Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyuszi!

Nagyon sok szeretettel üdvözöllek újra köreinkben! Remélem üdén, frissen, kipihenten veszel részt a továbbiakban! Csak emlékeztetőül: junius 30-július 1-Bgy Mega Cool Party!

Bleeeee
Vidiózok... ezt megen meg köll nézni!

Blue! Most szentségtelenítettem meg a kameratartót, amit a két kezeddel csináltál. Holnapra összeáll a Teddy-féle update... legalábbis remélem! Nem nagyon dolgoztam még fémmel! Kezd rám sötétedni, úgyhogy még egy beállítást kipróbálok és holnapra megálmodom a "rezgéscsillapítás 2."-t.
:-) Ez van tesó!


5 ből 1...vagyis 20%......

A hiradóban már 60%-ot mondanak:-(
Azt hiszem ismét jön a cikls hogy mi leszünk baszogatva.......de mivel nekem nem okoz gondot megállni és igazolni magam - így nem foglalkozok vele......
GS500 FANKLUB AZ IWIW-en


CSAK GS500-at igazolnak vissza:-) A fene:-)
De ugye van valami főördög aki kemény mint a bivaly:-)
A magyar utak nem erre valók.....
Piet!

Ugye most viccelsz:-)
Pont az ilyenek miatt van a baleset, mert egymásnak akarnak nagyokat mutatni......

Ki a frászt érdekel a majrécsíkod ha az egyik kanyarból már többé nem jösz ki?
Ezen szerintem TE is gondolkozz el!
Mutasd meg nekik EZT a cikket.
Sziasztok!

Jelentem egyben megérkezett a grillezett nyúlprém! Fotók később lesznek, még át kell nézni azt a cirka 2300at, amit készítettünk! Volt mit fotózni!

Utólagosan is: Hepi börzdéj Blú! & Bódog Medvenévnapot az Illetékesnek!

Pusz
Hi Dzsoki!

Megjött a lóvé. Jól dolgozott a bank! Az emilt is megkaptam, ám egy kissé sűrűk a napjaim, ezért késlekedtem a válasszal. Kecsegtető a meghívásos ajánlat. Még kitörpölöm, mikor is iszogassak egri borot!
Én ugy tudom hogy a franciáknál már bevezették a korlátot.
max.106 le (gixxer is 106 lovas meg minden más speed is)
Blue tudod hogy 50 év alatt hány sarkon fordultam már be . .
Körforgalomba hülyeség firtatni a döntögetést, mert kifelé döl az ut és valahonnan mindig hord be valaki valami homokot szemetet.
Blue kérünk egy fotot a rinyacsikodrol az mindent elmond
Mondjuk az enyém olyan széles mint egy chopperesé, pedig tudom hogy a széle is ki van fizetve
Sziasztok!

Szia Teddy!

Egy-két hete szinte szó szerint ugyanezt írtam le, igaz akkor a "varnyúzás" volt a kiindulás. Nem győzzük magyarázni a környzetünknek, hogy az általánosított kép itt is távol áll a valóságtól.

