Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem én vagyok rajta, az előző gazdi, én még nem merészkedem, hisz jogsim sincs még. :) De nem bánnám ha ilyen bátran venném. De ki tudja, majd meglátjuk. Nem vagyok versenyző, ezt azért hozáteszem. Nyugis természetű inkább..
Na lementem a géphez, indítottam hidegen és rájöttem. Ez a szivató miatt van. Rápróbáltam gázzal, leállt, próbáltam mindent, aztán hagytam mindent, 2 perc és jó a hő, utána minimális szivató vagy semmi sem és elindul fel. Viszont egy nagyon kevés szivató még akkor is kell neki az alapjárat miatt, ha üresen jár. Na megint telefüstöltem a garázst:) Jó szagom van:D
ÉS meg is lenne az első kérdésem:
Hidegen indítom a gépet. Szivató max, indítás, pöcre indul. Utána szivató kissé vissza. Utána kb 2 perc járatás alapjáraton, mire a garázsból felmerészkedik. Ha azonnal próbálom olyan mintha nem minden henger menne egyszerre. Robogónál azt mondanám ledadog (nagyobb köbcentisnél) Ez normális? Ha várok 2 percet utána egyenletes, felmegy, utána semmi gond nincs vele. Tippem: Gyertya, de azokat még nem szedtem ki. Nekem jó így is, csak kérdezem, hátha valami szaki tud valamit:)
Úgy is teszek, egyébként örülök neki hogy ilyen gazdája volt, mert a vidin is látszik, hogy nem hajszolta túl. De az is látszik, hogy azért szépen megy a kis 400-as. Simsonnal simán karcolgattam a lábtartót, ezzel azért tisztelettel bánok. Még csak haverkodunk, de már jó úton járunk a barátság felé:)
Csak annyival menj vele amennyit biztonságosnak tartasz. Senki se született úgy hogy az első nagymotorjára felülve egyből karcolgathassa lábtartót.

Gyakorolni kell, bár magában az sem ér sokat, ha nem tudod mit miért kell csinálni. Olvass szakirodalmat!
Ezzel a mocival lopni lehet járni olyan halk, pl a GS-hez képest is, amit eleinte sajnáltam is.
Én még óvatosabb lennék. Vagy leszek. De az már az én hibám lesz:) Te jobban nyomtad volna ezen a pályán? Csak kérdem, mert kezdő vagyok, tudod. Amúgy nekem tetszett ahogy ment az arc ezen a területen, tudom milyen, ismerem nagyjából, viszont az arcot egyáltalán nem ismerem aki vezette, viszont az én mocimat vezette:D
Egyáltalán nem megy gyorsan,csak a motor hangja zavara meg az embert..........én legalábbis ezt látom a vidiből.
Még ugyancsak óvatosan megy az figura...........
Rendeljek egy literrel? Ha úgy lesz ahogy Zoli32 írta akkor két emberes, de ha ügyesek vagyunk, lehet mindhármunknak elég lesz.
Rákérdezek havernál mennyiért tud hozni literest, úgyis most rendelek tőle motorolajat. Bárdis a srác...
Sok.Egy féllitert át fogsz pumpálni a rendszeren mire kitisztul.
Mennyi fékolaj megy a GS-be összesen elölre és hátra együtt?
Ha beszerzem a hátsófékem felújításához szükséges dolgokat, lerendezhetnénk ezt egy füst alatt
Döntötte az döntötte:) Nem normális a gyerek amiket csinál mondjuk. Én sosem fogom úgy érezni a gépeket, de ne is legyen évente fekvőgipszem. Volt, hogy 1.5km-t jött mellettem a robi mellet a DRZ-vel egykeréken. Itt látható is az utólsónak az eredménye, uccsó 2 kép :D
link
vegyünk
Felhoztam már vagy 2 hete.. Mivel nincs időm hazamenni nem vág földhöz hogy itt van, viszont mobil vagyok a városban. Hazamenni meg feljönni az kicsit húzós lenne túl sűrűn , mert bőven több mint egy tízes az útiköltség.
Nekem akkor állt be, amikor szinte fémig koptattam a fékbetétemet.
Kicsedtem a régit, de az új már sehogysem fért be. A henger az Istenért sem akart visszamenni. Finoman feszegettük, de autószerelő kollégám másnap hozott egy hidraolikus nyitút és az oldotta meg a problémát.
Te egyébként most itt fent vagy Pesten a géppel? Azt hittem csak itt tanulsz a motor meg Szegeden van.
Bár tényleg ésszerűbb itt fent tartani, azért mégsem síkság.
XJ900 felügyeletével cseréltem a fékbetétet, és akkor ő vette észre a turpisságot. Akkor megjáratta ahogy tudta a munkahengereket, de szerintem nem lett tökéletes. Úgyhogy féknyereg le.. szétszed összerak kell hogy most következzen.
Nekem nem okozott megrázkódtatást a nagyobb gumiméret.
Na majd meglátjuk. Hétvégén viszem gumishoz, akkor kapja meg a szélesebb gumikat. Azt azért szoknom kell, úgyhogy lehet nagypapis lenne a tempóm. Azt a ku..a fékolajat is le kéne cserélnem. nem akarom mégegyszer átélni lefele jövet a hegyről, hogy koppig nyomom aztán semmi...
Elég érdekes élmény volt.
Krissal, Ganja, ti is említettétek hogy fékolajcsere. Vegyünk egy flakonnal hárman!
Adjál neki finoman deszkával, vagy végső esetben van rá célszerszám...
Viszont olajcsíkból annál több van.
ha kanyarba is tart, akkor jó messze szoktam tőle venni az ívet, bár szerintem az ha vékonyan folyik, akkor elvan az út egyenetlenségekben, nagy galibát nem okoz.

Nagyon döntötte is, vagy az olaj elintézte magától a dolgot?
Jövő hét elején megyek gumizni.Remélem birják az év végéig.
ja, meg még kb van annyi minta a hátsó gumin, hogy ne kelljen vennem a nyári túra előtt.. bár necces. Nem kéne hogy elfogyjon.