Védi a korróziótól és az oxidációtól az akkumulátorpólust és az elektromos kontaktusokat. Biztosabb indítást, jbb világítást tesz lehetővé és növeli az akkumulátor élettartamát. Megakadályozza a sav által okozott károsodásokat. A műanyagokat nem támadja meg.Megszünteti a kóboráramot És csökkenti az érintkezési ellenállást.Alkalmazása: Speciálisan akkumulátorpólusokhoz és csatlakozásokhoz valamint dugaszoló csatlakozókhoz a gépjárművillamosság területén.
sav-szin OK , most csepptöltőn van. kontaktspraj 60km-re van ,de menek haza .
milyen "zsír" ? mit javasolsz ( jó kis libazsír... )
hát esett az eső... kikapcsolt állapotban a nedvességtől "dolgozhat"
az akksi ?
Be szokták zsírozni a sarukat....mint az autón...és hát le is lazulhat..
...bár nekem volt ,hogy fél éves aksim lett valamiért cellazárlatos..
..de ha már foglalkozol vele...szedd ki..nézd meg a sav szintet...kicsi árammal töltsd föl....pucold le alul is ...a "kocka" csavart"...zsír..és tsáá
Más kérdés..kint parkolsz....nem ázott be a starter gombod...vagy rossz esetben az önindító háza alá nem ment eső...?
a toldalék miatt "szokott" lelazulni, és már kétszer beszopatott.
akkor teljes sötétség, de a csavarok meghúzása után rendben volt.
most más a szitu. még megmozgatta az önindítót de nem kínoztam tovább a motojt. és a porszerű lerakódás a neg. sarun idáig nem volt.
Biztos, hogy jól érintkezik az akku (közdarabbal még 1 extra lehetőség a lazulásra)? Nem tudom, GS500-on szokás-e meglazulni a vibrációtól, nekem előfordult már, és egész meglepő dolgokat produkált (lefulladáson, nehéz induláson és hullámzó teljesítményen túl gyorsan villogó index és a műszerfalon vibrákoló ABS pilács is volt a pakliban). megtöltve az akkut és rendesen meghúzva a csavarokat a sarun az összes probléma megszűnt.
help !
az akksim ismét elgyengült. kb. 1 éves, középszar minőségű.
+ egy réz toldalékkal van megoldva a csatlakozás. 10 napja
mentem vele 120 kmt. a negatív póluson fehéres oxidáció.
szabadban áll a gép.
természetes viselkedés így a teljesítménycsökkenés , vagy hamarosan kivégzi magát ?
kivégzi magát ?
Erről nem tudja valaki motorozz.hu-n hol lehet olvasni? Próbáltam megkeresni de nem sikerült
"tsanyi április 6. 15:15
Dehogy rossz sőt!...épp ezért van nagy szigor a beengedésnél.....aki már kijutott az királyul él....nézd meg a motorozz.-on a topicot és olvasd el az elejétől.....az életük is le van írva nem csak a kijutás módja."
Ez kemény.. de hiába turbó, egy szép GSX1100EF nálam még mindig előrébb van a listán, de másodiknak megteszi..de akkor meg az XLV750R szorul a harmadik helyre a listámon.. ki****ott 80-as évekbeli vasak, egyik jobban kéne mint a másik
Eleve a halál f@szára hajtanám el az ilyen embert, aki a retket nem képes a hirdetésre sem lepucolni.Tavaly a munkatársam vett egy hjosung gt650-et, na azon jelenleg is minden redva.
De hozzáteszem, hogy az eladó sem volt rendes gazda, mert azon a pár chróm rész már legalább 3-4 éves matt volt.Ráköptem és dörzsöltem a papírzsepivel és rájöttem, hogy a szutyok alatt egy motor van!(Mint Rebeka a Bolygó neve halálban, csak az kislány!)
Na és elmondtam a munkatársamnak, hogy ezt bizony nem vettem volna meg!
Ez a motor már feküdt mindkét oldalán ...szerintem!
Ha csak tizenkét ezer van benne miért kell első telót generálozni...vagy nem tizenkét ezer van benne..
Erősítsen meg valaki...ha egy motornak ennyi idősen rozsdafoltos a kormánya..és ilyen "ergya" állapotban teszi ki eladásra...milyen gazdája lehet...mert szerintem nem egy precíz,gondos fajta..
(pedig már beleéltem magam egy kis szalonnázásra az akksimmal )