Más: odaért a mail-em és az utalásom? Jelezz vissza kérlek, mert éjjel nem tudtam aludni miatta!
Mégegyszer köszönöm!
Én is inkább a hagyományos értékrendet képviselem. Bár ez kevésbé nagy sikk mostanság. Azt hiszem, hogy ezeket a dolgokat a "habok" fejében kellene rendezni. Ez elég utópisztikusan hangzik. Ilyenkor talán észbe kapnak a "fittipaldik" egy kis időre... Tanulni kellene belőle a nagyon szabadelvű kollégáknak. Ez azonban jelen állás szerint majdhogynem elképzelhetetlen.
A sajnálatos dolog az, hogy tegnap és ma nem tettem zsebre, amit a kollégáimtól kaptam a fejemre. Csak azért mert látták, hallották a hírt. Jah, és azért, mert éppen egyetlen motoros vagyok a társaságban. Azonnal a balesetet okozóval egy kategóriába vagyok sorolva. És ezek az emberek ismernek jól. Mégis ez volt a reakció. Mit várjunk az idegenektől?!
A lényeg, hogy nem azt mondom: legyünk szentek, de az egészséges zsiványság és a törtető "ki ha én nem" stílus nálam nagyon nem fér össze. Sajnos ez utóbbi alapján vagyunk, leszünk megítélve...
Én már éltem egy agyonszabályozott korban, de a többségnek demokáré kellet! Nos, forráskor először a hab jön fel a felszínre. Hozhatsz akármilyen törvényt, ha a fejekben nincs rend! Ott kell elkezdeni, mivel ott dől el minden! Csak a mai világ nem arra tart. Ez az egész egyre szarabb lesz.
Piet!


Azért ennyire baleknak nem kéne nézned:-) Kicsit többet mentem kanyarban mint TE:-)
Csak Én ésszel és óvatosan teszem ennyi.....
Nekem a motorozás nem abban merül ki hogy bedöntök minden körforgalomba és megyek 4 kört:-)


De hogy Én is "müszakilag" válaszoljak....
A kanyar előtt fékezzel, utána pedig "kigyorsitasz, hogy a centris erő hason rád......ezért nem dől el a motor.....mert egy "kanyarívet" veszel fel. És ugye közben ellenkormányzol....így sokkal nagyobbat tudsz döneni a gépen.
Ha a kanyarban is fékezzel akkor a motor felegyenesedig - ergo nem tudsz kanyarodni...és szép egyenesen kimész az útról......"lefutsz az ívről"......
Pontosan Főnök úr:-)


Amig nem ismered ki a motor alapjait addig ne má.......
JÓ! A 2 év azért szerintem sok - de ugye itt is sokat számít a menethossz.......hisz valaki 2 év alatt leamortizálja a gépet, valaki meg beletesz 2000-ret.....

Ez hasonlit a 0. körre:-)
Mikor először hallotam hogy tologatni kell a gépet a rutinpályán majd hülyét kaptam:-)
De azt ugye milyen jó dolog az:-)))!
Hisz egy 40kg manus ne szarozon már egy 250kg géppel.....és ugye sajnos ez van............
Blue ezt most elvicceled, de komoly: a kanyar elött fékezzél, de a kanyar közepétől gyorsitani kell! Nehéz megszokni, de ha még ugy is érzed hogy talán besokalsz a gázadás jobban segit mint a fékezés.
Az utast nem vihetsz rész eltörlése nagy hülyeség szerintem is.
ÉN spec még a 250-es robogó megvételekor közöltem a menyasszonyommal, hogy legalább két hónapig ne is gondoljon arra, hogy felül mögém a mocira, mert amíg nem ismerem ki rendesen, addig elég, ha egy életet kockáztetok. A Gs-500-al ugyanez volt a helyzet, annyival súlyosbítva, hogy a feltételekhez felkerült a (teljes) felszerelés is.
he he he

az a szituációtól függ:-)
Ha előttem egy jó nő megy, akkor biza Én végig fékezzek, hogy lássam az édes kis seggét:-)
Piet!

Nem megbántási és nem is veszekedési célzattal írtam!
Csupán tudom hogy Te nem vagy sem túramotoros, sem speedes - ezért tudtalak téged felhozni - és mivl ismerjük egymást - igy nem fogunk összeveszni sem.

DE!
Ennek most mi köze van a családhoz?
Arra akartam kilyukadni, hogy a legtöbb nagyvas tulaj - majdnem ugyan ennyit megy......ez pedig ugye ha a szezont nézük kb 6 hónapban akkor az havi 1000km SINCS......
És ugye az esetek nagy részében - NAGYON NAGY részében nem használja ki senki a pacikat.....még Én sem, pedig nekem csak 34 szorolt a seggem alá.
Miért? Mert ugye a GS 7200-nél adja le a 34 Le-t Én meg az esetek 90%-ba 5-6000-res fordulaton járok......

