Május 30. De a pocakom még csak akkora, mintha jól bekajáltam volna. Már várom, hogy jó nagy hasam legyen, és a vénasszonyok ne engem ugráltassanak fel a villamoson ülőhelyért.
két évente leszedem..de biztosan öregszem...azaz hülyülök megfele..
Bosal pasztával szoktam összerakni..
Idén úgyis aktuális az olajhűtő miatt....
..ha tudom a tutit leírom
Szerintem a fényezése nem gyenge, csak japosan vékony. Egyéb iránt sok hasonló motort próbáltam már, nem mondom hogy nem ültem jobbon mint a GS, de az áris számít szerintem.
Fényezés 97es motorhoz képest irigylésreméltó :) A futómű mint emlitettem a mi esetünkeb kifejezetten előnyös! Az olajcsipegetés pedig ameddig nem olajfogyasztás addig nem gond, főleg ha kevesen tapasztaltátok!
Ööm, olaj, itt is kérdeztem nemrég és több fórumon utánaolvastam: 10w40es ásványi motul a legjobb választás?
Korlátlan jogsi megszerzése után családon belül "cserélt gazdát" az er5 és nemrég a "tanulómotort" egy CLR125öst sikerült elcserélnmi a GSre Barátnőmnek jó üzleti érzéke van
Bár én az egyhengeresek szerelmese vagyok, én is úgy gondolom, hogy jól eltalált motor!
Milyen "kis hibákra" gondolsz?
Jellegzetesen előforduló meghibásodásokra, tipushibákra? Vagy olyan dolgokra mint amit emlitettél is pl: puhácska első futómű?
Ha az utóbbi akkor az barátnőm esetében kifejezetten előny :) Egy er5 nyergéből ült át a GSre és előtte sokat panaszkodott, hogy pattog a motoron
Alapvetően fix, un. korongos a szelep állítása. Szóval, ha jól van használva akkor sokáig jó. De érdemes rendszeresen ellenőrizni. Egyébként szerintem egy roppant jól kitalált szerkezet e GS, ha tudunk a kis hibáival együtt élni. Nekem már a második van belőle.
Volt valaki mostanában külhoni internetes oldalon? Tudnám ajánlani az ebay-t. Kicsit körbe néztem rajta, olyan dolgok vannak fent GS-hez, hogy csak csorgott a nyálam. Mi itt próbálkozunk az első gátlók javítgatásával, ott komplett rugó-olaj-szimering szett van kifejezetten a típushoz! Ott van fent dupla lámpa előre, led-es hátsólámpa, nívópálca helyére olajhőfok mérő. Megjön az államtól az adójóváírásom veszek pár cuccot.
Köszi, kielégitő válasz volt! Igényli a 12ezres ellenőrzést? Tehát elmászkál a szelephézag? Vagy csak biztos ami biztos?
Bocs ha sok alap dolgot kérdezek, még csak barátkozok a GS blokkjával
Fú.. passz. Ez 2008-ban volt. Talán 30ezer forintba került akkor. De meg nem mondom most pontosan, mert a fél ország választ el a szervizmunkalapoktól.
Karbiszinkront minden tavasszal, szelephézagot én elég sűrűn szoktam nézetni (12-ezrenként, és gyertyát is cserélek akkor).
Őszintén megmondom, fogalmam sincs milyen gyertya van a gépben, a szervizben intézik valami 900-1000 Ft szokott lenni darabja.
Magam nem szoktam szerelgetni a motort , mások szokták, ők talán máshogy vélekednek majd
Illetve karbiszinkront/szelephézagellenőrzést hány km-ként szoktatok csinálni?
Gyertyákat milyet használtok? Megéri a drágább vagy irridiumos gyertyát megvenni bele, vagy a 7-800Ftos NGK is megfelel? (saját tapasztalat alapján iridiumos gyertyák picivel jobb teljesitményt és dupla élettartamot nyujtanak, igy van ez GSnél is?)
Köszi a válaszokat
Ismét barátnőm GS-e miatt irok! Vezérműláncot milyen időközönként ajánlatos cserélni? Már folyamatban van a user manual letöltése; elsősorban saját tapasztalatokra lennék kiváncsi! Köszi
és időnként kifogy belőle a benzin.
Szóval meggondolnám, mielőtt mégegyszer GS-t vennék...
Bosal pasztával szoktam összerakni..
Idén úgyis aktuális az olajhűtő miatt....
..ha tudom a tutit leírom
link
Ööm, olaj, itt is kérdeztem nemrég és több fórumon utánaolvastam: 10w40es ásványi motul a legjobb választás?
KB ennyi típushiba van.
Milyen "kis hibákra" gondolsz?
Jellegzetesen előforduló meghibásodásokra, tipushibákra? Vagy olyan dolgokra mint amit emlitettél is pl: puhácska első futómű?
Ha az utóbbi akkor az barátnőm esetében kifejezetten előny :) Egy er5 nyergéből ült át a GSre és előtte sokat panaszkodott, hogy pattog a motoron
Alapvetően fix, un. korongos a szelep állítása. Szóval, ha jól van használva akkor sokáig jó. De érdemes rendszeresen ellenőrizni. Egyébként szerintem egy roppant jól kitalált szerkezet e GS, ha tudunk a kis hibáival együtt élni. Nekem már a második van belőle.
Volt valaki mostanában külhoni internetes oldalon? Tudnám ajánlani az ebay-t. Kicsit körbe néztem rajta, olyan dolgok vannak fent GS-hez, hogy csak csorgott a nyálam. Mi itt próbálkozunk az első gátlók javítgatásával, ott komplett rugó-olaj-szimering szett van kifejezetten a típushoz! Ott van fent dupla lámpa előre, led-es hátsólámpa, nívópálca helyére olajhőfok mérő. Megjön az államtól az adójóváírásom veszek pár cuccot.
Bocs ha sok alap dolgot kérdezek, még csak barátkozok a GS blokkjával
Karbiszinkront minden tavasszal, szelephézagot én elég sűrűn szoktam nézetni (12-ezrenként, és gyertyát is cserélek akkor).
Őszintén megmondom, fogalmam sincs milyen gyertya van a gépben, a szervizben intézik valami 900-1000 Ft szokott lenni darabja.
Magam nem szoktam szerelgetni a motort , mások szokták, ők talán máshogy vélekednek majd
Illetve karbiszinkront/szelephézagellenőrzést hány km-ként szoktatok csinálni?
Gyertyákat milyet használtok? Megéri a drágább vagy irridiumos gyertyát megvenni bele, vagy a 7-800Ftos NGK is megfelel? (saját tapasztalat alapján iridiumos gyertyák picivel jobb teljesitményt és dupla élettartamot nyujtanak, igy van ez GSnél is?)
Köszi a válaszokat
Cserélt már itt valaki amúgy rajtam kívül?
Óra szerint 80-ezernél lett az enyém lecserélve, a motor 21 éves korában. Azóta mentem vele 55 ezer kilométert, de még 30-40-et biztos jó lesz
Ismét barátnőm GS-e miatt irok! Vezérműláncot milyen időközönként ajánlatos cserélni? Már folyamatban van a user manual letöltése; elsősorban saját tapasztalatokra lennék kiváncsi! Köszi