És jajj de műveletlen vagyok: Köszönöm szépen, kíváncsian várom a leírást (kissé be vagyok sózva:))
Nagyon bátortalan kérdés, 750es gixi kereke már a villába se férne be?:D
Na ez nem is hangzik rosszul, apropo sorry a nevedet sikeresen írtam le rosszul!
És ha jól érzem, akkor egy az egyben át is lehet rakni a gs csapágyát, lánckerék stimmel (lyukak pozíciója)? Nagyobb tárcsát külön kéne vennem, mert az sv-n más a rögzítés? A fékmerevítőt pedig úgy kéne kicsit megkalapálgatnom? (sv-é nem jó, csak, hogy ne kelljen a Gs-ét kinyírni, ha egyszer visszaalakulna)
Nem lett instabil kanyarokban?
Egyfelől kicsit megnyugodtam, hogy pucolós feladataim lennének. A csavarhúzó bele és megkocogtatni (nem olyan gyengén) már megvolt.
Ezt az érintő irányú megütést jól értelmezem, hogy a csavahúzónak kialakított vágatba kell beilleszteni a hidegvágót és a szélénél megütni? Aztán alapos puceválás.
Másrészt pedig idegesebb lettem, mert a szelephézagok, hm, hogy is mondjam...gyáriak:S (34000km). Ezeket erősen kellene már állítani. Ganjanindzsához csatlakozva kérdeznék: ha valaki érez magában annyi gs-es tapasztalatot, hogy ezügyben segítsen és nem egy pro szervizes díjat kér érte, akkor kérem írjon. (Ilyen bengaárak mellett nem mindegy)
Azon kívül ,hogy a két csapágyadat kicseréled (a gs fogaskeréktartóját teszed föl csapágyastól) és a féktámasztódat kikalapálod...no meg egy nagyobb féktárcsa ...más dolgod nincs...
Ha viszont egy GSX-F-et dobnak el melletted akkor a csapágyak cseréjét megúszod..
Talán az alapjárati fúvok van eldugulva. Az igen kis átméröjü, és könnyen megesik.
De ehhez le kell szedni az úszóházat! A berohadt csavarokra, aludornival rásózól , altalában meglazulnak ( De ne akkorát hogy letörjön a sarka!)Ha ez nem jön be, akkor ´´erintö irányba kell egy hidegvágóval a megütni a csavarfejet, még meg nem indul. Utána ezt belsökulcsnyilásura cserélni. Ez után jöhet a pucolás!
A Karbik szinkronizálása csak akkor ér valamit ha jók a szelephézagok...De azzal csak azt lövöd be hogy együtt dolgozzanak. De hogy a keverék aránya (benzin :levegö) jó legyen azt egy ilyen üvegtestü gyertyával tudod beállítani, legal´bbis én ezzel szoktam: http://www.youtube.com/watch?v...
A keverék szine alapján (sárga-dús, sötétes kék-ok, világoskék-szegény) lehet. Aki fülre lövögeti be az bizonyára nagyon ért hozzá! :)
Egy ilyennel lehet mondjuk egy sportszüröre átálláskor, vagy sportdobra átálláskor is összehangolni a rendszert.
Vagy fékpad és lambdás gázkeverék mérés..., de az egy picit drágább...
A kábel a karbin valószinü a fütéshez van. A Banditokon leglábbis ezt szolgálja.
Sziasztok.Hónapról hónapra jön el ugyanaz a baja a motornak.
Kicsit hosszú lesz, de így talán kicsit pontosabb leírást tudok adni a jelenségről.
Szóval első indítás, minden szuper. Hidegen gázhúzásra le akar állni, gondolom mert hideg. Aztán szivató vissza, indulás, szinte semmit nem húz, fel se akar pörögni. Kb 1km és már jó. Irány az M0-ás, olyan 20km után lekanyarodok róla, körforgalomban motorfékről pici gázra 1 henger kimarad, de csak kis gázállásnál. Amint több gázt húzok megy mindkettő. Piros lámpánál nyögvenyelősen sikerül elindulni, gondolom biztos valamit felkapott... nyélgáz 6-7-nél, olyan 80%os gázállásnál egy henger kimarad, megtorpan.
Irány a garázs, iszapoló csavar ki (semmi dzsuva). Tank le, karbi ki...aztán mi a FENE AZ AZ ELEKTROMOS KÁBEL A KARBIN? Az úszóház csavarjait nem tudtuk kilazítani, így minden vissza a helyére takarítás nélkül.
Még egy kör, ugyanaz a hiba, 20perces pihenő után elindul, hibátlan...
Na ilyenkor mi a helyzet? Karbiszinkron? Elektronikus gondok? Ha valaki végig tudta olvasni és még érez erőt válaszolni, azt nagyon megköszönném, mert itt a szép idő én meg ülök itthon...
Üdv Zsolti
Szia!
Sajnos egy motoros barátom eldobta az sv-jét. Emiatt adott egy hátsó fullos kerék, le tudnád nekem írni, hogy pontosan miket kell alakítani a gyári cuccokon, hogy berakhassam?
Ha korábban leírtad, akkor csak én nem olvastam vissza sokáig
Stabilitását, kezelhetőségét mennyire befolyásolta?
