Mindenképp a 62H-t vedd és nem a sebesség miatt.
Ezek erősebb szövésűek, és jobban bírják a szar utakat, abból meg akad.
Ha legközelebb is olyan tempóval akarsz felfele haladni a visegrádi szerpentinen (akarom mondani aknamezőn), akkor 62H a nyerő, és nem lesz 8-10e km után szálszakadásos.
Hülye kérdésem van...
AMikor megvettem a motort, szar volt az elsó teló szimeringem és esküszöm, azt láttam, hogy hullámos a gumi, most viszont nem látom, létezik, hogy kisimult 4-5000 km alatt?
(tök nem logikus, most azon gondolkozom, hogy megzavart minta és vak vagyok)
Tavaly egy halomszor volt itthon és bármikor jött volna bárhova sosem ért oda.Eccer láttam félhátulról egy citadellán de nem vett észre.Majd esztergomban találkoztunk de lépett tovább.
Olyan mint az 1 óra mulva jövök..................de sosem ért oda.
Hogy érted azt, hogy legenda?
Szerintem még él
Egyébként csetes ismerősként kezdtük a dolgot, jókat vitázunk... de hogy motoros körökben legenda lenne, na erről nem tudok
http://youtu.be/2OE6VBq8n0A
Lecseréled?
Add csak ide!
Ezek erősebb szövésűek, és jobban bírják a szar utakat, abból meg akad.
Ha legközelebb is olyan tempóval akarsz felfele haladni a visegrádi szerpentinen (akarom mondani aknamezőn), akkor 62H a nyerő, és nem lesz 8-10e km után szálszakadásos.
Elég nekem a 62S, aminek a 180 a vége, vagy megéri a 62H?
8 rugó a különbség....
http://www.r17.hu/268-130/70-1...
http://www.r17.h
u/268-130/70-1...
AMikor megvettem a motort, szar volt az elsó teló szimeringem és esküszöm, azt láttam, hogy hullámos a gumi, most viszont nem látom, létezik, hogy kisimult 4-5000 km alatt?
(tök nem logikus, most azon gondolkozom, hogy megzavart minta és vak vagyok)
Mondjuk szebb, mint a tankom
Olyan mint az 1 óra mulva jövök..................de sosem ért oda.
Szerintem még él
Egyébként csetes ismerősként kezdtük a dolgot, jókat vitázunk... de hogy motoros körökben legenda lenne, na erről nem tudok
Ő egy legenda.
Mint Stig.