Egy flakon dot 4 kerül 600-ba.............betét meg egy 5-8000 az egész megúszható másfél tank árából meg az az óra meló míg elbíbelődöm vele.
De nekem nem fogy az a fránya betét.
Olajfolttal felesleges számolni, mert az nagyjából védhetetlen.. és olyan sokszor azért nem lehet belefutni.
A poros, kavicsos íven is simán el lehet fordulni.. maximum kicsit járni fog a motor
Ezen az úton inkább a por meg az aprókavics a veszélyes. Úgy szoktunk menni h egyet nyugisban, megnézzük mi van aztán ha tiszta a terep akkor kicsit húzósabban. Haveromék 2-en mentek itt 2 DRZ Supermotyo és lefele Remeterétről Orfűnek az első kikerült egy olajfoltot a másiknak nem sikerült. Nagy perec, lábtörés. De bemotorozott a kórházba, már megszokta :) Motorozott Ő már fekvő gipszel is:D
13200 nál kopott.1,5 nél tartok.
Újonnan első gumi a gépen.8e nél a hátát már ledobták én 5000-et szórtam bele.
Végülis csúszni az én szintemen nem csúszott de nem megyek tőle falnak.
A rosso viszont jó ha 8e-ret elmegy.Most KB 5-6e-el a futófelületben még van két mili.
Kaptál már erre választ? Én sajnos nem nagyon ismerem a gumikat.
Ez már nem a Pumitól van? Mart azt látom hogy ott van a gyártás hete, éve kód is, ami nagyon hasznos. Válassz egy olyat ami ránézésre is jó és nem túl öreg!
Nem kell fosni, ha el is pattog az első kerék, utána azonnal megtapad. Sőt por, aprókavics esetén is ez a helyzet. Az olajfolt más téma...
Sajnos nem tudom idebent megnézni a youtube-ot, mert le van szűrve, de nem hinném hogy szarabb az út mint felfelé Visegrádhoz, és ott is lehet tempósan haladni felfele, függetlenül attól hogy néha olyanokat üt a kanyar, mint Pap Laci. Kérdezd csak meg Krissalt, ő is csapatta neki !
Én robogóval meg simoval mentem erre jópárszor. Ez az út a mecsekiek között még egész jónak mondható. Rákerestem az előző tulajra és ezt a vidit ő csinálta tavaly a CB-vel. Ez meg visszaút. Én így nem merném húzni, tényleg nem olyan fasza a minősége az útnak: http://youtu.be/v-pmBUvN8yQ
Bocsánat! Ezt benéztem! Azt hittem ,hogy a te vasad utolsó kiadott csupasz GS verzió szériába tartozik..
Teljesen reális így az ára..és szerintem kva jó vétel ha valaki rákap!
Mondjuk az enyém 2003..még japán verzió 38 e. km-el....6 killáért úgy válnék meg tőle ,hogy az "extrák" nagy részét leszedném..
Tehermentesen 600-ért.Ahogy nézem reális ár.
2004-es 32000 km-rel.Hibátlan minden szerviz időben el lett végezve stb.
Sajnos nem hiszem, hogy többért elmegy én ennek is örülnék...
600 úgy ,hogy tehermentes..vagy + x.hó/20000?
Tudom hülye kérdés...mert 600-ért túl olcsó..ha pedig még egy év van legalább hátra...mindennel együtt (eredet vizsga..stb)akkor pedig drágállom...mindezt úgy ,hogy feltételezem a vas maximálisan hibátlan és gondozott állapotban van..
..bár lehet ,hogy én gondolom nem jól..
A RiLi az IVTM fizetős változata. Az IVTM tkp. egy kedvcsináló, bemutatják az alapgyakorlatokat, a nap végére lehet tanulni. De hozzáteszik, ha valaki tényleg akar fejlődni, akkor érdemes ellátogatni a RiLi képzésére. (Vagy amelyik szimpatikus.)
sokhelyen sokféle van, pl a RILI-nél is rendőrök oktatnak pénzért. ez nem baj, csak kérdés, hogy az ingyenesnél is 2 instruktor jut-e 10 emberre? a legkisebb mozdulatot is észrevették, és javították..... az ingyenes sem lehet rossz, de fentartásaim vannak vele, de gyakorlásnak jó lehet.
De nekem nem fogy az a fránya betét.
A poros, kavicsos íven is simán el lehet fordulni.. maximum kicsit járni fog a motor
Újonnan első gumi a gépen.8e nél a hátát már ledobták én 5000-et szórtam bele.
Végülis csúszni az én szintemen nem csúszott de nem megyek tőle falnak.
A rosso viszont jó ha 8e-ret elmegy.Most KB 5-6e-el a futófelületben még van két mili.
Dunlop Sportmax Qualifier
120/70/17
12ezer
4610 3.1mm
Azt hiszem Zoli32 írta hogy neki hamar kooptt, de lehet nálad tartósabb lenne.
Ez már nem a Pumitól van? Mart azt látom hogy ott van a gyártás hete, éve kód is, ami nagyon hasznos. Válassz egy olyat ami ránézésre is jó és nem túl öreg!
Sajnos nem tudom idebent megnézni a youtube-ot, mert le van szűrve, de nem hinném hogy szarabb az út mint felfelé Visegrádhoz, és ott is lehet tempósan haladni felfele, függetlenül attól hogy néha olyanokat üt a kanyar, mint Pap Laci. Kérdezd csak meg Krissalt, ő is csapatta neki !
http://youtu.be/v-pmBUvN8yQ
Teljesen reális így az ára..és szerintem kva jó vétel ha valaki rákap!
Mondjuk az enyém 2003..még japán verzió 38 e. km-el....6 killáért úgy válnék meg tőle ,hogy az "extrák" nagy részét leszedném..
http://youtu.be/JWue_PWFBjs
Na vajon kine a gépe ez?
2004-es 32000 km-rel.Hibátlan minden szerviz időben el lett végezve stb.
Sajnos nem hiszem, hogy többért elmegy én ennek is örülnék...
Tudom hülye kérdés...mert 600-ért túl olcsó..ha pedig még egy év van legalább hátra...mindennel együtt (eredet vizsga..stb)akkor pedig drágállom...mindezt úgy ,hogy feltételezem a vas maximálisan hibátlan és gondozott állapotban van..
..bár lehet ,hogy én gondolom nem jól..