Sztem szedd szét darabokra, és az egyes alkatrészeket áztasd először benzinben, aztán én sztem higítóba tenném, de ez lehet rossz ötlet, majd a többiek még segítenek. Az a fontos, hogy a gumi alkatrészeket (bár lehet érdemes lenne cserélni őket, pl gumigyűrűket, ha már a membránt nem is) ne rakd bele, azt max benzinben mosd el, a higítótól szét is mehet és ki is tágulhat. És utána lehet kezdeni fújlkálni ilyen vagy olyan úton módon, Aztán egyszer csak jó lesz. Szétszedésnél meg számold, ahogy tekered ki a csavarokat, hogy melyik hol állt, fényképezz sokat, írd fel magadnak az értékeket (hányat kellett tekerni), jelölgess szalaggal, papírral, bármivel, és akkor összerakásnál sem lesz remélhetőleg nagy gond.
Nem tudom, hogyan hozták ezt össze, egy ilyen gyönyörű műtárgyhoz barbárkézzel hozzányúlni vétek. Ha látok egy DS-t, mindig elcsodálkozom, hogy méretei ellenére hogy lehet valami ilyen kecses és szép.
Ma kaptam e-mailben pár képet a17-18-i BMW-s vezetést technikai tréningről. Két GS-t is láttam, s érdeklődnék véletlenül fórumlakók-e? Ha véletlen igen, érdekelne milyennek találták-tartották? Köszi!
Vagy némi neheztelést érzékelek a szavak mögött, vagy paranoiás vagyok?
Egyébként azért is gondoltam arra, hogy kiáztatom előbb itthon, és csak utána fújkálom, mert tegnap hazafelé jövet megálltam egy ismerősnél, akinek van kompresszora, és miután fújkált mindenhova, talán még rosszabb lett, mint előtte. Gondolom, nem kifelé jött a kosz, csak továbbment. Fél útig.
Hmm... nem lesz kicsit érdekes, ha egy benzinkútnál leszedem a tanksapkát, és nekilátok ott pacsmagolni meg fújkálni?
Végül is, mit érdekel engem, csak legyen tiszta
Egyelőre az is elég lenne, ha kapnék valami tippet arra, mibe áztassam be a tanksapkát, benzin, petróleum, vagy valami más, ami jobban oldja a koszt? Csak mert robbantott rajz már nem kell nekem , de mivel nincs kompresszorom, csak egy kerékpárszelephez is használható, vékonyított véggel is rendelkező autós lábpumpa, ezért ha csak kicsit oldódik ki a kosz a járatokból, attól még ezzel a két bar nyomással nem fogom tudni kifújatni belőle rendesen. Inkább áztatnék előtte sokat.
Engem az ETZ-n szívatott meg egyszer a tanksapka.Kb 5 km-enként megállt, aztán körbenézés után pöccre indult.Megcsinálta velem egy párszor, mire rájöttem, hogy ott a ludas, aztán kicsit meglazított sapkával hibátlanul hazavitt.
Kár, mert benned bíztam főleg, de józan paraszti ésszel mondjuk azt mondanám, nem lehet véletlen a 6 rugóhely... meg persze jó lett volna tudni, hogy amit csináltam pucolás címszó alatt, az mennyire közelíthetett a szakszerűhöz... vagy csak mennyire volt hasznos. Persze ez kiderül a legközelebbi körön.
Az mennyire normális, ha a szétszedett tanksapka gumitömítésében kialakított 6 rugóhelyben összesen csak 4 rugót találtam? Meg persze némi koszt a zár tetején.
Feküdt volna elé a tulaj.
Ma kaptam e-mailben pár képet a17-18-i BMW-s vezetést technikai tréningről. Két GS-t is láttam, s érdeklődnék véletlenül fórumlakók-e? Ha véletlen igen, érdekelne milyennek találták-tartották? Köszi!
Egyébként azért is gondoltam arra, hogy kiáztatom előbb itthon, és csak utána fújkálom, mert tegnap hazafelé jövet megálltam egy ismerősnél, akinek van kompresszora, és miután fújkált mindenhova, talán még rosszabb lett, mint előtte. Gondolom, nem kifelé jött a kosz, csak továbbment. Fél útig.
Végül is, mit érdekel engem, csak legyen tiszta
http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...