Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képet rakjál fel róla!
Mész egy 5km-tert és már csiszolhatod is ki méretre.
Milyen a gumival most neked nem fura kicsit?
Ez lesz Tatán hétvégén, és szerintem rétes is lesz.

PATARA

Ha erre jártok, akkor még el is kísérlek titeket hazafele, persze szigorúan finom tempóban... ...de most komolyan, mert be kell finoman koptatnom a hátsó fékbetétet az új kisebb tárcsához. Aztán majd lereszelem/vágom méretre, hogy meg ne szoruljon menet közben, mert az csúnya lenne.
ok, indulhatunk délelött is, és nem lesz eső (remélem) :)
Neked is semmi akadálya..
..sőt ha megyünk rétesezni akkor szombaton bedobom Atának...feltéve ha valahol Tatán vagy Tatabányán...egy általam is megtalálható helyen koccolhatunk..
Csak csütörtökön reggeltől.. délig nem érek rá...megyek a dögös fogorvosomhoz szadiztatni...
Mehetünk..de ne nagyon délután...és esőfüggő..és még hozzácsaphatunk egy kis Fehérvár Tata kombót...szerintem tetszeni fog!
Semmi akadálya!
Hali!

Még nem beszéltem le veled, előre is bocsi, annyi, hogy elhozom XJ-től a táskát, mellé rakom a talpat és ha neked is jó, átdobom, hogy ataa ne várjon 2 hetet a táskára...

Vagy ugyanez XJ-vel, ha bevállalja, hogy összefut ataa-val...
Én kb. csütörtöktől nem leszek elérhető.
Mennék én is, csak annyi minden más tennivalóm van, hogy a vasárnapi kör is luxus lenne, és még az sem százas.
ki kell használni a jó időt
nem zárja ki a kettő egymást, és mennék vasárnap is.....
Én ha hétvégén motorozom, akkor vasárnap és az Felvidék túra lesz.
A pláne, hogy törött csavarral ment még utána 60 kilométert (menet közben nem volt hallható jele)

Azt mondta neki a szerelő, hogyha akkor megáll amikor történt az eset, akkor csak egy csavarcserével is megúszta volna.

Alacsony fordulaton így nem volt kielégítő az olajnyomás viszont.. De mivel alig jött vele 4000-res fordulat alatt, így valószínű olcsón megússza.
Szombaton rétestúra?
Azért akkor megnyugtató, hogy a gyári hibás csavarral is elmegy a moci 100.000 km-t..... A nem hibás meddig tart?
Látom figyelsz a részletekre:)
A csimmát még ki sem próbáltam mocin. Pedig nem ártana betörni, mielőtt rutinra megyek vele...
Meztelen...............nem csizmában.
Kis érdekesség

A GS-t ugye megvették tőlem, volt kis elektronikai bibije. Írtam is.. megoldódott azóta. Önindító relét kellett benne cserélni, meg az egyik vezeték nem az igazi.. csere. Bagatell.. na de itt jön a kellemetlen része a történetnek

Ez a szemét dög (a GS..) képes volt egész addig takargatni a gyári hibáját, amíg el nem adtam..Ment vele az újdonsült tulaj 700 kilométert , mire elszállt egy csavar a hengerfejben.. aztán bumm neki
Ma adtam neki egy másik hengerfejet, mert cserélni kell..(ingyen)
700 kilométer alatt szegény srác többet szívott vele mint én 4 év alatt összesen.. vér ciki.. pedig tudom hogy nem tehetek róla.


A szervizben megállapították hogy a csavar gyári hibás volt, azért fáradt és tört el..
Viszont annak nagyon örülök, hogy ennek ellenére meg van elégedve a srác a motorral.. úgy látszik van kisugárzása a gépnek.
A talpán látszik kis kopás, lehet ebben járt diszkóba:)
Igen.
Időtutazott Te:)
Faszán néz ki, ha használt is volt, látszik hogy alig volt használva. Lehet valaki karácsonyra kapta és nyomta a bütykét.
ebayről vetted a tankpadokat?
Ilyen volt a terminátornak is csak nem volt felirata.
Oszt hova jutott?
én fordítva csinálom a motoros kesztyűbe airsoftozom persze már a régi kiszuperáltba