Az alsó tartomány töltéscseréjét szokta befolyásolni komolyabban. Néha elég csak az alapjári keverékcsavaron tekerni kifele hogy nem szegényedjen el a keverék, mert általában torpanni szokott alul. De lehet nagyobbra kell cserélni az alapjárati fúvokát is.
Dobtól függ. Valamelyik nyitott dobnál a karbit kell dobcsere után állítani, talán dúsabb keveréket kell adni neki, de ebben nem vagyok biztos. Valamelyiknél nem kell állítani semmit, gondolom, nem mindegy, mennyire tér el a dob a gyári paraméterektől. Majd a többiek megmondják még a frankót!Üdv!
Hogy kötelezően kellene-e, vagy simán jó lett volna az új tömítés, nem tudom, de ha már precízen meg akarom csinálni, kapja meg, amit megérdemel, nem 1-2 évre akarom rendbe rakni
Természetesen ha beszarik az elektronikavagy a mágnesszelep, akkor a mágnesszelep kis karját áttekerem teljes átfolyásra, és a görgős infúziós szabályzóval állíthatom a kb.csepegésszámot.Persze ilyenkor a csapot megálláskor el kell zárni, különben lecsöpög az olaj!
Nano barátom készített hozzá elektronikát.Lehet rajta szabályozni a mágnesszelep nyitvatartási idejét,(1-4sec) valamint az intervallumot (15-180sec) + egy eső üzemmód kapcsoló, melyet bekapcsolva fix 15sec-t produkál. Nincs visszaáramoltatás, mert ez ejtőtartályos verzió,a mágnesszelep állja útját a csöpögésnek. Az én tűvastagságomnak megfelelően 1sec alatt ér le egy csepp a láncra, és ezt egy piros led mutatja a műszerfalon.
Köszöntem szépen a választ, láttam, hogy benne van sok minden, csak gondolta, biztos ami ziher alapon. Na mindegy, egyenlőre az olajdeklihez megvettem a lapot, a többinek meg úgy sincs annyi időm nekiállni, uh az nyárra marad, addig ki gondolom, mi legyen. Jó munkát a legózáshoz és thx még egyszer!
Mondjuk, eszembe sem jutott síkolás nélkül összerakni, lehet pont annyival vastagabb? :D Gondolom a Japánok nem gondolnak azokra az állatokra, akik csak úgy kicserélik, jó lesz alapon
Ès erröl "beállításról" milyen eszköz vagy müszer segitségével gyözödtél meg, hogy valóban helyes -e?
Majd a részleteket privibe....
Így jártam!
http://www.bajateam.hu/motoros...