Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Így vagy úgy,de emlékezetes lett
Elejét ki kéne ütni............ez még a sövönél is vérszegényebbnek tűnik fékügyileg.
Emmost hogy jön ide?
légolajos 1.1.. gondolom rokon vele. Igazából nem érdekel, mert lenyűgöző gép. Motorozz.hun desiderius nevű felhasználónak is ilyen van.
Nameg ha egy motor "1 gumi" széles helyet sem talál magának,ott már terepjáró rég nem megy el. A kérdés inkább az hogy ki mennyire gyakorlott és mennyire uralja a gépet.
Nem olyan szarok. Tény. De ha egy túrán az utak 95 százaléka jó a maradék 5 meg nem, akkor az a maradék 5 százalék adott esetben elég rossz élmény lehet ha nem komázza a motor. Paneuropával neki se mennék egy barangolós erdélyi kirándulásnak, éppen ezért.
ebbe gsxr 1100 blokk van?vagy annak valami régebbi változata?
Nem, nem kirándulni megyek. Ez tény. De elég sokat megyek mellékúton, főleg Turda után. Félreértés ne essék, nem belédkötni szeretnék. Csak arra szeretnék utalni, hogy nem is olyan szarok az utak.
Azt láttuk a videón. Szép volt
Ne is mond... Találtam egy ilyen gőzmozdonyt.. nagyon kéne, még ha idomos is. Csak vinnék el a GS-t...
Vasuti átkelőn fokozottan ügyelünk.................meg erdőben.Szlovéniában akkorát repültem hogy majd bepippantottam egy bukkanón.Na olyat neeeeeem.
Gondolom nem kirándulni jársz ki.

A főutak tényleg rendben vannak, de csak főúton kirándulni nem lehet, meg nem is érdemes. Mondjuk attól hogy majdnem jobb náluk a főutak minősége mint itthon, azért néha-néha nagyon otromba dolgok is a kerekek alá kerülnek..pl vasúti átkelőknél
Havonta járok ki ... Nagyvárad-Segesvár-Sepsi útvonalon... vannak cidrik, de nem annyira gáz, mint amennyien sokan gondolják. Persze, akik a kalandot keresik, azok ott megtalálják
Vannak még perverzek az tény.
Jó de ő keresi a patakmedreket
Nem kell neki dl,ahol én eltudok menni,ott ő is elfog tudni bármivel.
Ahova járok szervizbe, vett a segédszerelő srác most ősszel egy 1150 rt-t.. Néztem is hogy mi van Aztán mondta hogy egyszerű szerkezet, könnyen javítható.. csak ha a számítógépbe kell belekukkantani, akkor kell vele márkaszervizbe rohanni.

Nem mintha érintene a téma, de ha ő fenn tudja majd tartani, akkor bárki
Atól függ hol.Mintha dípshit kolléga elől efogyott volna a műút és patakban kötött ki.
Annyira nem gáz a helyzet... havonta járok ki...(bocs, ha belevau)
Nagyon függ az előző tulajoktól is..................bár nem mindíg.A gsr-es topikban mintha lenne egy váltóhibás K1200 is.És ő gondos gazdának tűnik.
Az se mind1 hány éves az a BMW.. minél öregebb annál jobb. 90-es évek közepéről simán ki lehet fogni relatív olcsón fenntartható darabot is.
Huhh................ja...................csak nem olcsó.
Normális != márkaszerviz. Sok mindent meg lehet oldani olcsóbban. Esetleg javítani is lehet az eredeti tulajdonságokon.
Csak akkor vegyél BMW-t ha van pénzed.Normális szervízre.Nem semmi mi pénzt lehet otthagyni miattuk.
5 körül.....eszköztől és helytől függ....vagy ingyen egy haver...
Szasztok!

Érdekelne, tudtok-e infót róla. Pesti viszonylatban hivatalosan mennyiért csinálnak egy karbi szinkront?

Köszi!