Üdv Zsolti
Na mejött a gyári bowdenem, tegnap beraktam, a vas nem indul, próbáltam bikázni, a pozitívnál letestelt a vázon, azóta nem forgat az önindító, remélem most beszart a fesz szabályzó is
Ha a matricára gondolsz, akkor szerintem nem. Nekem a matrica rá volt lakkozva a tankra, ha jól tudom, akkor az újabbakon már nincs. Ha nincs, akkor hajszárító, vagy óvatos hőlégfúvó, utána meg denaturált-szesz a ragasztómaradványok ellen. Ha rá van lakkozva, akkor szívás. Mikor festettem a gépet, először nem akartam fémig csiszolni a tankot, mondván a gyári alapozó biztos minőségibb, mint amit megvehetek. De a matricát csak úgy tudtam lecsiszolni, hogy lementem fémig, és akkor már az egészet megcsináltam, nehogy foltos legyen. Jó munka....Szedukszen meg türelem kérdése az egész:).
Nagyon bátortalan kérdés, 750es gixi kereke már a villába se férne be?:D
És ha jól érzem, akkor egy az egyben át is lehet rakni a gs csapágyát, lánckerék stimmel (lyukak pozíciója)? Nagyobb tárcsát külön kéne vennem, mert az sv-n más a rögzítés? A fékmerevítőt pedig úgy kéne kicsit megkalapálgatnom? (sv-é nem jó, csak, hogy ne kelljen a Gs-ét kinyírni, ha egyszer visszaalakulna)
Nem lett instabil kanyarokban?
Ezt az érintő irányú megütést jól értelmezem, hogy a csavahúzónak kialakított vágatba kell beilleszteni a hidegvágót és a szélénél megütni? Aztán alapos puceválás.
Másrészt pedig idegesebb lettem, mert a szelephézagok, hm, hogy is mondjam...gyáriak:S (34000km). Ezeket erősen kellene már állítani. Ganjanindzsához csatlakozva kérdeznék: ha valaki érez magában annyi gs-es tapasztalatot, hogy ezügyben segítsen és nem egy pro szervizes díjat kér érte, akkor kérem írjon. (Ilyen bengaárak mellett nem mindegy)
"Ne ess pánikba"
Tiszta pánik lettem ezzel a levegő ,keverék arányos dologgal..
http://carbtune.com/
Innen vannak a müszereim.
A karbiszinkronizáló, és a colotune ,üveggyertya is.
1angol fontért kipostázzák!
Totál pucolás..aztán szinkron...majd egy szűrő beépítése..és kész
Ha viszont egy GSX-F-et dobnak el melletted akkor a csapágyak cseréjét megúszod..
De ehhez le kell szedni az úszóházat! A berohadt csavarokra, aludornival rásózól , altalában meglazulnak ( De ne akkorát hogy letörjön a sarka!)Ha ez nem jön be, akkor ´´erintö irányba kell egy hidegvágóval a megütni a csavarfejet, még meg nem indul. Utána ezt belsökulcsnyilásura cserélni. Ez után jöhet a pucolás!
A Karbik szinkronizálása csak akkor ér valamit ha jók a szelephézagok...De azzal csak azt lövöd be hogy együtt dolgozzanak. De hogy a keverék aránya (benzin :levegö) jó legyen azt egy ilyen üvegtestü gyertyával tudod beállítani, legal´bbis én ezzel szoktam:
http://www.youtube.com/watch?v...
A keverék szine alapján (sárga-dús, sötétes kék-ok, világoskék-szegény) lehet. Aki fülre lövögeti be az bizonyára nagyon ért hozzá! :)
Egy ilyennel lehet mondjuk egy sportszüröre átálláskor, vagy sportdobra átálláskor is összehangolni a rendszert.
Vagy fékpad és lambdás gázkeverék mérés..., de az egy picit drágább...
A kábel a karbin valószinü a fütéshez van. A Banditokon leglábbis ezt szolgálja.
Kicsit hosszú lesz, de így talán kicsit pontosabb leírást tudok adni a jelenségről.
Szóval első indítás, minden szuper. Hidegen gázhúzásra le akar állni, gondolom mert hideg. Aztán szivató vissza, indulás, szinte semmit nem húz, fel se akar pörögni. Kb 1km és már jó. Irány az M0-ás, olyan 20km után lekanyarodok róla, körforgalomban motorfékről pici gázra 1 henger kimarad, de csak kis gázállásnál. Amint több gázt húzok megy mindkettő. Piros lámpánál nyögvenyelősen sikerül elindulni, gondolom biztos valamit felkapott... nyélgáz 6-7-nél, olyan 80%os gázállásnál egy henger kimarad, megtorpan.
Irány a garázs, iszapoló csavar ki (semmi dzsuva). Tank le, karbi ki...aztán mi a FENE AZ AZ ELEKTROMOS KÁBEL A KARBIN? Az úszóház csavarjait nem tudtuk kilazítani, így minden vissza a helyére takarítás nélkül.
Még egy kör, ugyanaz a hiba, 20perces pihenő után elindul, hibátlan...
Na ilyenkor mi a helyzet? Karbiszinkron? Elektronikus gondok? Ha valaki végig tudta olvasni és még érez erőt válaszolni, azt nagyon megköszönném, mert itt a szép idő én meg ülök itthon...
Üdv Zsolti
Sajnos egy motoros barátom eldobta az sv-jét. Emiatt adott egy hátsó fullos kerék, le tudnád nekem írni, hogy pontosan miket kell alakítani a gyári cuccokon, hogy berakhassam?
Ha korábban leírtad, akkor csak én nem olvastam vissza sokáig
Stabilitását, kezelhetőségét mennyire befolyásolta?
Üdv Zsolti