Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van GS450 váltóm. Elvileg ugyan olyan mint az 500-asé. Szeged mellett van a garázsban. Júniusig viszont nem szándékozom hazamenni

A donor motorból maradt meg, amikor megvettem végig lett váltogatva minden fokozat.. elvileg jó
Sziasztok!
Keresek Suzuki gs500e jóállapotú sebességváltót,de legalábbis 2.fogaskereket és,léptetővillát,szerelő szerint mindkettő kell,ugyanis elszállt a második,megszűnt ,rejtély,mert nincs gyilkolva,túramotorosként szépen kezelve,megbecsülve,semmi előjel,normális üzemmód,szervizek,olaj rendben,nade ez van,szóval ha valakinek van,bontott blokkból,sérülésmentes érdekelne,bár nem túl sok az esély gondolom,de egy próbát megér.
Az első képen lévőknek mérd le a súlyát, és nézd meg a hulladékvas aktuális árfolyamát.
A második képen lévőt nem tudom.
Amekkora szerencsétlen vagyok, 500 méteren belül sikerülni fog...
12V 60/55W
Hi!

Ezek mennyit érnek szerintetek?:
majd ott is besniccerezed az első gumid?
Na ez az, ez még jobban hasonlít...akkor ez volt
Utána még találkoztunk egy disztárcsával is, de azt megöltük rendesen....Ninja, vagy XJ volt a gyilkosa...
egyébként az út egy rakás szar volt, de az élmény
Inkább csak a kinézet miatt, amúgy jól szuperál a gyári méret is.
Előbb utóbb úgyis sportosabb gép lesz, bár nem lesz könnyű megválni tőle.
suzuki gs500f-hez milyen ízzókészlet passzol?
Milyen típusú ízzó kerül a fényszóróba?

thx
Divat,és beszerzés.
Bár a 160-as sem túl gyakori mostanság használtban.
Ez a magyar "kakadu"

Búbosbanka
Nekem az volt a zavaró, amikor az a kurva kanyar, nem arra akar menni, mint én elterveztem
Én sosem értettem a széles gumikat GS-re. A 130-ast sem nagyon tudtam sosem kihasználni. Csomagokkal, utassal, lábtartóig döntve. Nem lenne jobb egy SV650? Jobb futómű, széles gumik, jobb fékek.

Én csak ritkán tapasztaltam, hogy a 40-50 lóerő kitolja a motor hátulját... azt is inkább csak poros úton.
Mert az egy kakadu volt, vagy legalábbis nagyon hasonlított

Látod?
Dobj bele R6 elejét.
Bitiéhez nézve is össze van esve 2-3 cm-t.Húzósabb kanyarokban
pedig kígyózott a motor.Hívtam Bitit,mondta hogy Xj baj,gyenge első rugó.Az enyém pláne,lágyabb a sima,lekoppanásgátló nélkülieknél...
Szóval.....csavartatni kéne 2 rugót:)
Tsanyi csináltaott nekem sv be rugót.
Csak kell a gyári.
Vastagabb olaj már nem segít?
Fincsi:)
Létezik olyan cég vagy mifasz aki motorhoz csinál rugót?
Nagyon lágy az Xj eleje......
Jó, de /90-esek. Igazi Mad Max feeling.
Lehet bele is nézek a filmbe...
Lehet az elsőre is olyat teszek, ha lesz a srácnak valami jobb állapotban lévő.
Íze?