Ha erre jártok, akkor még el is kísérlek titeket hazafele, persze szigorúan finom tempóban... ...de most komolyan, mert be kell finoman koptatnom a hátsó fékbetétet az új kisebb tárcsához. Aztán majd lereszelem/vágom méretre, hogy meg ne szoruljon menet közben, mert az csúnya lenne.
Neked is semmi akadálya..
..sőt ha megyünk rétesezni akkor szombaton bedobom Atának...feltéve ha valahol Tatán vagy Tatabányán...egy általam is megtalálható helyen koccolhatunk..
Csak csütörtökön reggeltől.. délig nem érek rá...megyek a dögös fogorvosomhoz szadiztatni...
Még nem beszéltem le veled, előre is bocsi, annyi, hogy elhozom XJ-től a táskát, mellé rakom a talpat és ha neked is jó, átdobom, hogy ataa ne várjon 2 hetet a táskára...
Vagy ugyanez XJ-vel, ha bevállalja, hogy összefut ataa-val...
Én kb. csütörtöktől nem leszek elérhető.
A GS-t ugye megvették tőlem, volt kis elektronikai bibije. Írtam is.. megoldódott azóta. Önindító relét kellett benne cserélni, meg az egyik vezeték nem az igazi.. csere. Bagatell.. na de itt jön a kellemetlen része a történetnek
Ez a szemét dög (a GS..) képes volt egész addig takargatni a gyári hibáját, amíg el nem adtam..Ment vele az újdonsült tulaj 700 kilométert , mire elszállt egy csavar a hengerfejben.. aztán bumm neki
Ma adtam neki egy másik hengerfejet, mert cserélni kell..(ingyen)
700 kilométer alatt szegény srác többet szívott vele mint én 4 év alatt összesen.. vér ciki.. pedig tudom hogy nem tehetek róla.
A szervizben megállapították hogy a csavar gyári hibás volt, azért fáradt és tört el..
Viszont annak nagyon örülök, hogy ennek ellenére meg van elégedve a srác a motorral.. úgy látszik van kisugárzása a gépnek.
Milyen a gumival most neked nem fura kicsit?
PATARA
Ha erre jártok, akkor még el is kísérlek titeket hazafele, persze szigorúan finom tempóban... ...de most komolyan, mert be kell finoman koptatnom a hátsó fékbetétet az új kisebb tárcsához. Aztán majd lereszelem/vágom méretre, hogy meg ne szoruljon menet közben, mert az csúnya lenne.
..sőt ha megyünk rétesezni akkor szombaton bedobom Atának...feltéve ha valahol Tatán vagy Tatabányán...egy általam is megtalálható helyen koccolhatunk..
Csak csütörtökön reggeltől.. délig nem érek rá...megyek a dögös fogorvosomhoz szadiztatni...
Még nem beszéltem le veled, előre is bocsi, annyi, hogy elhozom XJ-től a táskát, mellé rakom a talpat és ha neked is jó, átdobom, hogy ataa ne várjon 2 hetet a táskára...
Vagy ugyanez XJ-vel, ha bevállalja, hogy összefut ataa-val...
Én kb. csütörtöktől nem leszek elérhető.
Azt mondta neki a szerelő, hogyha akkor megáll amikor történt az eset, akkor csak egy csavarcserével is megúszta volna.
Alacsony fordulaton így nem volt kielégítő az olajnyomás viszont.. De mivel alig jött vele 4000-res fordulat alatt, így valószínű olcsón megússza.
A csimmát még ki sem próbáltam mocin. Pedig nem ártana betörni, mielőtt rutinra megyek vele...
A GS-t ugye megvették tőlem, volt kis elektronikai bibije. Írtam is.. megoldódott azóta. Önindító relét kellett benne cserélni, meg az egyik vezeték nem az igazi.. csere. Bagatell.. na de itt jön a kellemetlen része a történetnek
Ez a szemét dög (a GS..) képes volt egész addig takargatni a gyári hibáját, amíg el nem adtam..Ment vele az újdonsült tulaj 700 kilométert , mire elszállt egy csavar a hengerfejben.. aztán bumm neki
Ma adtam neki egy másik hengerfejet, mert cserélni kell..(ingyen)
700 kilométer alatt szegény srác többet szívott vele mint én 4 év alatt összesen.. vér ciki.. pedig tudom hogy nem tehetek róla.
A szervizben megállapították hogy a csavar gyári hibás volt, azért fáradt és tört el..
Viszont annak nagyon örülök, hogy ennek ellenére meg van elégedve a srác a motorral.. úgy látszik van kisugárzása a gépnek.
Oszt hova jutott?