-Viszont ezt a karbiállítást az egyik általam nagyon nagyra tartott nem hivatásos motorszerelő végezte el.
Veteránmotoroktól kezdve mindent meg tud csinálni és nagy név a motoros körökben felénk.
Azt hogy honnan szedte e technikát már nem tudom.
Karbiszinkront pedig másik szerelő csinálta, mert az előzőnek nem volt tesztere!
Kompressziómérést és nyomásveszeteségmérést is csinált!
-A torpanás hirtelen gázadásra jött,üresben sokszor leállt, sebességben meg rántott nagyokat!
Nem lehet olyan sok az Ha azt veszem alapul hogy alapjáraton járatva a motor megehet valahol 0,5-1 liter/óra üzemanyagot, akkor ha csak az egyik henger jár, másik nem, akkor kb a fele nem éghet el; és ha teszem azt jár így 5 percet a motor az maximum fél deciliter benzin.. és abból sem csurog le mind a henger falán az olajba.
Ha ez így hülyeség, javítsatok ki bátran.. csak egyszerű felhasználó vagyok
Ha 1500 1/min a fordulat alapjáraton, akkor másodpercenként 25X fordul a főtengely, de ha a pillanatot egy nagyon jó reakcióidőnek vesszük, pl 0,2 másodpercnek, akkor is ezalatt 5X fordul.
Ezért oly mindegy!
De amúgy Dipshitnek igaza van!