Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Jó mulatást.
Hali, tuti nem, jövő hét hétvégén rakjuk össze, hengerfej is csak jövő hétre lesz, de ezt már elfogadtam, csináltam is más progit, lanpartyzom egy nagyot
Lesz belőle valami holnapra?
Hali!

http://motoroswebaruhaz.hu/

De én felhívtam, alvázszámot diktáltam és mindent, ami kell, majd rákeresett és még vissza is hívott, hogy van-e a nagykerben, vagy neki is várnia kell rá. Minden tömítés benne van, alsó-felső hengerfej, szelepszár szimering van, csak a többi nincs szimering nincs, de ha felhívod őket, felsorolja, mi van benne, gyakorlatilag minden, szelepfedélhez a tömítőgyűrűktől kezdve minden... képen remélem látni is :D
Lehet pont azért vastagabb, hogy sikolni kéne?
Szia Köszi, lehet még addig össze is hasonlítom a gyárival, mert a hengerfejet is síkra húzatom, semmibe nem kerül lekapni belőle :D Ha kell, remélem, nem...:D
Laci1234 íme egy kis hang...bár még hideg volt a vas ezért nem húztam neki

Nem koccolunk előtte?
Mondjuk én nem nagyon akarok a nagy falkával motorozni..tavaly nagyon ritmustalan volt..és a felvezető el is tévedt...a biztosítók pedig úgy hajtottak ,hogy attól féltem gyászmenetté változunk..
Van hozzá egy vezérlő panel. Azon egy poti, amin a nyitvatartási időt lehet állítani. Meg még egy poti, amin a bekapcsolási időt állítjuk. Aztán egy harmadik is van, ami esőben felezi az időt. meg egy rahedli mini kapcsoló is van a panelen, ergo a beállítások száma közelít a végtelenhez.
Én még egy visszacsapó szelepet is beiktattam.
Jópáran.
Holnap jön valaki Sukoróra?

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4482&se
ssion_id=
Ettöl a gyártótól vettem én is egy ilyen komplett tömitésszettet az SR 500-hoz. Egy bajom volt vele, hogy a hengerfej tömítés vastagabb volt mint a gyári kb 0,5 vagy 1 mm-rel. Ès abban nem vagyok biztos hogy ha lehúzod nyomatékra a csavarokat akkor annyit összenyomódik....
Nyahh íme a támaszok
Banditéból faragtam..
Üdv Krissal

Jó a cucc, jó munkát a cseréhez. Egy kérdésem lenne, honnan rendelted meg a cuccot? Néztem korábban ebay-en én is, de a teljes szett ha jól haluzok ilyen 30 körül lett volna (+-árfolyam változás). Ebben minden benne van? Henger-fej-talp, stb? Egyenlőre az olajdeknihez vettem klingeritet, de még nincs kivágva, de lehet, hogy nyáron beruházok egy szettre. Nem fogyott nagyon vészesen az olaj, de utána akarok járni, uh nyáron akarok szelepszár-szimmeringet is cserélni, meg most először kipróbálom, ,milyen a motul bele. Köszi a választ előre is, üdv!
Hétfőn délelőtt rendeltem a cuccot, tömítés szett és olajszűrő, ma délben meg is jött, van nagy elégedettség
Baszki, olyan drága a benzin, hogy bőven megéri GLS-el intézni 1400 volt utánvéttel a szállítás, mondjuk az egész 24455-be fájt, de nekem minden kell belőle, fasza lesz!
Ez nagyon fasza lett!
A hátsó fék merevítő rúdon (vagy minek hívják) mást nem is kellett átalakítani hozzá? Az eredeti felnire raktad fel a 150-es gumit?
Majd személyesen is kipróbálnám nyáron, ha engeded...
Ohh én precíz vagyok....a korlátaimhoz képest..
Amúgy ez a réz cső ötlet tetszik....mert polírozva akár egy hosszabb darabot is szem előtt mernék hagyni..és hát valljuk be ,hogy egy stabilabb keresztmetszetet..és pozicionálást lehet vele elérni..
Mindenki ötletéből lopok!
Köszönöm!
Sajnos már túl vagyok rajta...a króm keret nagyon horpadt és a km óra hátlap törött :(
Nem volt halam, így nem ismerem igazán az alkatrészt, de ha a levegö mennyiségégét lehetett szabályozni, akkor az egy fojtás lehetett. Ugyanis ez is egy FESTO (www.festo.hu) süritett levegös rendszer fojtása, általában légmunkahengerek elé szoktuk rakni a sebesség szabályozására. Ipari cucc. A csövek, fittingek is festo ipari sürizettlevegös rendszer alkatrészei.
A tartály ,mint olvashatod a hozzászólásoknál, KAVAN repcsimodel tartály. Olaj-benzinálló, a kupakján 3 nyilás van. Vagyis bárhova eldughatod, mert az egyik nyiláson keresztül csö segítségével tudod levegöztetni (fontos hogy tiszta helyröl szívja a levegöutánpótlást, mert ha eldugul, nem fog folyni semmi), másik nyiláson keresztül fel tudod tölteni, tehát nem kell kivenni az eldugott helyröl. De ehhez a funkciókhoz 3 nyilás szükséges . És ez a tartály ezt tudja. Szintén modelboltban lehet kapni vékony rézcsövet, melyböl remek olajzófejet lehet késziteni az elsö fogaskerékhez. Azt azért elég precízen ki kell találni,mert lánc ágak csapkodnak, így még a fogaskeréken kéne megtámadni a láncot, és nem ahol már szabadon csapong. Azért jó ha felfogtást , egy "karmechanikával " oldod meg, mert csuklópont segitségével , szabadabban állítható a fej helyzete.
Nem nagy kunsz megcsinálni, föleg alkalmazva pár jó ötletet, de nem szabad elbagatelizálni sem,mert a lánc pillanatok alatt bedarál mindent...
Ha szerzel nekem egy Pannonia..vagy Danuvia "tök" lámpát..természetesen kompletten..és nem szétrothadva.....odaadom érte a saját gyönyörű,bogárgyilkos Gs lámpámat
Köszönöm a segítséget! Egész este ezen kattogtam...lassan kialakul a saját verzióm...mert én teljesen el akarom dugni a csövet....tehát az első fogaskerék környékén lesz a plungáló kézi készülék..a többi rész megegyezik
A fölső sor jobb szélső fotó...az a sárga kis görgetős bigyóval szabályozható a mennyiség....akinek volt díszhala...a levegőztetés mennyiségét lehetett vele szabályozni!
Dögös lett
Úgy veszem észre, felnyiltak a szemek!
Nekem van rajta vezérlés? Vagy mi nyitja a mágnesszelepet? Ha ráadod a gyújtást? Mivel van visszafojtva az áramlás, vagyis mivel szabályozod a mennyiséget?