Nem tűnik rossznak. Ha pedig a közeledben van akkor még inkább megérheti.. hiszen Kisvárda környékéről elmenni akár csak Pestig meg vissza.. az is pénz
Végülis kinéztem egyet, elvileg megbízható embertől, mert van közös ismerős mint utólag kiderült. Elvileg megbízható ember és nem hajtotta szét. Ezt írta: a gumik 80-90%-osak, lánc nem nyúlott, lánckerék is rendben, fékbetétek majdnem a gyári vastagságúak, bármikor műszaki képes és ha kell friss műszakival adom át.most lett lecserélve az olaj és a szűrők, fékolaj is cserélve van.
GS 450 270+ átírás.. ebből alkudj azért, ennyiért nem fogják tőle megvenni.. 240-be szerintem odaadja. átíratod, cserélsz ezt-azt és meg is leszek 330-ból. A 27 ló meg ne zavarjon, valószínű ennek is csak a karbijában van a fojtás amit pikk-pakk ki lehet venni.. akkor pedig lesz 42 lovad
Esetleg még ez, GS 500 325-ért névreírva. Régóta árulják, de ez nem jelent semmit.. nézd meg esetleg ezt is.
Attól hogy én használok valamit még nem biztos hogy olyan húdejó, inkább azt mondanám hogy zsákbamacska faktor kisebb, mert nem palástolom el a hibákat, hiányosságokat. A GS se volt patika, de nem is olyan áron vitték el mintha az lett volna.
A mostani XJ-nek is vannak hiányosságai.. és lesznek is.. de nem várok el csodákat tizen meg huszonéves motoroktól.
Apropó. Pénteken viszem az XJ-t műszakira. Hétvégén leszedtem róla az alsó idomot mert egyrészt hiányzik hozá 2 csavar, másrészt hagy kívánnivalót maga után az állapota. Naszóval a bilincsek és a rögzítéshez szolgáló vasak ott éktelenkednek a vázon.. leszedjem? Vagy nem fognak belekötni? Vagy tegyem vissza az idomot arra a napra?
Igazából leszedni nem nagyon akarom a rögzítési pontokat, mert most jól állnak.. ha leszedném és visszakerül az idom újra csak szívnék a pozicionálással..
(Am csak 2 repedés van az idomon, meg komplett újra kéne fújni.. )
Tőled, Ninjatól, XJ900-tól, simán megvenném 100ezerrel is, ha olyan motor kell, mert tudom, hogy motorbuzik vagytok, magamtól meg azért, mert XJ a szerelőm és le vagyok baszva, ha valamit nem cserélek, vagy leszarok... de mondjuk van pár motoros kollégám, akitől tuti nem vennék, még egy kanalat se.
Azért várom a választ, mert 350-ből én már csináltam ám csodát :D
Abban mi kell legyen benne? Átíratás? Első szervíz? Ruha? Vagy Csak a motor?
Az első, hogy állapotot veszel és nem Km-t, ehhez pedig neked egy szerelő kell.
A második, hogy megnézem kitől veszem, ebben nem tudok tanácsot adni, emberismeret és ez persze szubjektív.
Most nekem is 10W-40 van, kíváncsi leszek, hosszú távon hogy válik be. Eddig voltak kis "finnyázások" a motorral kapcsolatban, hogy a váltó nehezebben járt, lassabban melegedett stb., de most úgy "egyben van", nem akarok hozzányúlni semmilyen szempontból.
Én 10W-40-est használok, de a váltó nekem sem jár nehezen. Amikor ismerősömével mentem, annak sokkal finomabban vette a sebességet, az enyémen határozottabban kell váltani. Bár nem tudom neki milyen motorolaja volt.
Szeretnék venni gs 500-ast. Ez lesz az első nagymotorom. Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, hány km az elfogadható, ami lehet benne, stb, ezeket ti jobban tudjátok.
Végülis kinéztem egyet, elvileg megbízható embertől, mert van közös ismerős mint utólag kiderült. Elvileg megbízható ember és nem hajtotta szét. Ezt írta: a gumik 80-90%-osak, lánc nem nyúlott, lánckerék is rendben, fékbetétek majdnem a gyári vastagságúak, bármikor műszaki képes és ha kell friss műszakival adom át.most lett lecserélve az olaj és a szűrők, fékolaj is cserélve van.
Ezt kínálja 320 ért.
Ma nézem meg, képek alapján szép a külső is.
Ez úgy gondolom korrekt. Szerinted(Szerintetek)?
GS 500 230+ forgalombahelyezés
GS 450 270+ átírás.. ebből alkudj azért, ennyiért nem fogják tőle megvenni.. 240-be szerintem odaadja. átíratod, cserélsz ezt-azt és meg is leszek 330-ból. A 27 ló meg ne zavarjon, valószínű ennek is csak a karbijában van a fojtás amit pikk-pakk ki lehet venni.. akkor pedig lesz 42 lovad
Esetleg még ez, GS 500 325-ért névreírva. Régóta árulják, de ez nem jelent semmit.. nézd meg esetleg ezt is.
A mostani XJ-nek is vannak hiányosságai.. és lesznek is.. de nem várok el csodákat tizen meg huszonéves motoroktól.
Apropó. Pénteken viszem az XJ-t műszakira. Hétvégén leszedtem róla az alsó idomot mert egyrészt hiányzik hozá 2 csavar, másrészt hagy kívánnivalót maga után az állapota. Naszóval a bilincsek és a rögzítéshez szolgáló vasak ott éktelenkednek a vázon.. leszedjem? Vagy nem fognak belekötni? Vagy tegyem vissza az idomot arra a napra?
Igazából leszedni nem nagyon akarom a rögzítési pontokat, mert most jól állnak.. ha leszedném és visszakerül az idom újra csak szívnék a pozicionálással..
(Am csak 2 repedés van az idomon, meg komplett újra kéne fújni.. )
Tőled, Ninjatól, XJ900-tól, simán megvenném 100ezerrel is, ha olyan motor kell, mert tudom, hogy motorbuzik vagytok, magamtól meg azért, mert XJ a szerelőm és le vagyok baszva, ha valamit nem cserélek, vagy leszarok... de mondjuk van pár motoros kollégám, akitől tuti nem vennék, még egy kanalat se.
Azért várom a választ, mert 350-ből én már csináltam ám csodát :D
350?
Abban mi kell legyen benne? Átíratás? Első szervíz? Ruha? Vagy Csak a motor?
Az első, hogy állapotot veszel és nem Km-t, ehhez pedig neked egy szerelő kell.
A második, hogy megnézem kitől veszem, ebben nem tudok tanácsot adni, emberismeret és ez persze szubjektív.
A válaszod után talán jobban tudunk segíteni!
Segítséget szeretnék kérni!
Szeretnék venni gs 500-ast. Ez lesz az első nagymotorom. Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, hány km az elfogadható, ami lehet benne, stb, ezeket ti jobban tudjátok.
Előre is köszönöm!
Nekem sem ette a 20W-50-es Castrolt, egy fél napos kakucsozás után kellett 1-2 decit utánatölteni, de ott nem nagyon ment 7000-es fordulat alatt.
A váltó nehezebben járt, a Motullal mintha finomabban lehetne kapcsolni. A fene tudja, akkora egetverő különbség szerintem nincs.
Megy a gép mint a rakéta, maximum a váltó kicsit férfiasabb.
http://cgi.stanford.edu/~sanja...
http://cgi.stanford.edu/~sanja...
a kódot pedig megtalálod a tank alján egy matricán, és/vagy az ülés alatti festett elem belső felén