Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Folyt. köv.
Ezek után féltem vissza ülni a GS500-ra: kellett ez nekem?
A hatás nem maradt el:olyan érzésem támadt rajta, mintha egy lestrapált túlterhelt Kamazra ültem volna, ami egy külszíni fejtésen veret nem kímélve a gödröktől, porfelhő, kopottság és zötyög. Pedig ez a Margit krt. volt. Éérdekes!

Úgy látszik pár óra kellett az átálláshoz, mert pár óra múlva megint kellett mennem vele és újra egy elégedett GS tulajdonos lettem. Megy ez , no problem, dolce vita! Ehhez valószínűleg az is hozzá tett, hogy legalább 10 fokot hűlt a levegő és esett az eső, a motor ettől megtáltosodott.
GS MARAD.
600 körülre gondoltam.
2010-ben
Én 210-ben vettem a motoromat 9700 km-el. 2005-ös gyártmány gyári gumikkal. Előző tulaj nem volt egy kanyarvadász, meg el is öregedett a gumi, úgyhogy nekem a gyári hátsó 12500 km alatt laposra kopott középen. Az első még bírta volna addig mint a tied, de gondoltam cserélem együtt, úgyhogy amit írtál az reális lehet. Néha nagyon változatosan tudnak kopni a gumik...
Milyen gumi?
Sziasztok!
A mocimmal most léptük át a 17 500 km-et és nagyon úgy néz ki hogy az első gumimnak annyi! A kopásjelzőt elérte. Szerintetek ez normális? A hátsó guminak szabadna ennyi idő alatt elfogynia, nem? Vagy ennyire elöregedett volna a gyári papucs (2004-es)?
Ráadásul a hátsó is már elég szögletes...
a vége lemaradt:
nem is olyan könnyű, mint amilyennek látszik.
én nem rég voltam náluk (Safety-Hungary) 1-es szinten. A kétnapos tréning végén megmutatták a 2-es alapját vagyis azt, amit a videón látsz. meg is próbálhattuk, de senkinek sem ment, pedig voltak olyanok, akik sok-sok tízezer km után voltak az 1-es szinten. ergó: sok tanulás, sok tapasztalat, sok tréning, és utána majd ez is sikerül.
Ezt vedd meg, olcsó, mindíg ezt tesszük a GS-ekre!

kormány
Nézegettem, hogy mire készüljek rutinpályán, aztán egyszer csak megláttam ezt:
http://youtu.be/tv6w8hUyfDU
Ez nem rutinfeladat, de aszta:)
Vicces ez a DL-es történet.
Egy kis kitekintés, hogy ne csak a GS500-ban gondolkodjak, tegnap tesztvezettem az új Suzuki DL 650-t.
Kiválóra sikeredett, össze sem lehet hasonlítani az előző generációval.
Ez nagyon szép lett. Futóműve kifogástalan, leírhatatlanul kényelmes, a blokk pedig telitalálat: nagyon mélyről tol vadul, hihetetlenül agilisan, de egyenletesen, jól és sokáig elforgatható, nincs lyuk, sokkal többnek érzed, mint a műszaki adatok alapján. Egész más mint az elődje. Még a Triumph 800-al szemben is sokkal nagyobb élmény. Sokkal stabilabbnak érezni a Dl-t és furcsa mód sokkal erősebbnek is. A Honda NC700X pedig csak egy rossz vicc mellette.
A második tesztelt motor:Suzuki GSXR 1000 l2.
Ez egy remekmű. 4 hengernek megfelelően alul ez sem csinál semmit egészen 5000-ig. Addig kicsit nagyobb gázra kelletlen rekedt hangot ad, akár be lehetne fullasztani is. Viszont pillanatok alatt átjutsz rajta és onnantól kezdve jobban tol mint egy v motor és forgathatod. Elementárisan gyorsul. Követeli, hogy küldjed, szíved szerint mindig gyorsulnál, majd pedig lassítasz, hogy megint elforgathasd, mert ez a lételeme. Annyira jól összerakták, hogy a 100-t kb. 50-nek érzed rajta, tehát folyamatosan száguldoznod kell, ha érezni is akarod a sebességet.
Vezetése érdekes módon mégis tömény depresszió: annyira csak a töredékét tudod kihasználni, egyszerűen a közlekedési körülmények miatt. De ezen nem is kell meglepődni: sportmotor, a versenypályára való.
Hacsak nem a német autópályákon akarsz rendőrmotorost játszani, vagy kiköltözni a ringre, senkinek nem ajánlom. Töredékét nem tudod kihasználni, olyasmi mint egy balatoni fürdés helyett belelógatni a lábujjadat. Pedig a motor egy katarzis. Amin viszont meglepődtem, hogy nehéznek érződik, nem lehet könnyen dobálgatni egyik oldaláról a másikra kanyarban különösen a 600-okhoz képest. Meglepődtem, mert pl. a Street triple és a Speed triple között nem érzékeltem ilyen markáns különbséget.
Sziasztok!

