Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm uraim a válaszokat minden jót,és szép időt a gurigához.

Ès erröl "beállításról" milyen eszköz vagy müszer segitségével gyözödtél meg, hogy valóban helyes -e?
Nyahh elhúz mert jönnek a csajok...Szép napot mindenkinek..és széles út ,gumi fa...megmiegymás
Szerintetek a műgyantás gyári suzuki felirat leszedhető úgy a tankról ,hogy a festék azért fönt maradjon?
Az enyémnél nyitottabb szerintem nem nagyon van.....én spec. nem csináltam semmit
Az alsó tartomány töltéscseréjét szokta befolyásolni komolyabban. Néha elég csak az alapjári keverékcsavaron tekerni kifele hogy nem szegényedjen el a keverék, mert általában torpanni szokott alul. De lehet nagyobbra kell cserélni az alapjárati fúvokát is.
Dobtól függ. Valamelyik nyitott dobnál a karbit kell dobcsere után állítani, talán dúsabb keveréket kell adni neki, de ebben nem vagyok biztos. Valamelyiknél nem kell állítani semmit, gondolom, nem mindegy, mennyire tér el a dob a gyári paraméterektől. Majd a többiek megmondják még a frankót!Üdv!
Szép napot motoros barátaim.Szeretném kérdezni,hogy ha Sport dobot teszek a suzuki-gs-re,kel e valamit állítani utána változtat e a motoron?Köszönöm
..akit csak úgy hívtak az egyetemen: "a puncimágnes"
Ez élőben még faszább volt.
Ez a Srác Győri aki csinálja ezt a webáruházat, én csak ajánlani tudom, én itt veszem az olajat meg a szűrőket mindig, és házhoz hozza ingyen
Ezt túltárgyaltuk. Már csak pancsolós idő kell. Anit otthon ne hagyd!
Majd a részleteket privibe....
3?
Pedig nem akartam egyedüli pasi lenni a 3 motorozós csaj között..:(
Így jártam!
Ja.
Hogy kötelezően kellene-e, vagy simán jó lett volna az új tömítés, nem tudom, de ha már precízen meg akarom csinálni, kapja meg, amit megérdemel, nem 1-2 évre akarom rendbe rakni
Holnap senki?
Igen ez sv felni meg fék tárcsa de 7 mm-rel kisebb de talán nem olyan gond.Amúgy mást nem kellet alakítani.
Természetesen ha beszarik az elektronikavagy a mágnesszelep, akkor a mágnesszelep kis karját áttekerem teljes átfolyásra, és a görgős infúziós szabályzóval állíthatom a kb.csepegésszámot.Persze ilyenkor a csapot megálláskor el kell zárni, különben lecsöpög az olaj!
Nano barátom készített hozzá elektronikát.Lehet rajta szabályozni a mágnesszelep nyitvatartási idejét,(1-4sec) valamint az intervallumot (15-180sec) + egy eső üzemmód kapcsoló, melyet bekapcsolva fix 15sec-t produkál. Nincs visszaáramoltatás, mert ez ejtőtartályos verzió,a mágnesszelep állja útját a csöpögésnek. Az én tűvastagságomnak megfelelően 1sec alatt ér le egy csepp a láncra, és ezt egy piros led mutatja a műszerfalon.
Én kióráztam. (nem volt benne semmi.) Egy hengeresen mi tud elvetemedni? ÈS ha zsir újat rakok fel?
Köszöntem szépen a választ, láttam, hogy benne van sok minden, csak gondolta, biztos ami ziher alapon. Na mindegy, egyenlőre az olajdeklihez megvettem a lapot, a többinek meg úgy sincs annyi időm nekiállni, uh az nyárra marad, addig ki gondolom, mi legyen. Jó munkát a legózáshoz és thx még egyszer!
Mondjuk, eszembe sem jutott síkolás nélkül összerakni, lehet pont annyival vastagabb? :D Gondolom a Japánok nem gondolnak azokra az állatokra, akik csak úgy kicserélik, jó lesz alapon