Nekem a 20/50-et nem ette..viszont a Valvoline-től zörgős volt és ette...
Most a motultól szép a hangja...de a f.....omért világít ez a k... lámpa melegen.......ááááááááá
Jahh a Motul pedig fél szintetikus..
Ühüm! Értem! Köszi a tanácsot! Most is kint van a napon, most lesz ideje megszáradni úgy is! Hat napos átkozott munkahét, ráadásul éjszakás műszakra esett! A hajszárító az egy hatalmas nagy ötlet! Eszembe sem jutott csak a kompresszor de az meg nincs a közelemben sem! De ettől még nézegetem a bontókat egy másik tank után! Már csak arra vok kíváncsi hogy felpörög-e még magától a motor!
Kíváncsi leszek, hogy a mostani Motul 10W-40-ből mennyit fog enni. Az Actevóval nem volt probléma, eddig a Motullal sem - igaz alig raktam bele 200 km-t.
Nekem megmaradt egy váltó meg a henger alatt a majdnem komplett blokk a GS-ből.. elvileg alul egyezik az 500-zal. Ha valakinek kell belőle valami, olcsón odaadom.
Hőlégfúvó, szellőztetés - későbbiekben elég, ha a néha tankolsz egy kis etanolt, az vízteleníti a rendszert.
(Szezon elején szoktam egy teli tankhoz 1-2 liter E85-öt, eddig nem volt probléma a "vizesedéssel".)
Tegyél bele csavarokat vagy csapágygolyókat...jó sokat..és úgy rázogasd...az kikaparja a maradék rozsdát...aztán hajszárító és napsütés... Lehet kapni valami cuccot ,hogy belül ne rozsdásodjon...de a nevét nem tudom..
Az az olaj túl kemény..és a hőleadása is vacak...az volt előtte benne..
Csak azért ajánlhatják mert a vastag olaj végett halkabb..és kevesebbet is eszik belőle..
Sziasztok! Készen lett a tankom! Befoltozta a bácsi rézzel! De le is ellenőrizte igaz nem levegővel hanem vízzel. 4bar-os rendszerrel, igaz jött a cső mellett a víz de nem könnyedzett meg sehol sem a tank! Kimostuk megint. Akkora rozsda darabok jöttek, jönnek ki belőle amiből kijönne még egy tank! Hagyom száradni, hétvégéig még átmosom vagy négyszer! Tudtok valami jó tippet hogy hogyan tudnám a legjobban eltakarítani a vizet a tankból?
Szerettem volna inkább motorozni a hétvégén..és nem ezzel a szarral baszakodni..:(
Na most az a poén ,hogy melegen még ekkora olajnyomás sincs a motoromban...
többen mondták ,hogy a 10/50 olaj túl híg neki......de hát a 10/40 is olyan híg..csak jobban bírja a meleget :(
ha egyszer ne adja Isten valaki belefutna...a GS olajgomba 0.3 báron kapcsol. Kompresszorral mértük le.
A szervizek és a különböző szakik sem tudtak róla adatot...gondolom ,hogy azért mert a gyár ezt gondosan titkolja...ugyanis a gyári gomba...röpke 8000 pénz...az átlagos 1000-2000 forintos gombákhoz képest..
A világon semmit nem látnál vele este........próbáltam én is hasonlót,de elég volt hazáig érni vele vakon.
Csak a gyárilag beletett izzót használd vagy hasonló minőségűt.
Most a motultól szép a hangja...de a f.....omért világít ez a k... lámpa melegen.......ááááááááá
Jahh a Motul pedig fél szintetikus..
Dipshit...hol az olajgombád...ide nekem...:)
(Szezon elején szoktam egy teli tankhoz 1-2 liter E85-öt, eddig nem volt probléma a "vizesedéssel".)
Csak azért ajánlhatják mert a vastag olaj végett halkabb..és kevesebbet is eszik belőle..
Na most az a poén ,hogy melegen még ekkora olajnyomás sincs a motoromban...
többen mondták ,hogy a 10/50 olaj túl híg neki......de hát a 10/40 is olyan híg..csak jobban bírja a meleget :(
A szervizek és a különböző szakik sem tudtak róla adatot...gondolom ,hogy azért mert a gyár ezt gondosan titkolja...ugyanis a gyári gomba...röpke 8000 pénz...az átlagos 1000-2000 forintos gombákhoz képest..
Csak a gyárilag beletett izzót használd vagy hasonló minőségűt.
felnyitható sisak 18ezer Ft, tanktáska 8ezer Ft, kesztyű 6ezer Ft stb.
Bővebben a Lidl prospektusban.
Már a második monori gs 500 tulajra ismerhettem rá mióta megvan az új szerelmem! Ez nagyon pozitív!