Azért azt nekem senki ne mondja már hogy vagy melózik vagy állandóan a családdal van, hiszen minden embernek SZÜKSÉGE VAN magánéletre.
Valaki elmegy sörözni a haverokkal, valaki plázázni jár, valaki moziba, valaki ül a gép előtt......sorolhatnám......
No Én motorozok.............

Idén amit a családomtól VETTEM EL idő az.............ha jól emlékszem 1 nap volt. A többi napokon nem volt itthon senki, mert apósnál lógtak, anyósnál ebédeltek, elmentek erre-arra......


Számomra pedig itt kezdődik a motor LUXUS CIKKNEK számítása, hiszen vegyünk egy alapesetet....

1., 5000km és ugye ezek mennyit eszenek? 6-7L? szóval a benzin: ~100.000ft
Ez ugye még jó is.....hisz az enyém is megeszi a 4-6L-ert

2., Biztosítás? Az is.....mert a SZAR a biztosító rendszer, mert ugyan annyit fizet egy Hayabusás, mint ÉN....hiszen 350ccm a határ.......

DE....
Teljesítményadó, törlesztőrészlet.......az már egy kicsit több.......


A videó megjegyzéseknél is szerepel ez....
Valaki pályára küldené az ilyen állatokat, de rögtön jön a reagálás hogy nincs rá lé......
No Én itt tudok kiakadni:-) Persze csak poénosan:-)

Sokaknak nincs pénze egy normális ruhára.......nincs pénzük megfelelő védőfelszerelésre......nincs pénzük pályára......nincs pénzük motorozásra........

Akkor mi a fasznak vesznek nagy gépet? Azért mert megy mint az állat? Jól néz ki? Lehet vele vagizni?

Motorozni, játszani, állatkodni, szerpentinezni....stb....lehet egy 600-as géppel is........
És akkor marad pénz másra.

De ugye minden motoros tudja, hogy a motorozás a LEGDRÁGÁBB hobby!
Ergo - akinek más igénye is van, az már oldja meg maga:-) Valamiről le kell mondani.....
Akinek pedig nem? Az ugye kitudná fizetni a pályát is.


A fő lényeg?
A rutin hiánya! Hiszen attól nem lesz senki profi hogy évi pár ezrest megy, azt is ilyen helyeken.......
Adott egy 15km-es szerpentines rész......
Oda-vissza járkál 10-20x.....ami ugye sem időben sem távban nem sok (300km.....150km/ó-val = 2 óra)...........és pénzben sem.....
Ezt havi 1-2 alkalommal megjátsza......és már össze is jött az az évi 5-6000km......

Ezért fizetnek ki sokan évi több százezret?
Számomra ez már nevetséges.........



A lényeg az egészben pedig sajnos az amit írtam.......jogsit megszigoritani, motorot leszabályozni és rutinhoz kötni......
Akkor talán kevesebb lenne az hogy felelötlenül okoznak halálos balesetet autósok, motorosok......

