Korábban sem szivárgott sehol és most sem, csak azért írtam, hogy kizárjam mindenki számára a tömítés hibát, vagy hasonló gondot...
Ami igaz, az igaz, azóta jelentkezik, mióta bátrabban kezelem a gázkart =) Természetesen a minőség rovására nem megy, megvan a rendes szervízelés, na meg tényleg nem hagyom kiszáradni sehol.
Ha belegondolok, lehet csak azért érzem soknak, mert az első nagymotorom, és az elején tényleg nagyon óvatosan mentem.
A szerelőm is mondja, hogy a sportosságnak ez az ára, de tényleg olyan, mint egy jó szerető. Nem tudsz beleunni, mindig találsz benne valami újat =)))
Néhány száz km után deciket kellett utántöltenem. Haver javasolta a Midland-et, de szerintem ez is jobban fogy mint kellene, viszont folt nincs alatta, ha állni hagyom...
Sztem akkor is gyertya lesz, ezt a szeles izét hülyeségnek tartom, esetleg a gyertyapipa kábelét lengeti meg lehet a szél, hajszál repedés rajta vagy ilyesmi én átnézném tüzetesen
Ha eddig foglalkoztam volna motorszereléssel, valószínűleg nem okozna gondot a karbi felismerése Másrészt meg, nem véletlenül döntöttem a GS500 mellett, egyéb tulajdonságain túl, az olcsó fenntartás és ritka szervízigény is vonzónak tűnt, főleg egy pár hónapnyi pikkelős Pancsis időszak után.
Gondoltam én is a gyertyára, de csak olyanformán, hogy esetenként a dadogás illetve belassulás olyankor következik be, ha kapok valami hirtelen szelet, mondjuk egy szakaszon elfogynak a bokrok-fák az út mellett. A szerelő-ismerősöknek ezt úgy fogalmaztam meg, hogy "mintha a szél elfújná a gyertyát a hengerben", de nem mondtak rá semmit, szerintük a benzinrendszer a ludas, öreg és/vagy rossz minőségű a benzinem, tegyek bele inkább EVO-t vagy V-Powert, stb. Hát tudja a szösz.
De ahogy nézem az , membrános. A 10-alkatrész az doktorúr!
A 2-es alkatrészt le kell csavarozni, és ki lehet venni, és fényfele tartva átvizsgálni. De ha a karbi tipusának felismerése már gondot okozott, akkor fent leirtakat bizd rá valaki másra.
Ha jól olvastam utána, mintha 2004-től lenne más, bonyolultabb karbi a GS-ekben, úgyhogy feltételezem, ez lehet a membrános. Viszont akkor az enyém nem az, mert ez még 89-es... még 7-8 év, és elviszem OT-s rendszámért
sziasztok, csak egy monorack Givi dobozt adnék el: Givi doboz eladó
Bandit és Gs 500 fanoknak kedvezménnyel...Pécsett személyesen is.
Inkább Emailen elérhető vagyok vagy a bandit fórumban.
Ez sztem gyertya lesz, és leáll az egyik hengered, nekem ugyan ez volt....ha a többiek is egyet értenek vegyél két gyertyát, és próbáld ki azokkal, ha mégsem akkor a köv cserénél már meg van a gyertya
Üdvözletem!
Ha már ez ilyen fórum, lenne pár kérdésem, ezúttal nem elméleti, hanem tisztán gyakorlati, a saját motoromhoz. Tavaly ősszel vettem egy '89-es évjáratú gépet, óra szerint 53.500 km-rel, ránézésre valós az érték. Mivel tűrhető idő volt, gondoltam átfésültetem, lett is benne cserélve olaj, szűrő stb., meg szelephézag-állító lapka vagy mik azok, de mire megjött a hozzávaló, elmúlt a jó idő. Ezt onnan vettem észre, hogy az aksi is gyengélkedett, nem indított, csak töltés után. Olykor beröffentettem, de alapvetően úgy maradt, ahogy leraktam. Most elővettem, és igyekeztem megjáratni. Aksi föltöltve, indult is pár próbálkozás után, és utána már nem volt gond ezzel.
Amivel viszont van gondom: 3-5 ezres fordulat között hajlamos mindenféle bólintgatásokra, dadog és prüszköl, mintha nem kapna elég naftát (közben időnként ez is megpendíti a korábbi hozzászólásokban említett "csettintést" vagy "csattogást", mintha fém ütődne fémhez, legalábbis bukósisakban ilyesmit hallok 80-as menetszéllel kombinálva), pedig elvileg nyitva a csap, karbi is ki lett pucolva, meg le is eresztettem az aljából, ami esetleg ott megbújt volna. Ha viszont kap anyagot, és túl tudom húzni a dadogós korszakán, akkor 6-8 ezres fordulat között már húz, mint akit p*csánrúgtak, kettesben 80, hármasban eddig 110 volt, amit mertem kiszedni belőle (kezdőmotornak vettem, ugyebár, ettől is a frász tör ki nyílt terepen, föl-föltámadó oldal- és szembeszéllel). A dadogás meg nem csak sima visszahörgés, változatos fajta, néha sima lassulás is van benne. Mindenesetre érdekelne, van-e valakinek ilyesmi tapasztalata, vagy ötlete, ez sima tavaszi orrdugulás, és majd kijáródik, bekopik, vagy szét kéne szedni, átmosni a rendszert, vagy mifene? Ami még ezen kívül zavar, az a benzincsapom részleges állíthatatlansága. Lehet, hogy ez is közrejátszik? A gyári ON állásban úgy néztem, szinte nem is folyik, a RES, ami elvileg "9 óránál" engedne benzint, az inkább olyan "8 óránál" enged, a PRI pedig, ami 12 óránál kéne, hogy működjön, már 10-11 körül enged. Mintha oldalra lenne borulva a csap eresztése. Vélemény?
Ha rajta csücsülsz a motoron akkor a jobb lábadnál. három kicsi csavar tartja a fedelet...kettő a gyújtás lemezt...mert különben nem férsz hozzá..és a főtengely alatt ott a gomba...asszem 22-es dugó..
Ami igaz, az igaz, azóta jelentkezik, mióta bátrabban kezelem a gázkart =) Természetesen a minőség rovására nem megy, megvan a rendes szervízelés, na meg tényleg nem hagyom kiszáradni sehol.
Ha belegondolok, lehet csak azért érzem soknak, mert az első nagymotorom, és az elején tényleg nagyon óvatosan mentem.
A szerelőm is mondja, hogy a sportosságnak ez az ára, de tényleg olyan, mint egy jó szerető. Nem tudsz beleunni, mindig találsz benne valami újat =)))