-ként kell a láncot állítanod és azon gondolkodsz, h "túl keményen gyorsítasz ki"...?
Ma már ne igyál többet...!
Hát, az biztos, hogy keverek, mint a gép!

Ha most vagy cere előtt láncilag, és még nem sürgős, akkor lészen időd akciós példányt kifogni. Én így tennék. És a Blue féle stratégia tetszetős, hogy egyel nagyobb teljesítményszinthez való láncot vett. Én éppen ma húztam utána egy kicsit. 1000 volt egy húzás, és most, 5000-nél. Lehet, hogy kíméletesebben kellene tépnem a kigyorsításokkor... Majd megtanulom ezt is!