PL?
A napokban hallotam hogy állítólag eltörölték már azt is hogy 2 évig nem vihetsz utast........
Ez is kurva jó.....
Általánosítva?
A büdös életben nem ültél motoron.....megcsinálod a jogsit és utána meghalsz a barátnőddel...........mert megakarod mutatni neki, hogy te milyen fasza gyerek vagy
Blue már nem azért, de a kanyarban gázt kell adni nem fékezni (fékezni a kanyar elött kell )
Szoval Blue!
Van aki így csinálja van aki ugy. Megtehettem volna hogy veszek egy középkategoriás kocsit, mondjuk egy Passatot vagy Avensist. E helyett van egy olcsó kocsi, egy nagyteljesitményü mocim, egy robogom- még ott se vagyok árban fenntartási költségben. Mindegyiket arra használom amire a legalkalmasabb még ha munkárol van szó akkor is. Robogót a városba, kocsit ha mindhárman megyünk, hivatalos utra, bevásárolni,balatonra stb. A nagymotort meg kikapcsolódásként, ha haverral , vagy a lányommal gurulunk egyet (Elmegyünk Esztergomba vagy Gárdonyba egy gyrost enni vagy Szentendrére és voltam idén egyszer a Mátrában, 2x a Bakonyban. A Mátrába azért mert partneremet arrafele meglátogattam a Bakonyban meg van egy régi barátom. Tavaly 5 idén 2 e km-t mentem a naggyal a robogóval is vagy 5 e km-t a kocsival meg vagy 22 e km.
Blue megértelek hogy nem mindig a családdal lógsz, nekem meg nincs szivem otthagyni öket hogy egyedül menjek gurulni/turázni és akkor marad az auto.
Jókat írsz!

Nekem rögtön az ugrott be mikor láttam a hiradóban:
"BLUE, miért lassítasz mindig a kanyarban?"

Hát ezért vazze, hogy ha netán feltünik egy fasz, akkor adjak esélyt magamnak a másik hülyeségének a korriálására.......
És biza volt már rá példa..... motoros, autós, busz, kamion......jött velem szemben az ÉN SÁVOMBAN!

5 éve motorozok.....lassan átlépem a 100.000km-ert......
2 balesetem volt......egy autós és egy kutya miatt......
Egyik se azért mert elnéztem egy kanyart, gyorsan mentem, figyelmetlen voltam, májerkedtem......


A gond ott kezdődik, hogy :
1., mi a fasznak 100LE fölötti gép közútra?
Nekem 34Le a GS (fojtott) és totálisan megfelel.....egyenesbe kellene még egy kicsi:-))) De az is csak nyomatékban.....De szerintem MOTOROZÁSHOZ A KÖZÚTON BŐŐŐŐŐVEN ELÉG egy 60LE-s gép!

2., Én totálisan szétröhögöm magam azokon akik "Mátráznak" és társaik....
Azért vesz meg egy több milás motorot hogy hétvégenként azokon a 10-20km-es szakaszokon ingázon és közbe átérezze milyen faszagyerek?
Mert ugye valljuk be- valakinek szinte csak ezért van a garázsban egy gigxer.......azt eladja 3 évesen 4000km-rel.....
Nem kell messzire menni:-)
Bocs OLD PIET - De te helyi példa vagy.....és ugye ismerjük egymást! TE mennyit csavartál bele? Mióta van meg? 1,5 -2 éve?
Mennyit nyomtál az órába?
ÖSZINTÉN! Mert ugye túrázni nem jársz - ahol pörögne a vekker
NO! Ebből kiindulva érdemes fentartani egy ekkora gépet? Szórakozásnak?


3., A régi nóta amiért már utálnak:-)
Én leszabályoznám a jogsit......
egy 23 éves gyerek - mert nézzünk körbe......mit csinál a legtöbb 20-25 éves kiscsóka manapság?
Számomra gyerek.........
Ne ülhessen már fel egy ekkora gépre.
Vagy üljön, de akkor mutason fel valamit......
De amig egy 23 éves kiscsákó elintézi a jogsit 1-2 hónap alatt......(mindenki tudja milyen nehéz:-)))) hisz nekem is sikerült és utána bemegy és vesz egy ilyen vasat apuci pénzéből.......addig nem várok Én sem többet....
Megtörtént eset!
A gyerek megvette a gépet, átvete a kulcsot...és a szalontól 300m-re felcsavarodott egy villanyoszlopra!
MEGHALT!




Szóval ésszel, odafigyeléssel sok minden megúszható!
Sziasztok

Itt még müködik
http://www.boon.hu/hirek/Orsza...