Gyári vagy gyárival egyenértékű kormányt hol tudok venni?

Előre is köszönöm
Akkor lehet hogy a keverék arányt elállítják fojtásnál?
Szép vasárnapot mindenkinek már amennyire szép én gurulok egyett Dobogokő felé ha van kedve valakinek csatlakoznia irjon ugy dél felé indulnék. üdv
Pirelli Diablo
120/70/17
12ezer
1605 3.1mm
Bridgestone Battlax Bt015
120/70/17
12ezer
4807 3mm
Dunlop Sportmax D252
120/70/17
12ezer
0508 3.1mm
Pirelli Diablo
120/70/17
12ezer
2206 3.2mm
Pirelli Diablo Supercorsa
120/70/17
12ezer
1508 3.4mm
Pirelli Diablo Strada
120/70/17
12ezer
0608 3.1mm
Dunlop Sportmax GP D209
120/70/17
12ezer
2007 3mm
Metzeler Sportec M1
120/70/17
12ezer
2302 3.2mm
Pirelli Dragon Supercorsa
120/70/17
12ezer
0309 3.1mm
Dunlop Sportmax D211
120/70/17
12ezer
2110 3.1mm
Bridgestone Battlax Bt016
120/70/17
12ezer
4407 3mm
Dunlop Sportmax Qualifier
120/70/17
12ezer
4610 3.1mm
Bridgestone Battlax Bt015
120/70/17
13ezer
1706 3.2mm
Avon Storm St
120/70/17
13ezer
5007 3.3mm
Bridgestone Battlax Bt014
120/70/17
13ezer
1207 3.3mm
Bridgestone R10 Type 3
120/70/17
14ezer
1311 3.8mm
Pirelli Angel
120/70/17
14ezer
1409 3.4mm
Dunlop Sportmax D252 95%
120/70/17
14ezer
2308 3.5mm
Metzeler Mez4
120/70/17
14ezer
3502 4.1mm
Continental Race Attack
120/70/17
14ezer
3708 3.5mm
Bridgestone Battlax Bt012
120/70/17
14ezer
4906 3.5mm


Szerintetek ezek közül melyiket válasszam mert cserérélik a gumimat ingyen és bérmentve mert kagylós volt.
Mi volt itt...atomrobbanás?
Semmi esti csevej?
XJ, ez zseniális. Jó is az a prodizsáj :)
Mennyiért adod?
Vazz....nekem is kell egy korong....most már kiderült mekkora...nagy... (annyi amennyit Ronyi írt) ....és egy 265-ös kéne...ha van valakinek kajabáljon.......az viszont kiderült, hogy érdemes ellenőrizni a hézagot akkor is ha jó a kompresszió...
Ide is,nehogy elfelejtődjön:
Mérés.....

Ja és jó drágán fogom adni nehogy elvigyék...
Hogy helyette mi lesz még nem tiszta...Valami lesz az biztos Miért adom el?Semmi titkos dolog.A felségem indított egy vállalkozást tavaly és abba kell egy kis tőkét pumpálnom.Meg hitelre vettem(már csak 14 hónap van hátra) és az a havi 20 ezer fix kiadás is tud fájni....
Biztos meg fogom bánni ilyen jó motorom még nem volt és nagyon sok szép emlék fűzödik hozzá..
Csak nehogy megbánd, mint én már egy-két motoromat, amit eladtam. Miért adod el? Mi lesz helyette?
Lemaradt...:Vidám vasárnap